Rămâi informat cu avocatnet.ro, acum și pe Google News. Click aici și apasă pe urmărește-ne (follow sau steluță)!
Poate simplifica și accelera procesul de încheiere a contractelor, ofertelor sau acordurilor cu clienții, folosind semnături electronice considerate valide legal.
Mai nou, instituțiile și autoritățile publice sunt obligate să primească de la firme și persoanele fizice documentele semnate electronic, conform unei recente ordonanțe de urgență. În acest sens, s-a stabilit că documentele cu semnătură electronică avansată au valoare de înscrisuri sub semnătură privată, adică acte semnate de mână. Până acum, numai semnătura electronică calificată era considerată echivalentul semnăturii de mână, semnătura electronică avansată și cea simplă având anumite caracteristici din care derivă un nivel mai scăzut de încredere. Citește articolul
Dacă firma vinde locuințe (ex: dezvoltatori imobiliari) sau produse financiare (ex: bănci), acest departament este direct interesat. Noul program influențează cererea, eligibilitatea clienților și condițiile de finanțare pentru vânzarea de proprietăți sau credite ipotecare.
Programul “Prima Casă” a fost înlocuit recent cu un altul asemănător, numit “O familie, o casă”, ce aduce, de principiu, o reducere a costurilor de finanțare pentru cei interesați de cumpărarea sau construirea unei case. În acest context, prezentăm astăzi tot ce trebuie să știe despre acest nou program cei ce-și doresc o locuință. Citește articolul
Pentru companiile din domeniul ospitalității, evenimentelor sau al managementului proprietăților, această modificare legislativă reprezintă o oportunitate de a-și extinde oferta de servicii. Departamentul de Vânzări ar putea folosi informația pentru a crea și promova noi pachete pentru nunți civile desfășurate în aer liber.
Cei ce vor să se căsătorească vor putea organiza ceremonia de cununie civilă și în afara primăriei sau altor clădiri, adică se pot căsători și în grădini publice, parcuri, pe plaje și în alte locuri situate în aer liber, după cum prevede un act normativ ce a apărut luni în Monitorul Oficial. Citește articolul
Pentru a ști cum pot fi ajustate strategiile de vânzare, cum ar fi limitarea cantităților de produse per client, stabilirea prețurilor maxime sau coordonarea livrărilor, conform recomandărilor autorității de concurență.
Consiliul Concurenței (CC) a emis o nouă serie de recomandări pentru companii, în ceea ce privește comportamentul lor pe piață în contextul crizei generate de coronavirus. În concret, CC a arătat că anumite comportamente ce ar putea ridica întrebări din perspectiva legislației concurenței, cum e, de exemplu, limitarea cantităților de produse pe care o persoană le poate achiziționa, sunt permise, atât timp cât au o justificare obiectivă și sunt necesare în perioada actuală. Citește articolul
O economie în revenire și o încetare a măsurilor de carantină pot stimula cheltuielile consumatorilor și ale afacerilor. Venitul de bază universal ar putea influența direct puterea de cumpărare și cererea pentru produsele și serviciile companiei.
avocatnet.ro și Digi24.ro vă prezintă cele mai importante știri ale dimineții. Citește articolul
Acest departament este interesat de un instrument care simplifică procesul de creare a facturilor proforme și fiscale, a avizelor de însoțire a mărfii și de gestionare a informațiilor despre clienți, pentru a servi mai bine cumpărătorii.
Trecem printr-o perioadă așa cum nu am mai trecut până acum, ca societate. Crize am mai avut, dar niciuna care să ne îndepărteze atât de mult, fizic, unii de ceilalți. Ceea ce ne ține aproape, însă, este chiar această îndepărtare socială: se vede din ce în ce mai clar cum oamenii vor să se ajute unii pe alții să se dezvolte și cum firmele își doresc să își dea, unele altora, câte o mână de ajutor. Citește articolul
Oferă claritate despre cum o firmă poate justifica neîndeplinirea comenzilor sau contractelor de vânzare din cauza unor evenimente neprevăzute, cum ar fi forța majoră, și ce documente pot fi folosite pentru a explica situația clienților.
Ministrul Economiei, Virgil Popescu, a declarat că doar întreprinderile mici și mijlocii pot folosi certificatele pentru situație de urgență pentru a invoca forța majoră, nemaifiind nevoite să recurgă la certificatele de forță majoră emise de camerele de comerț și industrie, citează Agerpres. Acest lucru, însă, nu trebuie înțeles ca o regulă absolută, după cum voi explica mai jos. Citește articolul
Echipele de vânzări care se bazează pe călătorii pentru a se întâlni cu clienții trebuie să știe dacă pot călători și cum pot adapta strategiile.
Guvernele din întreaga lume au reacționat la amenințarea coronavirus cu măsuri fără precedent în ceea ce privește limitarea drepturilor cetățenilor, cu scopul de a limita contactul între persoane și de a limita astfel extinderea epidemiei. Citește articolul
Articolul vorbește despre cum au crescut vânzările online și au scăzut clienții în magazinele fizice, informație esențială pentru a înțelege piața și a-și ajusta strategiile de vânzare.
Micii producători români care au marfă proaspătă se plâng că vând tot mai puțin. Magazinele nu mai sunt pline, iar clienții care vin totuși la cumpărături sunt mai cumpătați și caută îndeosebi produse ambalate, inclusiv fructe și legume. Citește articolul
Departamentul de vânzări trebuie să fie informat despre cum scăderea veniturilor companiei poate fi justificată prin aceste certificate și cum acestea pot influența relațiile cu clienții sau partenerii de afaceri în perioade de criză.
De azi, solicitanții pot folosi platforma de eliberare a certificatelor de stare de urgență, acordate de stat firmelor și altor entități afectate direct de măsurile luate în perioada aceasta. În acest context, ne-am propus să trecem în revistă cele mai importante informații și lămuriri apropo de cum pot fi folosite certificatele acestea. Citește articolul