Rămâi informat cu avocatnet.ro, acum și pe Google News. Click aici și apasă pe urmărește-ne (follow sau steluță)!
Se asigură că accesul la clădirile companiei este neîngrădit și gestionează parcările sau alte aspecte legate de facilități, care pot fi afectate de restricțiile de trafic.
avocatnet.ro și Digi24.ro vă prezintă cele mai importante știri ale dimineții. Citește articolul
Articolul menționează condițiile de monitorizare video, informații relevante pentru departamentul care se ocupă de administrarea clădirilor și sistemelor de securitate ale companiei.
Autoritatea Națională de Supraveghere a Prelucrării Datelor cu Caracter Personal (ANSPDCP) a emis, recent, un nou ghid cu privire la aplicarea Regulamentului general privind protecția datelor (GDPR). Firmele pot afla din el chestiuni foarte practice, precum faptul că nu mai este necesară notificarea ANSPDCP de fiecare dată când sunt prelucrate date personale sau cum pot să își monitorizeze angajații, fără să riște încălcarea GDPR-ului. Citește articolul
Companiile din sectorul imobiliar (componenta Real-Estate) sunt interesate de programele de modernizare a locuințelor, deoarece acestea pot influența valoarea proprietăților, dezvoltarea infrastructurii și dinamica pieței imobiliare din zonele vizate.
În curând, românii din regiunea nord-estică a țării vor putea beneficia de finanțări pentru îmbunătățirea condițiilor de locuire din gospodărie, în cazul în care nu au acces la rețelele de apă, canalizare și gaze, conform unui proiect de act normativ publicat recent în dezbatere pe site-ul Comisiei Naționale de Strategie și Prognoză (CNSP). Regiunea nord-est este alcătuită din șase județe: Bacău, Botoșani, Iași, Neamț, Suceava și Vaslui. Citește articolul
Acest departament, mai ales dacă are în atribuții gestionarea proprietăților sau investițiile imobiliare, trebuie să înțeleagă cum aceste schimbări pot influența piața imobiliară și valoarea proprietăților.
Românii vor putea cumpăra locuințe cu credite garantate de stat numai dacă se orientează către locuințele noi, recepționate cu cel mult cinci ani înaintea creditării, potrivit unui proiect de ordonanță de urgență a Guvernului pe care-l găsim acum în dezbatere la Ministerul Finanțelor Publice (MFP). Spre deosebire de actualul program de garantare a creditelor pentru locuințe -- Prima Casă -- noul program nu va mai acoperi imobilele chiar și puțin mai vechi de cinci ani și nici construirea de noi locuințe. Citește articolul
Acest departament se ocupă direct cu administrarea și întreținerea tuturor spațiilor companiei, inclusiv a clădirilor. Informațiile despre cum se repară, cine plătește și ce se consideră parte comună sunt esențiale pentru munca lor zilnică de a asigura buna funcționare a proprietăților.
Repararea și întreținerea părților comune ale unei clădiri cu mai multe apartamente au generat și vor mai genera discuții între proprietarii dintr-un bloc. Putem întâlni, spre exemplu, situații în care proprietarii apartamentelor de la etajele inferioare ale imobilului refuză să dea bani pentru repararea terasei blocului, chiar dacă legislația îi obligă să participe financiar la această acțiune. În condițiile în care, din septembrie 2018, se aplică o nouă legislație ce vizează asociațiile de proprietari, prezentăm astăzi detalii despre obligațiile financiare ale celor ce trăiesc la bloc. Citește articolul
Este util pentru a înțelege cum se mișcă piața imobiliară, prețurile și opțiunile de finanțare, aspecte relevante când compania vrea să cumpere, să vândă sau să închirieze spații.
Atât dublarea plafonului de împrumuturi ce vor putea fi contractate prin programul ce urmează să înlocuiască Prima Casă, cât și fixarea dobânzilor pe toată perioada rambursării creditului reprezintă niște măsuri ce-i vor afecta negativ pe cei ce intenționează să-și cumpere o locuință, atrage atenția Iancu Guda, președintele Asociației Analiștilor Financiar-Bancari din România. Citește articolul
Informațiile despre piața imobiliară (numărul de locuințe noi, prețuri) și condițiile de creditare sunt foarte importante pentru deciziile privind achiziția, închirierea sau gestionarea spațiilor firmei sau pentru planurile legate de locuințele angajaților.
avocatnet.ro și Digi24.ro vă prezintă cele mai importante știri ale dimineții. Citește articolul
Este interesat de modul în care se reduc costurile și spațiul necesar pentru păstrarea fizică a documentelor, prin trecerea la o arhivare electronică, mai eficientă și mai rapidă.
Angajatorii au posibilitatea de a semna inclusiv electronic contractele de muncă încheiate cu salariații, eliminându-se astfel nevoia semnăturii de mână. Însă semnătura electronică poate fi folosită și ulterior în cadrul relațiilor de muncă. De exemplu, pentru actele adiționale la contractul de muncă, fișa de post, cererile de concediu și altele. Astfel, angajatorul își poate simplifica procedurile interne foarte mult folosind un instrument modern pe care deja îl are la îndemână: semnătura electronică aplicată declarațiilor depuse la Fisc. Citește articolul
Se ocupă de găsirea, închirierea sau achiziționarea spațiilor pentru noile sucursale CEC în străinătate și de gestionarea proprietăților CEZ care vor fi vândute.
avocatnet.ro și Digi24.ro vă prezintă cele mai importante știri ale dimineții. Citește articolul
Acest departament este responsabil cu gestionarea spațiilor și proprietăților companiei. Articolul este relevant pentru ei prin informațiile despre stabilirea sediului social al firmei, tipurile de spații acceptate, actele doveditoare necesare și acordurile cu proprietarii sau vecinii.
Te afli în punctul în care ai măsurat plusurile și minusurile înființării unei firme, ai dezbătut subiectul și ai hotărât să devii propriul tău șef? Felicitări! Înseamnă că ai nevoie de un ghid care să îți dezvăluie clar și concis pașii înființării unei firme, iar noi, cei de la CIEL România, ți l-am pregătit. Citește articolul