Rămâi informat cu avocatnet.ro, acum și pe Google News. Click aici și apasă pe urmărește-ne (follow sau steluță)!
Acest departament poate utiliza informațiile din articol pentru comunicări interne (ex: buletine informative, mesaje de felicitare pentru angajați cu ocazia zilei de nume) sau pentru a înțelege mai bine contextul cultural local, util în elaborarea strategiilor de comunicare externă sau a evenimentelor corporative care respectă tradițiile locale.
Alegerea numelui bebelușului este o decizie care pune în dificultate cei deveniți părinți de curând. Unii caută variante mai exotice, alții vor un nume comun, dar majoritatea caută să adauge și un nume de sfânt. Dacă vei naște în luna mai, ai mai jos o listă cu nume de sfinți din luna mai din care să te inspiri. Citește articolul
Acest departament este interesat de modul în care compania își promovează imaginea ca angajator (brandul de angajator) pentru a atrage talente, mai ales în rândul noii generații de absolvenți, contribuind la reputația generală a companiei în exterior.
Simpla prezență a unei companii la târgurile de carieră organizate pentru absolvenți nu mai este suficientă. Generația Z așteaptă mult mai mult de la viitorul angajator decât o descriere banală a unor posturi vacante și un discurs metaforic despre o cultură organizațională mai mult sau mai puțin racordată la realitățile secolului XXI. Citește articolul
Acest departament ar trebui să comunice modificările de program și restricțiile clienților și publicului larg, pentru a menține o imagine bună a companiei și a gestiona așteptările.
În spațiul public există o neclaritate legată de programul de funcționare al teraselor în localitățile în care incidența cazurilor de coronavirus înregistrate într-o perioadă anterioară de 14 zile trece de 4 la mia de locuitori sau de 7,5 la mia de locuitori. Astfel, redacția noastră a cerut o clarificare oficială de la autorități. Citește articolul
Acest departament este interesat de inițiativele guvernamentale de simplificare a mediului de afaceri, deoarece acestea pot fi subiecte de comunicare pozitivă pentru companie sau pot influența relațiile cu autoritățile.
Autoritățile pregătesc, pentru 2021, implementarea unui proiect ce va duce la simplificarea procesului de înființare a firmelor, dar și la apariția unui punct unic de contact, conform informațiilor obținute de avocatnet.ro. Citește articolul
Organizarea unui centru de vaccinare este o acțiune pozitivă pentru imaginea publică a companiei, iar acest departament ar gestiona comunicarea externă despre implicarea firmei.
Companiile care au cel puțin 100 de angajați vor putea organiza o campanie de vaccinare la sediul lor, printr-un parteneriat cu centrele de vaccinare ale Direcțiilor de Sănătate Publică (DSP) teritoriale, așa cum reiese dintr-o instrucțiune emisă miercuri de Comitetul Naţional de Coordonare a Activităţilor privind Vaccinarea împotriva SARS-Cov-2 (CNCAV). Pe de altă parte, firmele care au mai puțin de 100 de salariați vor întocmi liste ale celor care doresc să se vaccineze, pe care le vor trimite direct către DSP. Acum, spre deosebire de ceea ce era stabilit anterior, se pot vaccina, în cadrul campaniilor organizate de firme, nu numai salariații, ci și familiile acestora. Totodată, de-acum se vor putea folosi toate vaccinurile disponibile pe piață, nu doar AstraZeneca, așa cum era stabilit anterior. Citește articolul
Este important să știm când se modifică restricțiile pentru a comunica corect și eficient cu publicul, clienții și partenerii, gestionând astfel imaginea și mesajele companiei.
Preşedintele Klaus Iohannis a avertizat, joi, că 1 iunie nu va fi data relaxării totale a restricțiilor Covid în România. În schimb, șeful statului a menţionat că este optimist că în cursul verii se va ajunge la acest obiectiv. Citește articolul
Acest departament trebuie să știe cum să comunice publicului și clienților despre noile reguli RCA, în special despre beneficii precum primirea mai rapidă a banilor, pentru a gestiona imaginea companiei.
Mecanismul decontării directe în cazul asigurării de răspundere civilă auto (RCA), ce este, în prezent, doar opțional, ar putea deveni curând obligatoriu, potrivit unui proiect de ordonanță repus joi în dezbatere la Ministerul Finanțelor. Totodată, proiectul care va permite ca victima unui accident să obțină repararea prejudiciului de la propriul asigurător va introduce în legislația din domeniu noțiunea de prețuri de referință pentru reparațiile auto, prețuri de care se va ține seama la calcularea despăgubirilor. Citește articolul
Se asigură că imaginea și reputația companiei nu sunt afectate de concurența neloială sau de mărcile similare, menținând o percepție clară și pozitivă a brandului în ochii publicului.
Titularii mărcilor înregistrate ar trebui să se folosească de servicii de monitorizare constantă pentru a putea afla la timp și formula opoziție contra oricărei încercări de înregistrare a unei mărci similare sau identice. Deși, în teorie, ar fi normal ca autoritatea la care se face înregistrarea să respingă solicitările de înregistrare acolo unde mărcile sunt identice sau similare, acest lucru nu se întâmplă neapărat. Dacă monitorizarea nu se face, titularul unei mărci se poate trezi că coexistă pe piață cu o alta aproape la fel, chestiune care poate fi foarte dezavantajoasă pentru afacere. Citește articolul
Declarațiile oficiale privind condițiile de muncă (precum vaccinarea) sunt importante pentru a înțelege contextul public, potențialele reglementări viitoare și pentru a gestiona comunicarea și strategia de imagine a companiei.
Avocatnet.ro şi Digi24.ro vă prezintă cele mai importante ştiri ale dimineţii. Citește articolul
Monitorizarea declarațiilor oficiale ale instituțiilor financiare (BNR, ASF) este importantă pentru a înțelege percepția publică asupra stabilității economice și pentru a formula mesaje coerente de comunicare externă.
Avocatnet.ro şi Digi24.ro vă prezintă cele mai importante ştiri ale dimineţii. Citește articolul