Noi categorii de acte fiscale pot fi emise, mai nou, fără a fi semnate și ștampilate, prin intermediul centrului de imprimare masivă, potrivit unui ordin oficializat recent de Agenția Națională de Administrare Fiscală (ANAF). Citește articolul
Înregistrarea din oficiu în sistemul electronic a contribuabililor pentru comunicarea actelor administrative emise de organul fiscal central este cuprinsă într-o lege publicată joi în Monitorul Oficial. Practic, contribuabilii vor fi anunțați despre înregistrarea în sistem și, dacă nu vor finaliza procedura, actele fiscale ce trebuiau comunicate prin sistemul electronic vor fi comunicate doar din publicitate. Citește articolul
Regulile prin care autoritățile fiscale comunică documentele pe care le emit contribuabililor au suferit modificări importante, conform unui act normativ recent intrat în vigoare. Mai exact, actele administrativ-fiscale pot fi comunicate inclusiv de către angajații Fiscului la domiciliul fiscal. În caz de refuz sau dacă nu este găsit nimeni, se pune o înștiințare pe ușă. Citește articolul