Rămâi informat cu avocatnet.ro, acum și pe Google News. Click aici și apasă pe urmărește-ne (follow sau steluță)!
Echipa de vânzări și marketing folosește adesea tichetele cadou în campanii de promovare, marketing sau protocol pentru parteneri și trebuie să știe cât anume costă aceste acțiuni din punct de vedere fiscal.
La începutul anului scriam despre faptul că inspectorii fiscali au luat în vizor companiile care acordă tichete cadou pentru salariații partenerilor de afaceri, deoarece tratamentul fiscal aplicabil este unul neclar. Această problemă a fost rezolvată printr-o lege apărută luni în Monitorul Oficial. Concret, specialiștii spun că, începând din ianuarie 2021, tichetele cadou date altor salariați decât cei proprii sunt considerate venituri din alte surse, pentru care trebuie plătit la stat numai impozitul de 10%. Citește articolul
Este interesat de cum soluțiile digitale, cum ar fi magazinele online sau site-urile web noi, pot ajuta la creșterea vânzărilor și la atragerea mai multor clienți.
Întreprinderile mici şi mijlocii (IMM-uri) care activează în afara domeniului IT&C vor putea primi până la 100.000 de euro prin intermediul schemei de ajutor de minimis pentru digitalizare, după ce condiţiile şi criteriile de acordare a acestui ajutor au fost publicate în Monitorul Oficial de marţi. Citește articolul
Oferă informații despre prețurile de pe piață și numărul de locuințe noi, esențiale pentru stabilirea strategiilor de vânzare și pentru a înțelege cererea și oferta în sectorul imobiliar.
În anul în care au călătorit mai puțin, românii au investit în locuințe pe litoral. Vânzările de apartamente au explodat la malul mării, iar constructorii lucrează în ritm susținut. Au finalizat aproape 5.000 de apartamente într-un singur an. Citește articolul
Departamentul de Vânzări este interesat de cum își petrec românii sărbătorile și ce își doresc, mai ales în contextul pandemiei, pentru a înțelege mai bine nevoile clienților și a-și adapta strategiile de vânzări și marketing.
Avocatnet.ro şi Digi24.ro vă prezintă cele mai importante ştiri ale dimineţii. Citește articolul
Echipele de vânzări călătoresc adesea în scopuri de afaceri. Cunoașterea modificărilor tarifelor de roaming este importantă pentru planificarea călătoriilor, comunicarea cu clienții și gestionarea costurilor operaționale ale echipei.
Pentru că perioada de tranziție, în care regulile Uniunii Europene (UE) se mai aplică Marii Britanii, se termină la finalul lunii curente, anumite avantaje de care beneficiază cetățenii UE în Regat vor dispărea de la 1 ianuarie 2021. Printre acestea, discutăm și de regulile care permit folosirea telefoniei mobile, prin roaming, la același tarif ca în România, avertizează Autoritatea Națională de Reglementare în Comunicații (ANCOM). Astfel, cei care vor călători în Marea Britanie, de la anul, trebuie să fie atenți la tarifele de roaming pe care le vor percepe operatorii de telefonie mobilă. Citește articolul
Cererea de a prelungi programul magazinelor este motivată de așteptarea unei creșteri a numărului de clienți și, implicit, a vânzărilor, fiind de interes direct pentru departamentul de vânzări.
Avocatnet.ro şi Dgi24.ro vă prezintă cele mai importante ştiri ale dimineţii. Citește articolul
Cei de la vânzări trebuie să știe dacă produsele lor intră în această categorie specială și ce acte sau licențe sunt necesare pentru a le vinde legal, mai ales clienților din alte țări.
Exportul, transferul, serviciile de intermediere sau orice alte operațiuni cu produse cu dublă utilizare sau produse militare sunt condiționate de obținerea unor licențe. Dacă lista produselor militare este explicit prevăzută în legislație, clasificarea produselor cu dublă utilizare este dificilă și solicită o analiză mai detaliată din partea agenților economici. Iată care sunt cele șase aspecte importante de care trebuie să țină seama companiile.
Citește articolulAcest departament vinde produsele companiei. Blocajele și problemele de aprovizionare pot afecta disponibilitatea produselor și timpii de livrare, influențând ce pot promite clienților și cum pot îndeplini comenzile.
Cu două săptămâni rămase până la încheierea perioadei de tranziţie post-Brexit, Londra şi Bruxelles nu au ajuns încă la o înţelegere. Citește articolul
Înțelegerea limitelor legale în promovarea și vânzarea produselor sau serviciilor, a modului în care sunt structurate contractele și a drepturilor clienților, pentru a evita probleme legale și a construi încredere.
Curtea de Justiţie a Uniunii Europene (CJUE) a luat în acest an mai multe hotărâri cu impact asupra consumatorilor, fie că este vorba de contractele pe care aceştia le au cu băncile, fie că este vorba de recompensarea primită în cazul unui zbor amânat sau anulat. Citește articolul
Cunoașterea regulilor privind rambursarea TVA-ului pentru clienții nerezidenți sau TVA-ul aplicabil la rezilierea contractelor poate influența modul de negociere și structurare a ofertelor, mai ales cele internaționale.
Și în acest an, Curtea de Justiție a Uniunii Europene (CJUE) a dat o serie de decizii cu privire la aspecte din diverse domenii, printre care și cel fiscal, multe dintre deciziile din această zonă vizând taxa pe valoarea adăugată (TVA). Citește articolul