Rămâi informat cu avocatnet.ro, acum și pe Google News. Click aici și apasă pe urmărește-ne (follow sau steluță)!
Posibila criză de fructe și legume proaspete afectează direct disponibilitatea produselor, prețurile și capacitatea de vânzare, necesitând adaptarea strategiilor comerciale și a relațiilor cu clienții.
avocatnet.ro și Digi24.ro vă prezintă cele mai importante știri ale dimineții. Citește articolul
Monitorizează ce produse se vând cel mai bine (produse de igienă, jucării, birouri, laptopuri) pentru a-și adapta strategiile de vânzare și a profita de tendințele pieței.
Peste 100.000 de magazine stradale au fost închise în această perioadă. Și, pentru că doar 5% dintre ele făceau și comerț pe internet, multe încearcă să intre în lumea vânzărilor online. Citește articolul
Reducerea zborurilor aeriene poate afecta deplasările echipelor de vânzări, iar provocările producătorilor agricoli și soluțiile de vânzare online prezintă informații relevante despre dinamica pieței și strategii alternative de vânzare.
avocatnet.ro și Digi24.ro vă prezintă cele mai importante știri ale dimineții. Citește articolul
Oferă sfaturi practice pentru crearea unei impresii favorabile și construirea de relații după prezentări, esențial pentru a convinge potențialii clienți și a transforma interacțiunile în oportunități de afaceri.
N-am prea găsit cărți care să dezvolte acest subiect, deși mie unul îmi pare că e partea cea mai importantă a discursului în sine. Pe tot parcursul discursului, ai făcut oamenii să se simtă într-un anumit fel. Ai ajuns, astfel, la jumătatea drumului. Jumătatea ușoară, de fapt. În perioada de după discurs, creierul ascultătorilor va continuă să lucreze, construind memoria evenimentului la care tocmai au asistat. Citește articolul
Articolul detaliază cum să construim e-mailuri eficiente pentru a atrage și a convinge potențialii clienți, de la subiectul e-mailului până la structura mesajului și încheiere, elemente esențiale pentru succesul vânzărilor.
Am sfătuit întotdeauna participanții de la cursul de scriere a e-mailurilor care sunt deschise de cei cărora le sunt adresate să scrie așa cum o fac marii autori de romane de acțiune. Și îți dau același sfat și ție. E genul de idee care, de regulă, pare greu de urmat. E complicat să ajungi, dintr-o dată, la nivelul de creativitate pe care îl are un scriitor consacrat de romane de acțiune. Și, totuși, e important de menționat că tu n-ai de scris 300 și ceva de pagini, care ar fi necesare pentru un roman, ci undeva spre 5 paragrafe de text. Mai mult, n-ai de inventat personaje, intrigi complexe și altele asemenea, pentru că motivul pentru care scrii cuiva un e-mail este foarte clar: trebuie să explici ceva. Citește articolul
Echipa de vânzări colectează date de la clienți și potențiali clienți și trebuie să știe cum să le utilizeze legal, respectând drepturile acestora privind accesul sau ștergerea datelor.
GDPR vine de la General Data Protection Regulation, pe numele său tradus Regulamentul 2016/679 privind protecția persoanelor fizice în ceea ce privește prelucrarea datelor cu caracter personal și privind libera circulație a acestor date și de abrogare a Directivei 95/46/CE (Regulamentul general privind protecția datelor). Regulamentele sunt acte normative ale Uniunii Europene care au forță juridică obligatorie în fiecare stat membru și intră în vigoare la o dată stabilită, în același timp, în toate statele membre. Citește articolul
E crucial pentru a susține prezentări de produse sau servicii clienților, pentru a convinge și a încheia afaceri, ajutând la gestionarea emoțiilor în timpul discuțiilor importante.
Teama de a vorbi în public este, pentru mulți, mai mare decât multe alte temeri care par fondate sau care ar ajuta pe cineva să supraviețuiască unei situații extreme. Cu toate acestea, mulți asociază aceste momente importante cu groaza, teroarea, anxietatea, panica, sau timiditatea. Dar odată cu experiența și cu prezentările reușite, ajungem să ne simțim mai puternici și mai confortabili cu aceste întâlniri. Ce putem face pentru a ne gestiona mai bine emoțiile dinaintea unui meeting important? Citește articolul
Articolul încurajează managerii să comunice eficient și să creeze o conexiune mai profundă cu clienții, dincolo de simpla vânzare, aspect crucial pentru construirea relațiilor pe termen lung în departamentul de vânzări.
Noi, la Inteligo, vrem să ajutăm oamenii să rămână mereu informați și actualizați la cerințele și noutățile lumii moderne. Tocmai de aceea, în fiecare săptămână, îți pregătim o listă de cursuri, ghiduri, cărți și podcasturi care să te ajute să descoperi care sunt lucrurile de care ești pasionat și la care poți deveni cu adevărat bun și, în plus, îți propunem și un subiect interesant pe care să îl putem dezbate împreună. Citește articolul
Partea care spune 'încearcă să transmiţi clienţilor mai mult decât sentimentul că le-ai vândut ceva şi atât' este direct relevantă. Inspiră echipele de Vânzări să construiască relații mai profunde cu clienții, bazate pe valoare adăugată și încredere, nu doar pe tranzacții, ceea ce poate duce la o fidelizare mai mare.
Cu câţiva ani în urmă, mă întorceam de la Timişoara la Bucureşti cu trenul, într-o călătorie mai lungă decât mi-aş fi dorit. Sau, cel puţin aşa credeam înainte să mă sui în tren, atunci când văzusem pe bilet un timp de călătorie de vreo 10 ore. Am urcat plictisit şi pregătit de o corvoadă imposibilă şi m-am concentrat să privesc mai mult pe geam şi mai puţin la feţele colegilor de compartiment. Doar că, la un moment dat, o Doamnă de vârsta a treia m-a întrebat câţi ani am. I-am răspuns şi am privit-o curios. Oare la ce i-o folosi să ştie ce vârstă am? Ce a urmat, probabil că o să-mi aduc aminte toată viaţa. Iar Doamna în cauză, un om obişnuit pe dinafară, s-a dovedit a fi genul acela de suflet providenţial care-ţi ridică vălul de pe ochi şi-ţi arată o parte a lumii pe care n-ai văzut-o niciodată. Citește articolul
Aceste măsuri influențează direct modul în care clienții fac cumpărături și interacționează cu produsele și personalul, iar departamentul de vânzări trebuie să le cunoască pentru a le implementa corect și a asigura o experiență bună clienților.
Pentru a vedea dacă magazinele iau măsuri pentru prevenirea răspândirii noului coronavirus, Autoritatea Națională pentru Protecția Consumatorilor (ANPC) are în desfășurare o campanie de verificare la magazine. De aceea, prezentăm astăzi măsurile speciale pe care trebuie să le ia magazinele în această perioadă deosebită. Citește articolul