Informațiile despre prețul terenurilor arabile sunt relevante pentru gestionarea și evaluarea proprietăților companiei și pentru deciziile legate de achiziții sau extinderea facilităților.
Avocatnet.ro şi Digi24.ro vă prezintă cele mai importante ştiri ale dimineţii. Citește articolul
Acest articol este util pentru departamentele care se ocupă de administrarea generală a bunurilor companiei, inclusiv a mașinilor, oferind ghidare pentru procedurile birocratice de recuperare a rovinietei la vânzarea unui vehicul.
De câțiva ani, dacă își vând mașina, foștii proprietari pot cere returnarea parțială a banilor de rovinietă. Fostul deținător al unei mașini care are două sau mai multe roviniete a căror valabilitate se suprapune poate să solicite returnarea banilor pentru rovinieta încă valabilă, dar care a fost plătită pentru mașina ce nu-i mai aparține. Citește articolul
Pentru a gestiona corect parcul auto al companiei, inclusiv asigurările obligatorii, și cum istoricul de daune poate influența costurile și procedurile administrative pentru fiecare mașină.
Dacă vor să încheie o asigurare auto în alte țări sau când, pentru a se putea aplica sistemul bonus-malus, asigurătorii au nevoie de istoricul daunelor provocate, șoferii pot solicita Biroului Asigurătorilor de Autovehicule din România (BAAR) un certificat de daunalitate, document ce conține date despre daunele înregistrate în ultimii cinci ani de asigurare. În schimb, pentru că legislația din țara noastră nu stabilește o astfel de obligație, certificatul obținut în străinătate se poate folosi aici doar dacă asigurătorul vrea să țină seama de el. Citește articolul
Acest departament se ocupă de gestionarea spațiilor companiei și a utilităților (lumină, gaze). Este direct interesat de modalități de a reduce cheltuielile cu aceste servicii.
Inclusiv profesioniștii pot cere deja să le fie reduse facturile la energie în timpul sezonului rece, așa cum reiese dintr-o schemă de ajutor dată recent de autorități. Conform normelor procedurale ale schemei, ce au fost oficializate sâmbătă, vizate sunt zeci de categorii de profesioniști - de la contabili, consultanți fiscali, executori, avocați și notari până la medici, dentiști, fizicieni, asistenți sociali și psihologi. Toți aceștia pot depune cererile pentru a le fi micșorate facturile începând cu consumul pe noiembrie 2021. Citește articolul
Acest departament se ocupă de administrarea clădirilor și utilităților firmei. Ei vor fi direct implicați în colectarea informațiilor necesare, completarea și trimiterea cererilor pentru reducerea facturilor la energie.
Firmele, PFA-urile și profesioniștii pot beneficia în sezonul rece de facturi mai mici la energie (gaze naturale și electricitate), conform unei legi recente. Pentru a accesa facilitatea începând cu luna noiembrie 2021, Ministerul Energiei a oficializat sâmbătă regulile procedurale și modelele actelor necesare, astfel că solicitările deja pot fi depuse la furnizori. Citește articolul
Acest departament este responsabil de gestionarea spațiilor și de organizarea evenimentelor interne. Trebuie să știe cum să adapteze locațiile pentru a respecta capacitatea maximă, distanțarea fizică și normele de igienă.
Relaxarea unor restricții, dar și măsurile ce trebuie luate pentru organizarea evenimentelor de 1 decembrie sunt cuprinse într-o hotărâre apărută vineri în Monitorul Oficial. Printre altele, de-acum pot fi organizate din nou cursuri de formare profesională. Citește articolul
Acest departament este interesat de soluții care pot reduce costurile administrative și de gestionare a facilităților, inclusiv accesul preferențial la spații de lucru sau întâlniri (Mastercard Business Lounge, Romexpo Business Lounge).
„Pachetul pentru Digitalizarea Afacerii tale” reunește o serie de soluții personalizate oferite de parteneri ale căror servicii se adresează segmentului de clienți IMM, disponibile la un preț preferențial atunci când sunt achiziționate cu un card Mastercard Business. Noile oferte acoperă o gamă variată de nevoi, de la sprijin juridic, tehnic și pentru promovare, beneficii pentru angajați, acces la evenimente de industrie și în locații dedicate, la asigurarea gratuită pentru cumpărături online.
Citește articolulDepartamentul răspunde de gestionarea consumului de energie al clădirilor companiei și de pregătirea pentru eventuale întreruperi. De asemenea, aplică măsuri anti-COVID în spațiile de lucru.
Avocatnet.ro şi Digi24.ro vă prezintă cele mai importante ştiri ale dimineţii. Citește articolul
Acest departament trebuie să cunoască programul zilelor libere pentru a planifica gestionarea clădirilor, a utilităților și a serviciilor administrative (precum curățenie, pază) în perioadele cu activitate redusă sau inexistentă.
Bugetarii vor avea o zi liberă în data de 29 noiembrie 2021, potrivit unei hotărâri oficializate în seara asta. Astfel, majoritatea angajaților de la stat vor avea o minivacanță de cinci zile în perioada 27 noiembrie - 1 decembrie. Totuși, ziua liberă suplimentară va trebui recuperată prin prelungirea programului de lucru. Citește articolul
Dacă departamentul gestionează polițe de asigurare pentru proprietăți, mașini sau alte bunuri ale firmei și acestea erau la City Insurance, trebuie să știe cum să depună cererile de despăgubire la FGA.
Printr-un anunț publicat azi dimineață, Fondul de Garantare a Asiguraților (FGA) informează că luni vor fi făcute primele plăți de despăgubiri pentru cererile de plată depuse de către păgubiții City Insurance. Cererile sunt soluționate în ordinea înregistrării lor. Citește articolul