Rămâi informat cu avocatnet.ro, acum și pe Google News. Click aici și apasă pe urmărește-ne (follow sau steluță)!
Echipa de vânzări trebuie să cunoască regulile legate de contractele cu clienții, în special dacă aceștia sunt IMM-uri, pentru a ști cum să gestioneze situațiile în care apar dificultăți de execuție din cauza unor evenimente excepționale și când este necesară renegocierea.
Pentru a veni în sprijinul întreprinderilor mici și mijlocii (IMM), Guvernul a decis să adopte o serie de măsuri prin care să fie ameliorate consecințele economice negative suferite de astfel de companii din cauza crizei coronavirus. Una din aceste măsuri este că niciun partener comercial al unei astfel de IMM nu va putea invoca forța majoră față de aceasta, dacă nu își poate executa obligațiile, decât dacă a încercat renegocierea relației contractuale, măsura aplicându-se de azi, de când a fost publicată o ordonanță de urgență (OUG nr. 29/2020) în Monitorul Oficial. Citește articolul
Acest departament este interesat să înțeleagă cum funcționează promoțiile online, cum se comportă clienții pe site și cum se pot îmbunătăți vânzările prin optimizarea campaniilor publicitare și a paginilor de produs, pentru a atinge obiectivele de vânzări.
În marketing, și, în general, în afaceri, e vital să știi de ce funcționează o rețetă pentru a putea ajusta rețeta când nu mai funcționează. La începutul carierei mele, acum mai bine de 10 ani, piața de publicitate online se dubla de la an la an. Nici furnizorii de spațiu publicitar și nici clienții nu erau foarte preocupați de cum merg lucrurile sau de ce. Pentru furnizori era aproape imposibil să scazi de la un an la altul, iar clienții erau dispuși să testeze din ce în ce mai mult o modalitate nouă de promovare, fără a o compara prea mult cu vechile metode de promovare. Citește articolul
Partea despre 'paradoxul alegerii' oferă o perspectivă psihologică valoroasă despre modul în care clienții iau decizii în fața prea multor opțiuni, ajutând la optimizarea strategiilor de vânzare și prezentare a produselor.
Noi, la Inteligo, vrem să ajutăm oamenii să rămână mereu informați și actualizați la cerințele și noutățile lumii moderne. Tocmai de aceea, în fiecare săptămână, îți pregătim o listă de cursuri, ghiduri, cărți și podcasturi care să te ajute să descoperi care sunt lucrurile de care ești pasionat și la care poți deveni cu adevărat bun și, în plus, îți propunem și un subiect interesant pe care să îl putem dezbate împreună. Citește articolul
Echipa de vânzări trebuie să știe cum să gestioneze situațiile când clienții nu sunt mulțumiți de serviciile livrate și refuză să plătească, sau când compania nu poate presta serviciile promise.
Firmele sau persoanele care sunt implicate într-o relație contractuală s-ar putea să fie puse - mai ales în perioada actuală - în situația în care cealaltă parte nu își execută obligațiile exigibile (ce ar fi trebuit, în mod obișnuit, îndeplinite). Chiar și așa, s-ar putea ca partea ce nu și-a executat obligațiile să îi ceară celeilalte îndeplinirea obligațiilor ei. În schimb, cea din urmă poate să amâne acest lucru, aspect cunoscut și ca „excepție de neexecutare a contractului”. Citește articolul
Închiderea afacerilor și paralizarea călătoriilor internaționale reduc cererea de produse și servicii, afectând direct obiectivele de vânzări și strategiile comerciale ale companiei.
Instituţii, bănci centrale şi guverne din toată lumea au lansat un întreg arsenal de măsuri pentru a contracara efectele economice ale epidemiei de coronavirus, aceste măsuri depăşind 6.000 miliarde de euro. Citește articolul
Agenții de vânzări folosesc adesea mașini pentru a se deplasa la clienți. Dacă un agent își pierde permisul, asta afectează direct capacitatea sa de a-și îndeplini atribuțiile, iar departamentul de vânzări trebuie să știe cum se poate rezolva o astfel de situație.
Cei care vor să redobândească mai repede permisul auto, după ce le-a fost suspendat dreptul de a conduce, vor fi nevoiți să depună cererile până în a 30-a zi, respectiv a 45-a zi a perioadei de suspendare, iar cererile vor fi soluționate în cel mult cinci zile de la depunere, se arată într-o hotărâre de Guvern, publicată joi în Monitorul Oficial. Citește articolul
Lanțurile de aprovizionare întrerupte și restricțiile de mișcare afectează disponibilitatea produselor și capacitatea de livrare, având un impact direct asupra vânzărilor și relațiilor cu clienții.
Uniunea Europeană va intra în recesiune anul acesta, din cauza pandemiei de coronavirus (COVID-19), a estimat luni Thierry Breton, comisarul pentru piaţa internă, avertizând că economia blocului comunitar riscă o contractare de 2,5%, transmite Reuters. Citește articolul
Cursul valutar influențează prețurile produselor sau serviciilor noastre vândute în străinătate și puterea de cumpărare a clienților. Tendințele economice generale pot indica dacă piața este în creștere sau în scădere, afectând previziunile de vânzări.
avocatnet.ro și Digi24.ro vă prezintă cele mai importante știri ale dimineții. Citește articolul
Echipele de vânzări care se deplasează au nevoie de mașini înmatriculate și cu permise valide. Modificările în procesul de înmatriculare sau de preschimbare a permisului pot afecta planificarea și accesul la resursele necesare pentru munca lor.
Toate cererile de eliberare a actelor precum permisele de conducere sau certificatele de înmatriculare auto pot fi depuse doar de către cei ce s-au programat anterior online. Măsura se aplică cel puțin până spre finalul lunii aprilie, fiind menită să reducă interacțiunea dintre angajații instituțiilor de stat și cetățeni, în contextul înmulțirii cazurilor de îmbolnăviri cu COVID-19. Citește articolul
Echipele de Vânzări călătoresc frecvent pentru a se întâlni cu clienți sau parteneri. Restricțiile privind eliberarea pașapoartelor pot afecta planurile de călătorie și, implicit, capacitatea de a-și desfășura activitatea în mod eficient.
Autoritățile, pentru a limita expunerea persoanelor la coronavirus, își restrâng, pe cât posibil, contactul cu publicul. Două astfel de instituții sunt Direcția Generală de Pașapoarte (împreună cu sediile serviciilor publice comunitare de pașapoarte), pentru pașapoarte, și Direcția pentru Evidența Persoanelor și Administrarea Bazelor de Date, pentru cărțile de identitate. Citește articolul