Rămâi informat cu avocatnet.ro, acum și pe Google News. Click aici și apasă pe urmărește-ne (follow sau steluță)!
Deoarece articolul vorbește despre 'lista albă' a bunilor plătitori și despre percepția publică a corectitudinii în plata taxelor, acest departament poate folosi informațiile pentru a gestiona imaginea publică a companiei și relațiile cu autoritățile.
Prin octombrie 2019, șefa Agenției Naționale de Administrare Fiscală (ANAF) anunța că urmează să vadă lumina un proiect de act normativ care stabilește bonificații pentru contribuabilii corecți și că sistemul ar urma să se aplice, poate, de la 1 ianuarie. S-a scurs anul 2019 și procedura nu a apărut, s-a scurs deja mai bine de jumătate din anul curent și - nimic. Într-un document realizat la nivelul Executivului vedem însă că facilitățile fiscale pentru bunii plătitori și lista albă a contribuabililor ar fi gata deja. Citește articolul
Acest departament trebuie să fie la curent cu subiectele de interes public, mai ales cele legate de sănătate, pentru a gestiona imaginea companiei și a adapta comunicarea externă.
Premierul Ludovic Orban a declarat, luni, că Guvernul nu poate impune ca regulă purtarea măştii de protecţie sanitară în casă, completând că aceasta este “o prostie”. Citește articolul
Acest departament gestionează imaginea publică a firmei. Modul în care firma se raportează la angajarea persoanelor cu dizabilități sau la sprijinirea unităților protejate poate fi un subiect important pentru comunicarea externă și reputația companiei.
Firmele obligate să plătească contribuția la fondul de handicap au la dispoziție din nou posibilitatea de a se achita de obligație prin achiziția de produse și servicii realizate prin activitatea proprie a persoanelor cu handicap. Prevederea e cuprinsă într-o lege apărută vineri în Monitorul Oficial și care stabilește că 50% din suma ce reprezintă contribuția poate fi alocată acestor produse și servicii. Citește articolul
Ajută la menținerea unei imagini bune a firmei, asigurându-se că practicile de supraveghere sunt transparente, respectă intimitatea oamenilor și sunt comunicate corespunzător.
Montarea camerelor video de supraveghere pe stâlpii de iluminat public va putea fi făcută de primării fără să plătească nimic, doar folosindu-se de infrastructura de distribuție a energiei electrice, potrivit unei legi publicate vineri în Monitorul Oficial. Citește articolul
Monitorizarea dezbaterilor și conflictelor constituționale este importantă pentru a înțelege climatul politic general, a anticipa schimbări legislative și a gestiona relațiile companiei cu autoritățile și publicul.
Cum se întâmplă de multe ori când o moțiune de cenzură este depusă în Parlament, ies la iveală conflicte politice ce pot ajunge inclusiv la divergențe de natură constituțională, apărute între puterile statului. Chiar vineri, Curtea Constituțională (CCR) a fost sesizată în vederea soluționării unei asemenea divergențe ivite între Guvern, pe de o parte, și Parlament, pe de alta. În esență, e vorba de faptul că, în Parlament, a fost depusă o moțiune de cenzură pentru demiterea Guvernului, aspect pe care Executivul îl contestă ca fiind neconstituțional - din cauză că nu pot fi depuse moțiuni de cenzură în timpul vacanței parlamentare. Problema e că, într-un asemenea context, i s-ar da mână liberă Guvernului să comită abuzuri, fără ca Parlamentul să poată interveni - pentru o perioadă. Citește articolul
Articolul oferă informații relevante despre sănătatea publică (pandemia) și infrastructura urbană, utile pentru comunicarea externă și internă a companiei și pentru menținerea la curent cu evenimentele majore.
avocatnet.ro și Digi24.ro vă prezintă cele mai importante știri ale dimineții. Citește articolul
Articolul poate fi folosit în comunicarea internă sau externă a companiei pentru a demonstra preocuparea față de sănătatea mentală și educația copiilor, ca parte a imaginii corporative și a mesajelor transmise publicului.
Tulburarea de deficit de atenție este o afecțiune cronică ale cărei manifestări sunt vizibile începând cu vârsta de 4 ani. Iată care sunt cauzele, cum se manifestă și cum se tratează. Citește articolul
Reputația publică a companiei este un aspect crucial gestionat de acest departament. Asigurarea că personalul respectă standarde etice și legale înalte, mai ales în profesii sensibile, ajută la construirea și menținerea încrederii publicului și la evitarea crizelor de imagine.
Schimbarea regulilor aplicabile profesorilor care au fost condamnați pentru anumite infracțiuni intenționate este cuprinsă într-o lege apărută joi în Monitorul Oficial, dar care se va aplica, efectiv, abia de duminică. Concret, profesorii nu ar mai putea ocupa funcții didactice, de conducere, de îndrumare, de control sau chiar și de cercetare, până la intervenirea reabilitării, amnistiei sau a grațierii, în situația condamnărilor menționate mai sus. Citește articolul
Acest departament monitorizează schimbările importante din societate, cum ar fi cele din educație, pentru a înțelege cum pot influența imaginea publică a companiei, relațiile cu comunitatea și pentru a adapta mesajele de comunicare externă.
Numărul maxim de elevi din clasele primare, generale, de liceu, profesionale și de artă s-a micșorat, iar copiii cu vârsta de cel puțin doi ani vor putea fi înscriși în învățământul preșcolar, la cererea părinților, în limita numărului de locuri disponibil. Prevederile se regăsesc într-o lege publicată joi în Monitorul Oficial, care modifică Legea educației. Citește articolul
Știrile despre evoluțiile economice globale și impactul social pot influența imaginea publică a companiei și modul în care aceasta comunică despre rolul său în societate, fiind importante pentru strategiile de comunicare externă.
Criza sanitară provocată de Covid-19 ar putea arunca în sărăcie extremă până la 100 de milioane de persoane, un număr mai mare decât se estima anterior, a avertizat joi preşedintele Băncii Mondiale, David Malpass, într-un interviu acordat AFP. Citește articolul