Rămâi informat cu avocatnet.ro, acum și pe Google News. Click aici și apasă pe urmărește-ne (follow sau steluță)!
Discuțiile despre redeschiderea economiei, comportamentul clienților (ex: pe litoral) și relația dintre cerere și ofertă pot ajuta la ajustarea strategiilor de vânzări și prețuri.
avocatnet.ro și Digi24.ro vă prezintă cele mai importante știri ale dimineții. Citește articolul
Echipa de vânzări gestionează contracte și tranzacții cu parteneri străini, iar informațiile despre aceste fluxuri transfrontaliere sunt esențiale pentru a identifica ce trebuie raportat.
2020 este primul an în care firmele trebuie să raporteze la Fisc tranzacțiile transfrontaliere prin care își optimizează taxele. Am discutat, deci, despre obligațiile de raportare, cine sunt intermediarii și companiile care trebuie să raporteze optimizările fiscale transfrontaliere etc. Vă invităm să urmăriți webinarul și transcrierea lui. Citește articolul
Articolul menționează o creștere a cererii și insuficiența producției autohtone pentru anumite produse, ceea ce este vital pentru departamentul de vânzări. Acesta poate identifica oportunități de piață sau trebuie să își adapteze strategiile de vânzare și previziunile în funcție de disponibilitatea produselor.
Importăm tot mai multe produse lactate și miere, potrivit cifrelor furnizate de Ministerul Agriculturii. Citește articolul
Echipa de vânzări trebuie să știe ce restricții și reguli sanitare se aplică pentru punctele de vânzare sau pentru interacțiunea cu clienții, pentru a evita problemele și a asigura continuitatea activității comerciale.
În această perioadă, controalele la companii se axează în principal pe respectarea regulilor de siguranță impuse de autorități, iar firmele riscă inclusiv suspendarea activității dacă e vorba de încălcări grave. Conform unor declarații recente ale premierului Ludovic Orban, verificările sunt concentrate în special la firmele din zonele cu risc mare de infectare cu coronavirus. Citește articolul
Departamentul de vânzări trebuie să știe ce drepturi au firmele când vând produse sau servicii prin platforme online (marketplace-uri), pentru a se asigura că termenii sunt corecți și că nu sunt tratați incorect de către platformă.
Din 12 iulie, un nou Regulament al Uniunii Europene (UE) se aplică (direct) în ceea ce privește relațiile stabilite între platformele de comerț online (cunoscute ca „marketplace-uri”) și comercianții care își vând produsele pe acele platforme. Regulamentul reglementează destul de în detaliu această relație și, de aceea, am făcut o listă de întrebări și răspunsuri relevante pentru orice comerciant interesat să își vândă produsele pe asemenea platforme. Citește articolul
Departamentul de vânzări ar trebui să înțeleagă riscurile legale asociate cu produsele vândute și cu felul în care sunt promovate, pentru a evita procese legate de calitatea sau valoarea reală a acestora.
Cetățenii europeni (inclusiv românii) care au cumpărut mașini produse în Uniunea Europeană pot să dea în judecată producătorul și în fața instanțelor de la locul de cumpărare (de exemplu, România), dacă suferă un prejudiciu din cauza felului cum au fost construite mașinile, iar acel prejudiciu se produce în țara de unde a fost cumpărată mașina, consideră Curtea de Justiție a Uniunii Europene (CJUE) - care a răspuns săptămâna trecută unei întrebări preliminare cu privire la acea problemă. Citește articolul
Ajută la înțelegerea puterii de cumpărare a clienților, la ajustarea strategiilor de preț și la anticiparea cererii, influențate de venituri și inflație.
avocatnet.ro și Digi24.ro vă prezintă cele mai importante știri ale dimineții. Citește articolul
Articolul începe cu un exemplu despre pierderea unui contract important, o situație des întâlnită în departamentele de vânzări. Mesajul despre persistență, adaptare și depășirea frustrărilor este crucial pentru moralul și performanța echipelor de vânzări.
Acceptă că nu poţi controla totul... E secretul pe care, dacă reuşeşti să îl integrezi în viaţa ta, ai toate şansele să-ţi eliberezi calea. Deseori înţeleasă greşit, acceptarea nu implică faptul că eşti de acord cu orice ţi se pune în faţă. Nu. În economia ciudată a vieţii tale, se vor întâmpla lucruri pe care nu le poţi controla. Şi, oricât ai fi de maniac, dacă nevoia ta primară este şi rămâne ideea că vrei să prevezi tot ce ţi se întâmplă, atunci ai toate şansele să cedezi la un moment dat. Citește articolul
Articolul menționează cum AI creează 'reclame speciale pentru fiecare utilizator'. Acest lucru este foarte util pentru departamentul de vânzări, care poate folosi inteligența artificială pentru a înțelege mai bine clienții și a oferi produse sau servicii personalizate.
Inteligență artificială (Artificial Intelligence - AI) a schimbat enorm modul în care interacționăm între noi, cu tehnologia sau cu viitorul. Așa cum Yuval Noah Harari, autorul Sapiens și Homo Deus vorbește în noua sa carte, cele mai importante abilități de învățat în școli vor fi cei 4 C: Gândire Critică, Comunicare, Colaborare și Creativitate. Citește articolul
Firmele organizează adesea concursuri pentru a atrage clienți, iar acestea implică colectarea de date personale. Această echipă trebuie să știe că există riscuri legale și de reputație dacă datele colectate nu sunt protejate corespunzător în cadrul campaniilor de vânzări sau de marketing.
O firmă ce a organizat un concurs pentru atragerea clienților a postat pe Facebook un document unde apărea, printre altele, și o parolă de acces la formularele completate de participanții la acel concurs. Astfel, s-a ajuns la posibilitatea de accesare neautorizată, de către persoane străine, a datelor a peste 400 de persoane participante la competiție. În consecință, Autoritatea română de protecție a datelor (ANSPDCP) a amendat firma ce a divulgat ilegal acele date cu 15.000 de euro. Citește articolul