Rămâi informat cu avocatnet.ro, acum și pe Google News. Click aici și apasă pe urmărește-ne (follow sau steluță)!
BERD se implică în dialogul cu autoritățile pentru a îmbunătăți cadrul legislativ, o activitate specifică departamentelor de afaceri corporative și relații publice.
Care sunt criteriile și temele de investiții pentru BERD ca acționar minoritar în companii antreprenoriale din România? Ce prevede programul BERD de susținere a IMM-urilor prin facilitarea accesului la expertiza locală și internațională? Ce oportunități de finanțare directă a IMM-urilor oferă BERD? La toate aceste întrebări, extrem de importante pentru afacerile de la noi care își doresc să crească ori să beneficieze de consultanță de specialitate, am răspuns, alături de specialiștii BERD, în cadrul webinarului. Citește articolul
Ajută la comunicarea publică a angajamentului companiei față de protejarea copiilor în mediul digital și la gestionarea reputației, mai ales dacă firma oferă produse sau servicii relevante pentru minori.
Organizaţia Naţiunilor Unite (ONU) a adoptat recent un comentariu prin care sunt prevăzute drepturi pentru copii în mediul digital, dar şi obligaţii pentru state, părinţi, profesori şi copii. Acest document ar urma să fie noul standard internaţional ce va fi inclus în Convenţia cu privire la drepturile copiilor, pentru a permite accesul copiilor în mediul digital în mod liber, însă beneficiind de protecţie împotriva violenţelor, exploatării, abuzului şi dezinformării. Citește articolul
Cifrele despre contribuția la export și importanța economică a unui sector pot fi folosite pentru a comunica publicului și altor părți interesate despre rolul companiei în economie.
România nu mai este grânarul, ci tabachera Europei. Tutunul a devenit cel mai exportat produs alimentar, iar valoarea țigărilor vândute în străinătate a depășit-o pe cea a grâului și porumbului. Citește articolul
Gestionarea informațiilor despre produse sigure și conformitatea cu legea este crucială pentru a menține o imagine bună a companiei în ochii publicului și a mass-media.
Producătorii și comercianții de alimente vor avea o nouă obligație legală începând cu prima zi a lunii aprilie 2021. Aceștia vor avea voie să pună pe piață numai alimente procesate cu un conținut foarte redus de acizi grași trans industriali, altfel vor risca amenzi de zeci de mii de lei și pierderi financiare generate de retragerea mâncărurilor neconforme de la vânzare. Citește articolul
Interesat de promovarea implicării firmei în acest program social și de comunicarea către public despre cum firma ajută comunitatea, îmbunătățind imaginea publică și relațiile cu părțile interesate.
Tichetele sociale pentru mese calde pot fi folosite de pensionari în restaurante din toată țara, lista exactă a unităților fiind pusă vineri la dispoziție de Ministerul Investițiilor. Mai precis, vorbim de carduri care pot fi folosite atât pentru a plăti pentru mesele calde la restaurante, cât și pentru a plăti pentru ele dacă sunt livrate acasă. Citește articolul
Informațiile despre înscrierea la școală pot fi comunicate intern angajaților ca parte a eforturilor de comunicare și sprijin pentru familii, îmbunătățind percepția angajaților față de companie și susținând un mediu de lucru prietenos cu familia.
Astăzi începe înscrierea copiilor la clasa pregătitoare pentru anul școlar 2021-2022. Completarea online a formularului disponibil în acest sens pe site-ul Ministerului Educației nu înlocuiește procesul de înscriere fizică și nici nu garantează înscrierea la școala aleasă, ci are ca scop scurtarea timpului de așteptare al părinților în momentul în care se vor prezenta la școală cu datele precompletate, precum și cu toate documentele solicitate pentru înscriere. Citește articolul
Gestionează comunicarea cu publicul, clienții, angajații și autoritățile despre aceste noi condiții de acces și despre imaginea companiei.
Coaliția de guvernare analizează în această perioadă posibilitatea de relaxare a unor restricții pentru organizatorii de concerte și administratorii sălilor de sport. Citește articolul
Comunicarea externă și internă despre politicile companiei privind sănătatea angajaților și măsurile COVID-19 trebuie adaptată în funcție de declarațiile oficiale și de evoluția situației.
Avocatnet.ro şi Digi24.ro vă prezintă cele mai importante ştiri ale dimineţii. Citește articolul
Articolul oferă o perspectivă asupra schimbărilor de valori din societate și a preocupărilor publicului, informații utile pentru comunicarea corporativă și construirea unei imagini publice responsabile.
Cum am reușit noi să stăm împreună 60 de ani? "E simplu. Ne-am născut într-o lume în care, dacă un lucru se strica, încercam să-l reparăm". Nu cred că, în viitor, oamenii vor mai putea spune asta. Ne-am obisnuit să-i aruncăm pe ceilalți la gunoi, imediat ce se strică. Evident, atunci când îi considerăm noi stricați, pentru că ei s-ar putea să fie bine în continuare, doar că au devenit puțin mai incisivi ori direcți decât în trecut. Și comportamentul ăsta are niste consecințe interesante. Citește articolul
Acest departament trebuie să știe despre schimbările de program sau de servicii pentru a putea comunica corect și eficient cu clienții, partenerii și publicul larg, menținând o imagine bună a companiei.
În funcție de incidența cazurilor de coronavirus într-o perioadă anterioară de 14 zile, la nivel de localitate se vor aplica restricții diferențiate de circulație, potrivit unor noi măsuri publicate azi în Monitorul Oficial. Concret, dacă incidența trece de 4 la mie, circulația va fi permisă numai până la ora 20:00 în zilele de vineri, sâmbătă și duminică, iar dacă incidența trece de 7,5 la mie, circulația va fi permisă numai până la ora 20:00 în toate zilele săptămânii. Citește articolul