Rămâi informat cu avocatnet.ro, acum și pe Google News. Click aici și apasă pe urmărește-ne (follow sau steluță)!
Echipa de vânzări trebuie să înțeleagă cum se schimbă condițiile de piață și regulile pentru a vinde produse în Marea Britanie.
Avocatnet.ro şi Digi24.ro vă prezintă cele mai importante subiecte ale dimineţii. Citește articolul
Departamentul de vânzări, în special pentru firmele care vând gaze naturale, trebuie să știe cum se facturează corect și cum se aplică TVA-ul clienților lor, în funcție de noile reguli de taxare inversă.
Taxarea inversă poate fi aplicată, de câteva zile, și în cazul livrării de gaze naturale către comercianții stabiliți în România. Citește articolul
Acordul UE-China privind investițiile poate deschide noi piețe sau intensifica concurența, influențând strategiile de vânzări ale companiilor. De asemenea, infrastructura rutieră îmbunătățită poate facilita distribuția și accesul la noi clienți.
Avocatnet.ro şi Digi24.ro vă prezintă cele mai importante subiecte ale dimineţii. Citește articolul
Echipa de vânzări trebuie să știe dacă se schimbă condițiile de piață sau taxele pentru produsele vândute în Marea Britanie, pentru a ajusta strategiile și prețurile și a menține relațiile cu clienții.
A început numărătoarea inversă pentru ieşirea Marii Britanii din piaţa comună şi uniunea vamală. Citește articolul
Deși nu este direct responsabil de taxe, departamentul de Vânzări este implicat în procesul de încasare a facturilor și în negocierea termenelor de plată cu clienții. Înțelegerea faptului că facturile neîncasate de la persoane fizice pot duce la ajustări fiscale după un anumit termen îi poate ajuta să își adapteze strategiile de vânzare, de creditare și de urmărire a plăților pentru a minimiza riscurile de neîncasare.
La articolul 287 din Codul fiscal, cel care face referire la reducerea bazei de impozitare a TVA-ului, s-a introdus recent o nouă facilitate pentru comercianți și prestatorii de servicii, valabilă de la 1 ianuarie 2021. Mai precis, aceștia pot reduce baza de impozitare atunci când au facturi neîncasate, de la persoanele fizice, de cel puțin 12 luni, conform unei noi legi. Citește articolul
Echipa de vânzări trebuie să știe cum să vândă produse sau servicii în Marea Britanie acum. Ei trebuie să înțeleagă ce documente noi sunt necesare, ce controale vamale există și cum pot aceste lucruri să influențeze livrările și prețurile pentru clienți.
În 24 decembrie, Marea Britanie și Uniunea Europeană au încheiat un acord provizoriu care să reglementeze relația lor, ulterior ieșirii complete a primeia din UE (adică ulterior încheierii perioadei de tranziție, la 31 decembrie 2020). Acordul este extrem de complex, ajungând la peste 1200 de pagini, iar acesta reglementează o serie de aspecte de interes general, inclusiv pentru românii și firmele din România cu interese în Regat. Ce e important de precizat, la acest moment, e că acordul se va aplica provizoriu, dar nimeni nu garantează că aceasta este forma lui finală. Citește articolul
Pentru că noul acord influențează modul în care produsele sau serviciile unei companii pot fi vândute și livrate către clienții din Marea Britanie (și invers), putând afecta prețurile și strategia de piață.
Reprezentanţii statelor membre UE au dat luni undă verde aplicării provizorii de la 1 ianuarie a acordului post-Brexit încheiat săptămâna trecută între Bruxelles şi Londra. Citește articolul
Cartea despre decizii ajută la înțelegerea motivelor pentru care clienții aleg anumite produse sau servicii, îmbunătățind astfel procesul de vânzare și negociere.
Ce citim în anul care ne-a dat peste cap realitatea? Cum ne reinventăm modul de raportare la lume? Ce alegeri facem? La ce obiceiuri renunțăm și cum îi ajutăm și pe cei apropiați să facă față schimbării? Citește articolul
Instruiește departamentul de vânzări cum să obțină corect acordul clienților pentru prelucrarea datelor și să gestioneze informațiile personale ale acestora conform legii.
În privința prelucrărilor de date personale, 2020 a fost un an destul de plin. Autoritatea de protecția datelor (ANSPDCP) a dat destule amenzi din care să învățăm că instruirea angajaților trebuie să rămână în continuare o prioritate pentru firme, dacă vor să evite sancțiunile GDPR. Am aflat care e poziția ANSPDCP cu privire la diverse condiții de prelucrare a datelor, dar și că se dorește reglementarea profesiei de responsabil cu protecția datelor. Citește articolul
O infrastructură rutieră mai bună poate influența pozitiv distribuția produselor și serviciilor, facilitând accesul la clienți și reducând timpii de livrare pentru echipele de vânzări.
Avocatnet.ro şi Digi24.ro vă prezintă cele mai importante ştiri ale dimineţii. Citește articolul