Rămâi informat cu avocatnet.ro, acum și pe Google News. Click aici și apasă pe urmărește-ne (follow sau steluță)!
Se asigură că firma comunică și acționează responsabil în public, respectând regulile de sănătate, mai ales atunci când organizează evenimente sau este implicată în activități comunitare.
Purtarea măștii faciale de protecție este obligatorie pe toată durata campaniei electorale, la evenimentele care se desfășoară în cadrul acesteia. În plus, trebuie respectate o serie de măsuri precum păstrarea distanței față de ceilalți participanți sau dezinfectarea mâinilor. Citește articolul
Departamentul poate folosi acest tip de conținut pentru a comunica public sau intern preocuparea companiei pentru bunăstarea angajaților și a familiilor acestora, consolidând imaginea de angajator responsabil și implicat social. Poate fi inclus în newslettere interne sau campanii de informare.
Tulburările de limbaj afectează 10-15% din copiii cu vârsta preșcolară. Când este cazul să te îngrijorezi, când să ai răbdare și cum să vii în sprijinul copilului tău vei afla din acest articol. Citește articolul
Gestionează imaginea publică și comunicarea, iar respingerea experților îngreunează transmiterea mesajelor cheie și construirea credibilității în fața publicului și a presei.
Politicienii încurajează această stare de lucruri, pentru că sunt atât de importanți încât nu suportă să fie contrați de cineva. Și, din panoplia celor care i-ar putea contrazice, expertul ajunge să fie, deseori, un fel de băiat cu mingile de pe terenul de fotbal. Adică, pe bune, una e să îi contreze un contra-candidat la cine știe ce funcție ori o celebritate recunoscută de numărul mare de urmaritori. Dar un expert? Ce audienta ai putea obține atunci când combați un expert? Plus că ăștia tind să folosească diferite cuvinte alambicate, te pot prinde în off-side cu pretențiile lor de oameni educați. Mai bine nu. Mai bine să se ducă ei, experții, la treaba lor, să ne lase pe noi în pace. Așa arată astăzi politicile publice referitoare la educație. Asta e cheia în care trebuie ele citite.Nevoia de educație e doar promisiune electorală, așa cum sunt pistele de biciclete și voucherele pentru vacanțe la băi. Citește articolul
Acest departament ar fi interesat să înțeleagă cum se organizează școala, mai ales în situații de criză (cum ar fi o pandemie), pentru a ști ce preocupări au oamenii și cum să comunice corect informații relevante, atât în interiorul companiei, cât și în exterior.
În anumite situații, da, se poate, însă decizia școlirii copiilor la domiciliu nu poate fi luată de părinți pur și simplu, nici chiar în actuala situație, cea a existenței epidemiei de coronavirus, ci depinde, mai degrabă, de situația particulară a copiilor sau de școala la care învață aceștia. Citește articolul
Modificarea designului mașinilor de poliție este o veste importantă care schimbă imaginea publică a instituției. Acest departament este responsabil cu comunicarea către public și cu gestionarea imaginii companiei.
Poliția Română anunță schimbarea modelului și a culorilor folosite pentru personalizarea mașinilor din dotare, pentru a fi în concordanță cu cele din alte state membre ale Uniunii Europene (UE), pentru a putea fi văzute de la o distanță mai mare și, nu în ultimul rând, pentru a putea fi deosebite mai ușor de mașinile Poliției Locale. Citește articolul
O știre despre sprijinirea unei industrii aflate în dificultate este importantă pentru imaginea publică și comunicarea unei companii.
Vinul românesc rămas nevândut ar putea fi transformat în gel dezinfectant, cu bani europeni. Citește articolul
Proiectul a implicat consultări publice și voluntari, iar reglementările afectează spațiul public, fiind de interes pentru imaginea și comunicarea unei companii cu publicul larg și autoritățile.
Pe viitor, cei ce folosesc pistele de biciclete ar putea raporta într-un sistem special creat problemele care apar pe piste, se arată într-un proiect de ordin aflat în dezbatere publică la Ministerul Lucrărilor Publice, Dezvoltării și Administrației. Citește articolul
Articolul este o comunicare a unei federații patronale importante din turism (FPTR) despre o inițiativă publică. Departamentul ar fi interesat să vadă cum sunt gestionate comunicările publice ale organizațiilor din industrie și ce mesaje cheie sunt transmise către public și mediul de afaceri.
Programul “Litoralul pentru toți” se va desfășura între 1 și 30 septembrie și va da posibilitatea celor interesați să se cazeze la mare cu tarife mai mici decât în plin sezon, plătind de la 45 de lei pe noapte, potrivit unui comunicat al Federației Patronatelor din Turismul Românesc (FPTR). Citește articolul
Acest departament urmărește știrile și dezbaterile importante din societate, cum ar fi cele legate de pensiile speciale, pentru a înțelege cum gândește publicul și cum ar putea fi afectată imaginea firmei de anumite discuții politice sau sociale.
Primarii, viceprimarii, președinții și vicepreședinții consiliilor județene ar putea rămâne definitiv fără pensiile speciale, pe care ar trebui să le primească din 2021, se arată într-o propunere legislativă înregistrată la Senat pentru dezbatere. Citește articolul
Încălcarea regulilor de marketing și primirea de amenzi pot afecta serios reputația companiei și încrederea clienților, iar acest departament trebuie să gestioneze și să protejeze imaginea publică a firmei.
Atunci când o companie vrea să trimită comunicări comerciale unui destinatar, trebuie să se asigure că acest lucru este permis, conform Regulamentului general privind protecția datelor (comunicarea respectivă reprezentând o prelucrare de date). Dacă acea firmă nu reușește să găsească un temei aplicabil pentru acest lucru, trimiterea solicitărilor, în scop de marketing, este interzisă. O situație concretă e când clientul sau potențialul client optează expres pentru a nu-i fi trimise asemenea comunicări comerciale. Citește articolul