Rămâi informat cu avocatnet.ro, acum și pe Google News. Click aici și apasă pe urmărește-ne (follow sau steluță)!
Departamentul de Relații Publice ar fi interesat de cum este percepută compania în public în urma unor probleme legale mediatizate și cum se poate gestiona comunicarea pentru a proteja imaginea companiei.
Multe lucruri spun câte ceva despre asta, e adevărat. Și, dacă e să putem aminti un adevăr despre relația românilor cu autoritățile, atunci ar trebui amintit că noi, fiecare dintre noi, avem cel puțin o poveste, în traistă, despre modul în care am fost tratați de-a lungul timpului. Despre haosul din societate, despre permanenta nevoie să fie făcut totul pe repede înainte, totul pe fugă, totul în grabă, totul pentru că se poate, ”merge și așa” și ”asta e”. Citește articolul
Pentru a gestiona imaginea publică a companiei în cazul unor sancțiuni sau controverse legate de respectarea drepturilor angajaților și protecția datelor.
Deoarece își monitoriza salariații atât în sala de mese, cât și în zona vestiarelor, o firmă din domeniul alimentar a fost amendată de Autoritatea Naţională de Supraveghere a Prelucrării Datelor cu Caracter Personal (ANSPDCP) cu aproape 25.000 de lei, după cum apare într-un comunicat publicat joi de autoritate. Citește articolul
Oferă informații cruciale despre cum protejarea mărcii contribuie la construirea și menținerea unei imagini pozitive a companiei și la evitarea confuziei pe piață, fiind direct relevant pentru comunicarea externă și reputația corporativă.
Am discutat, alături de Elena Grecu, avocat specializat în proprietate industrială, despre lucrurile foarte importante pe care trebuie să le știți atunci când înregistrați o marcă, dar și despre răspunsuri la întrebări precum: Citește articolul
Comunică public despre succesul companiei în obținerea de fonduri importante pentru investiții, care pot îmbunătăți imaginea publică a firmei.
Pentru a informatiza implementarea schemelor de ajutor de stat și, astfel, a le face mai accesibile, Ministerul Finanțelor (MF) a anunțat, cu puțin timp în urmă, lansarea unei platforme online ce permite firmelor să transmită către autorități toate documentele necesare accesării unor ajutoare de stat. Citește articolul
Poate fi interesant pentru a înțelege cum autoritățile fiscale comunică și influențează comportamentul publicului, oferind exemple de strategii de comunicare eficiente aplicate în context fiscal.
Încurajarea conformării și digitalizarea ar putea fi răspunsul la demersurile administrației fiscale de a obține cu adevărat rezultate. Cel puțin aceasta pare să fie concluzia dacă ne uităm la încasările realizate în urma măsurilor de amnistie sau la bonificațiile acordate pentru stimularea plății. Citește articolul
Departamentul este interesat de ce se întâmplă în societate, inclusiv în educație, pentru a comunica corect cu publicul și cu angajații, mai ales dacă tema este una de interes general. Poate folosi aceste informații pentru mesaje interne (către angajații părinți) sau pentru a-și poziționa compania în contextul societal.
Ministrul Educaţiei, Sorin Cîmpeanu, a declarat, marţi, la Ploieşti, că programul de ore remediale va fi extins şi pe parcursul întregului an şcolar 2021 - 2022, pentru recuperarea pierderilor educaţionale înregistrate pe fondul pandemiei. Citește articolul
Comunicările premierului despre politica fiscală și starea economiei sunt de interes pentru a înțelege mesajele guvernamentale și pentru a adapta corespunzător comunicarea externă și relațiile cu publicul ale companiei.
avocatnet.ro şi Digi24.ro vă prezintă cele mai importante ştiri ale dimineţii. Citește articolul
Avertismentele consilierilor guvernamentali sunt știri importante care pot influența percepția publică și modul în care compania comunică despre politicile sale legate de sănătate și siguranță.
Pașaportul verde ar putea duce la infectări intenţionate, avertizează oamenii de știință. Citește articolul
Departamentul de relații publice este interesat de modul în care instituțiile publice își gestionează imaginea și reputația. Articolul arată cum se încearcă 'corectarea' comportamentului parlamentarilor pentru a menține încrederea publicului, aspect esențial și pentru reputația unei companii.
În viitor, parlamentariilor care au, printre altele, un comportament injurios în şedinţele de plen, şi nu numai, sau îşi exercită abuziv mandatul de senator sau deputat vor risca o „amendă” usturătoare, dacă o propunere legislativă înregistrată la Senat va ajunge să fie adoptată şi promulgată de preşedintele ţării. Citește articolul
Departamentul Relații Publice se ocupă de construirea și menținerea unei imagini credibile, bazate pe transparență și adevăr. Articolul, prin explorarea luptei cu sinceritatea și a naturii percepției, oferă o perspectivă profundă asupra modului în care mesajele sunt receptate și a importanței autenticității în comunicare.
Știu că niciodată n-o să-mi porți pică pentru că te-am mințit; sau cum s-o chema și asta, când ți-am ascuns ceva ce n-am considerat niciodată că ar merita rostit. Știu pentru că n-ai să afli, probabil, niciodată; nu de la mine, în orice caz. Și pentru că mai știu ceva de-o certitudine aproape dureroasă: că și dacă ți-aș spune, n-ar însemna nimic. Citește articolul