Rămâi informat cu avocatnet.ro, acum și pe Google News. Click aici și apasă pe urmărește-ne (follow sau steluță)!
Articolul vorbește direct despre lanțurile de aprovizionare, care sunt responsabilitatea principală a acestui departament. Ei trebuie să știe despre blocajele și întârzierile din transporturi și producție.
Epidemia de coronavirus determină Europa să admită că a sosit momentul să își reducă dependența de China, notează Politico. Dacă până acum, dezbaterea a fost una de ordin ideologic, ruperea lanțurilor de aprovizionare are deja efecte concrete la nivel european, ”vârful” calculat de specialiști fiind jumătatea acestei luni. Citește articolul
Restricțiile de transport introduse, în special pentru Italia, au un impact direct asupra lanțurilor de aprovizionare și distribuție a produselor companiei.
Până la finele lunii martie, manifestările ce au loc în spații închise și cu mai mult de 100 de participanți sunt interzise în toată țara, conform unui comunicat recent al Ministerului Afacerilor Interne. În plus, angajații la stat vor trebui să meargă în mai multe tranșe la serviciu, pentru a nu aglomera mijloacele de transport în comun. Măsurile vin în contextul răspândirii coronavirusului în România. Citește articolul
Acest departament este interesat de orice factor care poate perturba fluxul de materiale și produse, inclusiv crizele care afectează forța de muncă și lanțul de aprovizionare.
Admițând că nu le aveau deja programate, concediile odihnă cerute peste noapte de angajați în această perioadă și care ar putea afecta desfășurarea activității firmei pot fi refuzate. Legislația le dă angajatorilor dreptul să se opună unor plecări masive în concediu de odihnă a celor care le asigură desfășurarea activității. Citește articolul
Departamentul de Logistică și aprovizionare trebuie să știe cum să gestioneze situațiile în care transportul sau livrarea bunurilor, atât de la furnizori, cât și către clienți, este imposibilă sau întârziată din cauza unor evenimente neprevăzute.
Firmele care nu mai pot să își execute obligațiile comerciale (de exemplu, livrarea unor bunuri), din cauza efectelor coronavirusului (inclusiv măsuri luate de autorități ce obstrucționează executarea acelor obligații), ar putea să justifice acest lucru prin referire la forța majoră. Citește articolul
Este interesant pentru modul în care se deplasează mărfurile și, implicit, oamenii, atât pe calea aerului (cu restricții), cât și pe uscat (construcția de noi autostrăzi), influențând rutele și costurile de transport.
avocatnet.ro și Digi24.ro vă prezintă cele mai importante știri ale dimineții. Citește articolul
Articolul subliniază problemele de aprovizionare care pot apărea în lanțul de plăți și ca efect al crizei, aspect esențial pentru acest departament.
În contextul acutizării efectelor Coronavirusului la nivel mondial și posibilei agravări a situației și în țara noastră, companiile sunt puse în fața unui scenariu pentru care nu s-au pregătit, iar cele mai afectate sunt întreprinderile mici și mijlocii (IMM). Poate cea mai precaută măsură ce poate fi luată de firmele din România acum este reducerea pe cât posibil a cheltuielilor. Citește articolul
Măsurile stricte de carantină din Italia vor afecta transportul mărfurilor, livrările și întreaga logistică, generând întârzieri și provocări în lanțul de aprovizionare al companiei.
avocatnet.ro și Digi24.ro vă prezintă cele mai importante știri ale dimineții. Citește articolul
Acest departament este direct responsabil de organizarea tuturor transporturilor, rutelor și stocurilor. Are nevoie de aceste informații urgente pentru a planifica eficient, a evita întârzierile și a găsi rute sau soluții alternative.
Una dintre măsurile anunțate duminică de autorități, dincolo de restricționarea zborurilor către și dinspre Italia, este interzicerea intrării în România a transporturilor de marfă care au sub 3,5 tone, potrivit lui Marcel Vela, ministrul afacerilor interne. Aceasta vine în contextul răspândirii coronavirusului la nivel mondial, inclusiv în România. Citește articolul
Prețul combustibilului este o componentă majoră a costurilor de transport, deci o scădere ajută la reducerea cheltuielilor și la planificarea mai eficientă a livrărilor și a lanțului de aprovizionare.
avocatnet.ro și Digi24.ro vă prezintă cele mai importante știri ale dimineții. Citește articolul
Subliniază importanța securizării întregului lanț de aprovizionare, inclusiv a furnizorilor, pentru a preveni breșele de securitate care pot afecta operațiunile logistice și datele.
În ciuda investițiilor semnificative în tehnologii avansate de securitate cibernetică realizate în ultimii trei ani, mai puțin de o cincime dintre organizații opresc în mod eficient atacurile cibernetice și reușesc să identifice și să remedieze breșele de securitate suficient de rapid pentru a reduce impactul acestora, potrivit unui nou studiu Accenture. Citește articolul