Rămâi informat cu avocatnet.ro, acum și pe Google News. Click aici și apasă pe urmărește-ne (follow sau steluță)!
Departamentul se ocupă de organizarea călătoriilor de afaceri și de gestionarea logistică, fiind interesat de noile condiții și tendințe pentru a planifica eficient și a asigura conformitatea.
Avocatnet.ro şi Digi24.ro vă prezintă cele mai importante ştiri ale dimineţii. Citește articolul
Pentru a se asigura că echipamentele de supraveghere video sunt instalate și operate conform reglementărilor legale, în spațiile permise și cu respectarea intimității angajaților.
Deoarece își monitoriza salariații atât în sala de mese, cât și în zona vestiarelor, o firmă din domeniul alimentar a fost amendată de Autoritatea Naţională de Supraveghere a Prelucrării Datelor cu Caracter Personal (ANSPDCP) cu aproape 25.000 de lei, după cum apare într-un comunicat publicat joi de autoritate. Citește articolul
Acest departament se ocupă cu aspectele administrative legate de locațiile companiei și, uneori, de adresele oficiale ale angajaților. Propunerile despre cum se stabilește o reședință, documentele necesare și declarațiile de la 'găzduitori' (cei care oferă spațiu) ar fi putut afecta modul în care compania gestionează informațiile de domiciliu sau reședință, mai ales dacă oferă locuințe angajaților.
Senatorii au decis miercuri retragerea proiectului ce prevedea că persoanele care își stabilesc reședința într-o altă localitate, cu mai puțin de un an înainte de alegeri, n-ar fi putut vota în localitatea în care locuiesc, ci în cea de domiciliu. Măsura ar fi vizat atât alegerile locale, cât și cele parlamentare, dar, din moment ce proiectul a fost retras, prevederile nu se vor aplica. Citește articolul
Orice decizie legată de restricții de circulație sau carantină afectează direct accesul la sediile companiei, programul de lucru și modul de gestionare a spațiilor fizice și a resurselor administrative.
Ordinul care a dus miercuri la demiterea lui Vlad Voiculescu, ministrul sănătății, a fost abrogat tot miercuri. Actul normativ anulat prevedea noi reguli în funcție de care localitățile urmau să fie carantinate. Citește articolul
Pentru că restricțiile sanitare pot schimba modul de utilizare a spațiilor de birouri și protocoalele de igienă.
Economia Europei este pe cale să revină la nivelul anterior crizei în 2022, a anunţat miercuri FMI, precizând că estimările sale depind de campania de vaccinare împotriva Covid-19, transmite CNBC. Citește articolul
Acest departament se ocupă adesea de gestionarea flotei de mașini a companiei și de aspectele administrative legate de acestea. Ei trebuie să cunoască procedurile corecte pentru a gestiona amenzile primite de mașinile firmei sau de către șoferi.
Conducătorii auto care au încălcat regulile de circulație într-un alt județ decât cel în care locuiesc ar fi putut să conteste amenda primită la judecătoria din localitatea de domiciliu sau de care aparține acea localitate, nu acolo unde a fost constatată contravenția, dar propunerea de act normativ ce prevedea asta a fost respinsă definitiv marți. Citește articolul
Gestionează spațiile de lucru și facilitățile, iar restricțiile de călătorie pot impune ajustări ale prezenței în birouri sau măsuri de igienă.
Avocatnet.ro şi Digi24.ro vă prezintă cele mai importante ştiri ale dimineţii. Citește articolul
Pentru că articolul vorbește despre granturi speciale pentru plata chiriilor, ceea ce interesează direct departamentul care se ocupă de spațiile firmei (birouri, magazine, depozite) și de costurile aferente acestora.
În contextul pandemiei, Guvernul a promis diverse forme de ajutor pentru companii: în retrospectivă, cele mai multe dintre acestea s-au concretizat, însă cu mari întârzieri, modificări peste modificări legislative ș.a.m.d. În zona de ajutoare de stat, implementarea schemelor propuse e lungită și de faptul că ele trebuie aprobate de Comisia Europeană. Printre cele care cu greu au ajuns sau vor ajunge să se aplice, adică să se dea startul la înscrieri, avem și promisiuni care nu s-au mai aplicat sau eșecuri precum granturile pentru investiții. Citește articolul
Acest departament se ocupă de clădirile și proprietățile companiei. Informațiile despre modul în care sunt calculate cheltuielile pentru locuințe și schimbările legislative legate de acestea pot fi utile pentru a înțelege piața imobiliară în general sau pentru situații specifice în care compania deține sau administrează proprietăți rezidențiale sau mixte.
Copiii mai mici de trei ani ar putea să fie scutiţi de cheltuielile de întreţinere repartizate de asociaţii după numărul de persoane, după ce o propunere legislativă a trecut luni de votul senatorilor, urmând să se îndrepte spre Camera Deputaţilor. Citește articolul
Dacă se introduc 'pașapoarte verzi', acest departament ar putea fi responsabil cu implementarea și gestionarea regulilor de acces în clădirile companiei, în funcție de aceste certificate.
Pașaportul verde ar putea duce la infectări intenţionate, avertizează oamenii de știință. Citește articolul