Rămâi informat cu avocatnet.ro, acum și pe Google News. Click aici și apasă pe urmărește-ne (follow sau steluță)!
Este interesat de oportunități de finanțare nerambursabilă pentru companie și de modul în care trebuie pregătite documentele financiare și planul de afaceri.
Cea de-a doua sesiune a programului Start-up Nation va oferi finanțare nerambursabilă ujnui număr de zece mii de antreprenori pentru finanțarea unor afaceri noi. Având în vedere faptul că a debutat recent sesiunea de înregistrare a proiectelor, în acest articol vom prezenta pașii pe care trebuie să îi parcurgă un antreprenor pentru pregătirea planului de afaceri, conform instrucțiunilor din ghidul solicitantului și pe baza experienței din sesiunea din 2017 a programului Start-up Nation. Citește articolul
Departamentul financiar este interesat de oportunitățile de finanțare nerambursabilă, de modul de obținere și de gestionare a acestor fonduri, precum și de modul în care trebuie înregistrate și raportate aceste sume din punct de vedere contabil și fiscal.
Zeci de mii de antreprenori depun, în această perioadă, planuri de afaceri pentru o finanțare nerambusabilă de până la 200.000 de lei prin intermediul programului Start-up Nation 2018. Bugetul disponibil în acest an va permite finanțarea unui număr de 10.000 de antreprenori, astfel că interesul pentru aecastă linie de finanțare este pe măsură. În aceste condiții, o persoană fizică autorizată (PFA) poate solicita sprijin financiar prin Start-up Nation 2018? Citește articolul
Articolul prezintă toate cheltuielile obligatorii pe care compania trebuie să le facă pentru a respecta normele de sănătate și securitate în muncă, ajutând la planificarea bugetului și la înregistrarea corectă a acestor costuri.
Costurile pentru securitatea și sănătatea în muncă (SSM) a angajaților pot fi numeroase, dar în cele ce urmează vom reda o listă minimală a acestora cu cheltuieli ce nu pot fi evitate, listă ce poate fi completată în funcție de specificul fiecărui tip de activitate. Citește articolul
Articolul prezintă un program de finanțare cu buget și cheltuieli eligibile, informații critice pentru planificarea bugetară, gestionarea finanțelor și obținerea de fonduri suplimentare pentru proiecte.
După publicarea anunțului privind demararea celei de-a doua sesiuni a programului Start-up Nation 2018, antreprenorii interesați de accesarea unui ajutor financiar nerambursabil de 200.000 de lei și-au pregătit proiectele și fac ultimele corecții planurilor de afaceri și bugetelor. În articolul de astăzi detaliem cum se face înscrierea antreprenorilor, începând de azi, în cel mai așteptat program de finanțare al anului. Citește articolul
Articolul se referă la obținerea de fonduri nerambursabile, la plafonul de minimis, la necesitatea de a nu avea datorii la bugetele de stat și locale, toate acestea fiind informații cruciale pentru planificarea financiară și contabilă a unei companii.
Începând de azi, antreprenorii pot solicita un sprijin nerambursabil de până la 200.000 de lei prin intermediul celei de-a doua ediții a programului Start-up Nation. Procedura de implementare a suferit modificări importante față de cea de anul trecut, astfel că în cadrul acestui articol vom prezenta categoriile de solicitanți eligibili și condițiile pe care aceștia trebuie să le îndeplinească la data depunerii proiectului. Citește articolul
Acest departament gestionează banii companiei. Voucherele de vacanță implică costuri pentru firmă și au un anumit regim fiscal (taxe și impozite). Este important să știe cum sunt cheltuite aceste sume și care sunt implicațiile financiare și contabile.
Aproape 140.000 de români și-au petrecut Crăciunul într-o stațiune din țară, cu 14% mai mult decât anul trecut - este raportul îmbucurător oferit de patronatele din turism. Citește articolul
Calculează costurile salariale suplimentare pentru munca în sărbătorile legale și ia în considerare eventualele amenzi dacă nu se respectă legislația.
Salariații care lucrează chiar și în zilele de weekend au șanse în 2019 să beneficieze de mai multe libere legale decât cei cu program normal. Zilele în care salariații se pot bucura de timp liber, fie că aceștia activează în sistemul bugetar sau în mediul privat, sunt stabilite exclusiv prin Codul muncii. Începând din 2018, lista liberelor legale include 15 zile. Citește articolul
Acest departament este responsabil de modul în care sunt înregistrate și declarate cheltuielile cu detașarea, asigurându-se că sunt respectate legile fiscale pentru scutiri de impozit și că sumele sunt corect reflectate în contabilitate.
Complexitatea detașării este dată, printre altele, și de necesitatea respectării și posibilității demonstrării respectării normelor obligatorii referitoare la detașare. Mai exact, angajatorul va trebui să pregătească o serie de documente, în vedere demonstrării anumitor chestiuni. Prezentăm, în acest articol, care sunt documentele care trebuie să fie întocmite de angajator, atunci când dispune detașarea. Citește articolul
Acest departament este interesat de articol pentru a ști ce documente sunt necesare pentru a înregistra corect cheltuielile cu delegațiile și pentru a le deduce legal din taxe, conform reglementărilor fiscale.
Delegarea, deși implică o schimbare a locului de muncă, este permisă expres de Codul muncii. Bineînțeles, când angajatorul vrea să se folosească de prerogativele sale pentru a dispune delegarea, acesta trebuie să întocmească anumite documente. Citește articolul
Este important pentru a urmări evoluția pieței bursiere, cum se comportă acțiunile companiilor și pentru a monitoriza indicatorii economici care pot influența planificarea financiară.
avocatnet.ro și Digi24.ro vă prezintă cele mai importante știri ale dimineții. Citește articolul