Rămâi informat cu avocatnet.ro, acum și pe Google News. Click aici și apasă pe urmărește-ne (follow sau steluță)!
Pentru că le arată cum pot trimite oferte și promoții prin e-mail clienților sau potențialilor clienți, conform legii, chiar dacă nu au un acord explicit de la aceștia.
Regulamentul general privind protecția datelor (GDPR) a schimbat, în mod considerabil, paradigma referitor la date personale. Mai exact, a dus la o conștientizare, din partea persoanelor, a importanței datelor personale. Și, la fel, a făcut (sau ar fi trebuit să facă) companiile mult mai precaute în ceea ce privește prelucrarea datelor personale, pentru a fi în acord cu Regulamentul. Un domeniu în care pot exista foarte multe necunoscute, în acest context, este cel al comunicărilor comerciale, în special cele trimise de companii, prin mail. Iar ceea ce trebuie menționat e că nu doar consimțământul justifică astfel de mail-uri, ci și interesul legitim al companiilor care trimit astfel de comunicări. Citește articolul
Schimbarea accizei va duce la modificarea prețului final al țigaretelor, iar acest departament trebuie să își ajusteze strategiile de preț și de vânzare pentru a menține performanța.
Guvernul ar putea da luni OUG pentru majorarea accizei la ţigarete, reducerea numărului de posturi de secretari de stat în ministere, eliminarea sporului pentru condiţii grele şi vătămătoare și taxarea pensiilor care nu se bazează pe contributivitate. Citește articolul
Pentru companiile care interacționează direct cu clienții (cum ar fi băncile sau furnizorii de servicii), echipa de vânzări sau de relații cu clienții trebuie să înțeleagă cerințele de identificare a clienților (KYC) pentru a colecta corect informațiile necesare la începutul unei colaborări, conform noii legi.
Noua lege pentru prevenirea spălării de bani, care a intrat în vigoare recent, menține obligațiile de păstrare a documentelor stabilite de vechiul act normativ din 2002, însă stabilește amenzi mai ridicate pentru cei care nu respectă aceste prevederi și detaliază mai clar ce fel de documente trebuie păstrate de către avocați, notari, contabili și restul entităților ce intră sub incidența reglementării. Mai mult decât atât, este impusă o limită cu privire la perioada totală în care pot fi păstrate documentele impuse - maximum zece ani. Citește articolul
Companiile care vând materiale de construcții, echipamente medicale, mobilier sau servicii (consultanță, proiectare) pentru clădiri noi sau renovate destinate persoanelor în vârstă pot identifica în acest program o piață nouă și profitabilă.
Cei ce vor construi, amenaja și dota rezidențe pentru vârstnici vor putea solicita și primi din partea statului ajutoare financiare nerambursabile de până la 500.000 de euro, potrivit unui memorandum ce a fost adoptat recent de Guvern. Citește articolul
Acest departament ar putea verifica lista pentru a evalua riscul de a colabora cu clienți sau parteneri care au datorii la stat, pentru a se asigura că aceștia își pot permite să plătească produsele sau serviciile firmei.
Lista cu companiile care au datorii mari la Fisc în al doilea trimestru al anului 2019 a fost afișată online recent de către Fisc, conform legislației în vigoare. Firmele care nu și-au plătit datoriile către Agenția Națională de Administrare Fiscală (ANAF) sunt incluse pe așa-zisa listă a rușinii dacă sumele sunt de la 100.000 de lei în sus. Citește articolul
Dacă firma vinde rechizite, echipamente sportive sau cărți (incluzând manuale, auxiliare), acest program poate crește cererea pentru produsele lor. Departamentul de Vânzări ar dori să știe despre el pentru a-și adapta strategiile și stocurile.
Elevii învățământului obligatoriu de stat vor putea beneficia de tichete educaționale cu care vor putea să-și achiziționeze rechizite și alte materiale didactice. Este vorba despre o propunere de hotărâre de Guvern pentru implementarea programului „Merg la școală”, de pe urma căruia vor putea profita toți elevii, atâta vreme cât sunt elevi ai învățământului de stat. Citește articolul
Departamentul de vânzări și marketing folosește adesea instrumente precum butonul de Like pentru a crește vizibilitatea produselor și a atrage clienți. Ei trebuie să știe ce obligații legale implică folosirea acestor unelte, pentru a nu risca probleme legale atunci când își optimizează publicitatea online.
Administratorii de site-uri echipate cu butonul "îmi place" (like) al Facebook trebuie să aibă în vedere o decizie recentă a Curții de Justiție a Uniunii Europene (CJUE) în materia prelucrării de date personale. Potrivit Curții, folosirea acelui buton îi face pe aceștia operatori de date alături de Facebook în privința colectării și transmiterii către platforma socială a datelor vizitatorilor site-ului echipat cu butonul respectiv. Citește articolul
Pentru că modificările cursului valutar, inflația și costurile cu energia pot influența prețurile produselor, marjele de profit și puterea de cumpărare a clienților.
avocatnet.ro și Digi24.ro vă prezintă cele mai importante știri ale dimineții. Citește articolul
Negocierea directă cu marile magazine pentru a-și vinde produsele este o strategie de vânzări importantă pentru membrii cooperativei.
După ani în care şi-au vândut marfă pe cont propriu, micii fermieri au înţeles că împreună răzbat mai uşor pe piaţă şi, în plus, fac profit. Citește articolul
Analizează comportamentul de consum al tinerilor și încrederea lor în economie, mai ales în achiziții majore (cum ar fi locuințele), pentru a-și adapta strategiile de vânzări.
avocatnet.ro și Digi24.ro vă prezintă cele mai importante știri ale dimineții. Citește articolul