Rămâi informat cu avocatnet.ro, acum și pe Google News. Click aici și apasă pe urmărește-ne (follow sau steluță)!
Comunicarea profesională și promptă prin e-mail este esențială pentru a construi și menține o imagine bună a companiei în relația cu mass-media, publicul larg și alți stakeholderi, contribuind la eficiența departamentului.
Am vorbit, în toate articolele despre e-mailuri de până acum, despre modul în care îți compui povestea pe care urmează să o transmiți prin e-mail, despre faptul că subiectul, povestea, surprizele mici, supriza mare de la final și toate elementele care compun e-mailul se leagă între ele într-un mod extrem de interesant, și se aliniază, în final, spre scopul pe care ți l-ai propus. Citește articolul
Într-o perioadă cu schimbări legislative rapide și impact major asupra populației și afacerilor, acest departament este responsabil pentru comunicarea coerentă a companiei către angajați, clienți și public, asigurându-se că mesajele sunt clare și în conformitate cu noile reglementări.
Ministrul de interne a anunțat în această seară noi măsuri luate pentru limitarea epidemiei de coronavirus. Astfel, începând de mâine, ora 22.00, se vor închide magazinele din mall-uri și cabinetele de medicină dentară, iar din 23 martie, circulația persoanelor pe timp nopții va fi permisă numai pe baza unui document justificativ care să ateste motivul deplasării. Citește articolul
Acest departament este interesat de articole care prezintă o imagine pozitivă a implicării companiilor și a oamenilor în fața unei crize, contribuind la construirea și comunicarea unei reputații favorabile și la transmiterea unui mesaj de unitate și speranță.
Constatarea zilei e că ... În ultima săptămână, a fost șocul. Am văzut asta la mulți oameni și multe companii. Pur și simplu nu puteau să realizeze că, în doar câteva zile, lumea se schimbase. Citește articolul
Oferă un exemplu de comunicare publică despre digitalizarea serviciilor statului, relevant pentru strategiile de informare și relații cu publicul.
Dacă ai luat o amendă de circulație și nu vrei să mergi la caseriile trezoreriilor, administrațiilor locale sau poștei să o plătești, poți face acest lucru și online, prin intermediul unei aplicații puse la dispoziție de statul român. Plata se face cu cardul bancar, iar procedura este foarte simplă, pentru că nu necesită crearea unui cont înainte. Citește articolul
Departamentul monitorizează știrile economice și financiare pentru a înțelege contextul în care operează compania și pentru a pregăti comunicările externe, mai ales dacă performanța companiei este afectată de aceste tendințe.
avocatnet.ro și Digi24.ro vă prezintă cele mai importante știri ale dimineții. Citește articolul
Acest departament ar fi interesat de modul în care compania gestionează situația angajaților în timpul unei crize, deoarece deciziile luate pot afecta imaginea publică a firmei și relațiile cu angajații, sindicatele sau presa.
Companiile din România se pot găsi în situația de a nu-și putea continua activitatea din cauza răspândirii coronavirusului. Într-o asemenea situație, angajatorii au fie varianta suspendării temporare a activității (care intervine indiferent de voința lor), fie varianta întreruperii temporare a activității, cunoscută mai degrabă sub denumirea de șomaj tehnic (care intervine la decizia angajatorului). Citește articolul
Pentru a înțelege pe deplin contextul politic și legal al unei stări de urgență și implicațiile acesteia în comunicarea cu publicul și cu alte organizații.
În spațiul public există diverse opinii conform cărora Parlamentul nu ar mai putea legifera pe perioada instituirii stării de urgență. Pentru a evita propagarea unor știri false, în special în condițiile în care ele ar putea crea multă panică, voi explica mai jos de ce nu doar că nu îi este interzis Parlamentului să aibă activitate și să legifereze în timpul stării de urgență, dar de ce acest lucru este mai important decât oricând. Citește articolul
Acest departament are nevoie să înțeleagă deciziile despre angajați pentru a comunica transparent și onest, atât în interiorul companiei, cât și către public, protejând imaginea firmei.
Începând cu șomajul tehnic, dar fără să ne rezumăm la el, întrucât nu știm încă ce planuri are Executivul pentru a ajuta companiile să suporte o parte din indemnizația plătită celor trimiși acasă din cauza restrângerii activității, angajatorii trebuie să știe ce spațiu de manevră și ce avantaje financiare/fiscale le pot aduce trimiterea în concediu a salariaților (neapărat cu acordul lor). De asemenea, avantajoase pot fi și acele libere plătite de stat pentru statul acasă cu copiii. Citește articolul
Acest departament trebuie să informeze corect și transparent publicul, clienții și partenerii de afaceri despre cum afectează aceste noi reguli operațiunile companiei.
Activitatea de servire și consum a produselor alimentare și băuturilor alcoolice și nealcoolice este oficial interzisă în toată țara, ca urmare a adoptării unei ordonanțe militare cu măsuri urgente de imediată aplicabilitate. Cei care pot asigura comerțul fără ca acesta să presupună staționarea clientului în bar sau restaurant ori cei care pot livra la client sunt exceptați. Aceeași ordonanță prevede și restricții suplimentare pe zona transporturilor. Citește articolul
Pentru a gestiona comunicarea publică și imaginea companiei în contextul unei crize globale, a schimbărilor economice și a restricțiilor guvernamentale.
avocatnet.ro și Digi24.ro vă prezintă cele mai importante știri ale dimineții. Citește articolul