Rămâi informat cu avocatnet.ro, acum și pe Google News. Click aici și apasă pe urmărește-ne (follow sau steluță)!
Permite planificarea livrărilor către clienți și gestionarea eficientă a comenzilor, fără a fi afectate de eventuale restricții de transport care ar împiedica livrarea produselor.
avocatnet.ro și Digi24.ro vă prezintă cele mai importante știri ale dimineții. Citește articolul
Acest departament poate verifica rapid dacă un client potențial este activ sau are probleme de insolvență, folosind aceste certificate, înainte de a semna contracte sau a oferi produse și servicii.
Cei care vor să obțină direct online un certificat constatator de la Oficiul Național al Registrului Comerțului (ONRC) pot accesa serviciul InfoCert. Eliberarea documentului se face fără să fie nevoie de o semnătură electronică, în baza unei plăți cu cardul bancar. Citește articolul
Departamentul de Vânzări trebuie să știe exact ce tipuri de activități comerciale sunt permise și care sunt suspendate în anumite condiții (stare de urgență, zile de sărbătoare), pentru a-și planifica strategia de vânzări și prezența pe piață în conformitate cu reglementările legale.
Chiar dacă multe magazine din centrele comerciale nu pot funcționa pe perioada stării de urgență, unele din cele care au dreptul să aibă activitate în această perioadă pot să-și cheme angajații la muncă și de Paște. Mai exact, e vorba de acei angajatori care desfășoară activități de comerț cu amănuntul. Însă legislația muncii impune anumite condiții. Citește articolul
Este important pentru a înțelege cum pot fi gestionate legal relațiile cu clienții în cazul anulării sau reprogramării evenimentelor, mai ales când s-au plătit avansuri, ajutând la menținerea reputației și la evitarea disputelor.
În perioada stării de urgență, numeroase evenimente au fost și vor fi anulate (cu toate că ne apropiem de finalul perioadei declarate inițial, președintele urmează să decreteze prelungirea acesteia în curând). Avansul plătit de cel care închiriază un spațiu pentru un eveniment, cu eventualele pregătiri este o chestiune mai mult decât comună - ce se întâmplă însă cu avansul dacă evenimentul nu mai poate avea loc din cauza stării de urgență? Citește articolul
Informațiile despre starea economiei și posibila repornire sunt importante pentru a anticipa evoluția pieței și a ajusta strategiile de vânzări.
Printre altele, trei gânduri despre viitor. Cred că perioada prin care trecem acum a accelerat, într-un mod greu de imaginat în trecut, acceptarea conceptului de venit universal de bază (o sumă de bani, stabilită prin lege, pe care cetățenii unei țări o primesc, fără un contraserviciu). Citește articolul
Articolul explică de ce clienții aleg un produs în detrimentul altuia, chiar dacă sunt similare. Le arată cum recunoașterea brandului și emoțiile influențează decizia de cumpărare, informații utile pentru a-și adapta strategiile de vânzare și a înțelege mai bine comportamentul consumatorilor.
Carl Jung a spus că lumea te va întreba cine ești, iar dacă nu știi, tot ea îți va răspunde. Acest mare adevăr legat de identitate este foarte valabil și pentru companii. La rândul lor, și ele au o identitate, consumatorul o percepe (chiar și în subconștient), iar aceasta dictează o mare parte din deciziile sale. Citește articolul
Acest departament este interesat de cum pot fi adaptate strategiile de vânzare, mai ales în perioade de criză, cum ar fi trecerea la vânzări online sau livrări la domiciliu, și cum scăderea vânzărilor afectează capacitatea de plată a companiei.
Criza generată de coronavirus a produs o serie de dezechilibre economice în rândul întreprinderilor mici și mijlocii (IMM), astfel încât rolul contabililor devine unul esențial în gestionarea situațiilor de criză, se arată într-un material realizat de Accountancy Europe. Citește articolul
Informațiile despre pescari, apicultori, piețe agroalimentare și unități fitofarmaceutice deschise, precum și permiterea deplasării pentru piese auto, sunt relevante pentru departamentul de Vânzări, deoarece influențează direct capacitatea de a vinde produse, accesul la piețe și strategiile comerciale, iar interdicțiile de export pot bloca anumite piețe.
Începând de astăzi, odată cu apariția în Monitorul Oficial a Ordonanței Militare 8/2020, avem în vigoare o serie de măsuri ce vizează afacerile din România. Iată cele mai importante chestiuni: Citește articolul
Pentru ca echipele de vânzări care călătoresc frecvent cu mașina să știe cum să plătească taxele de drum alternativ, evitând amenzi și asigurând continuitatea deplasărilor necesare activității.
Cei ce vor să utilizeze în următoarea perioadă rețeaua de drumuri din țara noastră și să plătească rovinieta sau taxa de pod prin SMS ori prin aplicație trebuie să știe că, așa cum a anunțat recent Compania Națională de Administrare a Infrastructurii Rutiere (CNAIR), acest lucru nu va fi posibil până la sfârșitul săptămânii. Citește articolul
Protejarea mărcii și a imaginii companiei este esențială pentru a atrage și păstra clienții, precum și pentru a asigura credibilitatea produselor și serviciilor vândute online.
Domeniul proprietății intelectuale, pe cât este de important, pe atât este de puțin înțeles de către o bună parte din entitățile care își desfășoară activitatea în domeniul e-commerce. Trebuie menționat faptul că acest domeniu al e-commerce-ului este diferit față de orice alt model de business, baza fiind realizată prin vânzarea produselor și a serviciilor, dar cu o implicație majoră a domeniului proprietății intelectuale. Citește articolul