avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 428 soluții astăzi
Acasă Subiect: comunicare acte fiscale
Subiect: comunicare acte fiscale
ACCES PREMIUM

UPDATE În curând, Fiscul va putea trimite acte firmelor pe cale electronică, chiar dacă acestea n-au cerut așa ceva

Simona Voiculescu în Contabil și fiscal
Redactor-șef, avocatnet.ro
18 Ianuarie 2019 | 0 | 1826 | Timp de citire: 2 min.

Înregistrarea din oficiu în sistemul electronic a contribuabililor pentru comunicarea actelor administrative emise de organul fiscal central este cuprinsă într-o lege publicată joi în Monitorul Oficial. Practic, contribuabilii vor fi anunțați despre înregistrarea în sistem și, dacă nu vor finaliza procedura, actele fiscale ce trebuiau comunicate prin sistemul electronic vor fi comunicate doar din publicitate. Citește articolul

ACCES PREMIUM

UPDATE Comunicarea actelor emise de Fisc poate fi făcută și de angajații acestuia, inclusiv prin afișare pe ușă

Alexandru Boiciuc în Contabil și fiscal
Redactor-șef, avocatnet.ro
8 Septembrie 2017 | 0 | 3939 | Timp de citire: 2 min.

Regulile prin care autoritățile fiscale comunică documentele pe care le emit contribuabililor au suferit modificări importante, conform unui act normativ recent intrat în vigoare. Mai exact, actele administrativ-fiscale pot fi comunicate inclusiv de către angajații Fiscului la domiciliul fiscal. În caz de refuz sau dacă nu este găsit nimeni, se pune o înștiințare pe ușă. Citește articolul