Rămâi informat cu avocatnet.ro, acum și pe Google News. Click aici și apasă pe urmărește-ne (follow sau steluță)!
Departamentul de vânzări trebuie să înțeleagă situația financiară a clienților pentru a estima riscul de neplată sau de întârzieri la plată și pentru a-și adapta strategiile de vânzare.
Firmele ar putea să fie interesate dacă partenerii sau potențialii parteneri contractuali dețin certificate pentru situații de urgență, care reflectă situația economică instabilă în care se află cei din urmă. Având acces la astfel de informații, primele ar putea să știe dacă se pot aștepta la întârzieri în executare sau la neexecutarea obligațiilor contractuale, din partea partenerilor de afaceri. Citește articolul
Departamentul de Vânzări este direct interesat de modul în care clienții pot compara prețurile produselor, pentru a-și adapta strategiile de prețuri și promoțiile și a rămâne competitiv pe piață.
Monitorul prețurilor e o platformă online, lansată de Consiliul Concurenței acum ceva vreme, cu ajutorul căreia putem compara prețurile produselor alimentare și ale combusibililor din toată țara. Recent, Consiliul a anunțat că folosirea platformei a fost îmbunătățită pentru a putea permite compararea prețului fiecărui produs. Citește articolul
Echipa de vânzări trebuie să știe ce tip de semnătură electronică pot accepta de la clienți pentru a valida contractele de vânzare, asigurându-se că acestea sunt legal obligatorii.
Recent, Guvernul a stabilit că semnătura electronică avansată devine echivalentul semnăturii de mână, în relația cu statul, după ce până acum numai semnătura electronică calificată avea valoare de semnătură de mână. În acest context, explicăm ce condiții trebuie să îndeplinească fiecare tip de semnătură și cum se poate verifica dacă cea avansată și cea calificată sunt de încredere. Citește articolul
Datele despre contracția economică și perspectivele de relocalizare a industriilor ajută la înțelegerea pieței, la ajustarea prognozelor de vânzări și la identificarea potențialelor noi oportunități de afaceri.
avocatnet.ro și Digi24.ro vă prezintă cele mai importante știri ale dimineții. Citește articolul
Este important pentru echipele de vânzări să înțeleagă cum pot folosi SMS-ul pentru a încheia contracte în condiții legale, ce informații esențiale trebuie neapărat să comunice clienților și cum să facă dovada acestor comunicări, pentru a încheia vânzări valabile.
Prin Decretul președintelui țării prin care a fost prelungită perioada stării de urgență până în 14 mai 2020, a apărut, printre altele, și o prevedere expresă ce permite furnizorilor de servicii de comunicații electronice (de exemplu, servicii de telefonie și internet) să încheie contractele de furnizare a asemenea servicii, cu consumatorii, și prin SMS. Este important, însă, pentru consumator să rețină că dreptul său la informație, pe care îl are în temeiul legislației relevante, subzistă și, de asemenea, furnizorul de servicii de comunicații este cel obligat să demonstreze îndeplinirea condițiilor de informare. Citește articolul
Previziunile de contracție economică sunt vitale pentru că influențează direct puterea de cumpărare a clienților și volumul potențial de vânzări, ajutând la ajustarea strategiilor de vânzări.
avocatnet.ro și Digi24.ro vă prezintă cele mai importante știri ale dimineții. Citește articolul
Acest departament este direct afectat de regulile privind programul de funcționare, organizarea spațiului de vânzare, accesul clienților (în special a vârstnicilor) și afișarea informațiilor, toate influențând procesul de vânzare și experiența clienților.
Autoritatea Națională pentru Protecția Consumatorului (ANPC) desfășoară o serie de controale la comercianții de produse alimentare, înaintea sărbătorilor de Paște, pentru a verifica dacă aceștia respectă obligațiile pe care le au în contextul măsurilor impuse de stat pentru a limita efectele coronavirusului. Conform autorității, mulți comercianți nu respectă asemenea măsuri. Citește articolul
E important de știut că Autoritatea pentru Protecția Consumatorilor (ANPC) continuă să primească reclamații online, impactând modul în care compania interacționează și gestionează relația cu clienții săi.
În această perioadă, din cauza epidemiei de coronavirus, activitatea instituțiilor din țara noastră este perturbată, cele mai multe reducând sau chiar eliminând interacțiunea directă a reprezentanților acestora cu cetățenii. Totuși, dacă se respectă restricțiile impuse în această perioadă sau noile reguli pentru interacțiunea cu autoritățile, cei interesați pot în continuare să inițieze procese sau să depună diverse reclamații. Citește articolul
Identifică noi oportunități de piață și segmente de clienți, mai ales pentru companiile care vând autoturisme sau servicii conexe (financiare, accesorii auto).
O propunere legislativă care ar putea oferi posibilitatea ca familiile cu trei sau mai mulți copii să poată accesa fonduri nerambursabile de până la 35.000 de lei, pentru a-și cumpăra o mașină nouă, a fost propus recent pentru respingere la Senat. Indiferent de ce decizie vor lua senatorii, deputații vor fi cei care vor decide adoptarea sau respingerea proiectului. Citește articolul
Acest departament este interesat de tot ce atrage clienți. O zonă curată, bine amenajată și exclusivistă este un punct forte de vânzare care poate crește atractivitatea și, implicit, încasările.
Chiar dacă nu ştiu când se va deschide sezonul estival şi cât va dura vacanţa de vară, hotelierii şi administratorii cluburilor de pe litoral au început pregătirile. Citește articolul