Rămâi informat cu avocatnet.ro, acum și pe Google News. Click aici și apasă pe urmărește-ne (follow sau steluță)!
Pentru a monitoriza deciziile Parlamentului și ale Guvernului legate de programe sociale și economice majore, care pot influența imaginea publică a companiei sau relațiile cu instituțiile statului.
Încetul cu încetul, băncile își deschid porțile către potențialii clienți interesați să ia credite prin recent oficializatul program Noua Casă, varianta decisă de Guvern în vara asta pentru a înlocui binecunoscutul program social Prima Casă. O singură necunoscută rămâne însă în peisaj: va fi aprobată ordonanța Guvernului de Parlament sau ne vom trezi cu o lege de respingere în Monitorul Oficial? Citește articolul
Acest departament ar fi interesat de modul în care compania comunică și gestionează relațiile cu publicul în situații de criză (cum ar fi anularea zborurilor), asigurându-se că imaginea companiei este protejată și că se respectă drepturile și nevoile pasagerilor, mai ales ale celor vulnerabili.
Atunci când un zbor le este anulat pasagerilor, dreptul Uniunii Europene (UE) le permite să obțină, din partea companiei, asigurarea cazării la hotel, dacă următorul zbor este programat doar în ziua următoare și aceștia trebuie să aștepte peste noapte. O problemă a apărut, însă, în ceea ce privește întinderea obligației: este aceasta limitată la găsirea unui hotel și asigurarea cazării (inclusiv a costurilor) sau compania aeriană este obligată să se asigure că modalitatea propriu-zisă de cazare este adecvată (de exemplu, pentru o persoană cu handicap, se pune problema dacă infrastructura hotelului corespunde nevoilor acesteia)? Citește articolul
Departamentul trebuie să înțeleagă contextul economic și fiscal pentru a comunica eficient cu publicul, media și alte părți interesate despre performanța și perspectivele companiei.
Economia României a pierdut aproape șapte miliarde de euro în perioada mai - iunie, lunile cu cele mai dure restricții impuse de pandemie. Datele au fost publicate marți de Institutul Național de Statistică. Citește articolul
Pentru a comunica eficient despre acest program, a răspunde întrebărilor din partea publicului și a gestiona imaginea publică a entităților implicate (cluburi, magazine, instituții guvernamentale) în promovarea sportului.
Pentru a încuraja activitatea sportivă printre copiii născuți între 1 ianuarie 2005 și 31 decembrie 2014, Guvernul a dat o ordonanță de urgență (OUG) prin care îi acordă fiecărui copil care se va înscrie în următoarea perioadă la un club sportiv, pentru a practica sport de performanță, un voucher în valoare de 300 de lei. Acel voucher va putea fi folosit exclusiv pentru achiziționarea de echipamente sportive. Citește articolul
Dacă afacerea este afectată de restricții, acest departament trebuie să comunice clar și transparent cu clienții, partenerii și publicul larg despre schimbările în program sau în modalitatea de operare.
Lista localităților în care se poate permite restaurantelor și cinematografelor să-și redeschidă spațiile interioare a fost publicată azi de Institutul Național de Sănătate Publică. Citește articolul
Relațiile Publice și Afaceri Corporative monitorizează evenimentele publice și politice importante. Alegerile sunt evenimente cheie care modelează opinia publică și mediul de afaceri, fiind esențiale pentru strategiile de comunicare externă și relațiile cu părțile interesate ale companiei.
Alegerile parlamentare pentru Senat și Camera Deputaților vor avea loc în acest an la data de 6 decembrie, conform unei hotărâri de Guvern apărute în 4 septembrie în Monitorul Oficial. De asemenea, Guvernul a aprobat și calendarul extins al desfășurării alegerilor, stabilind ca perioadă pentru desfășurarea campaniei electorale cea începând cu 6 noiembrie și încheindu-se în 5 decembrie, cu o zi înainte de alegeri. Citește articolul
Monitorizează și protejează imaginea publică a firmei, mai ales în contextul riscurilor de pierdere a reputației menționate în articol.
Firmele active în domeniul transportului rutier de marfă și de persoane trebuie să îndeplinească anumite condiții, pentru a-și desfășura activitatea legal. În esență, firmele trebuie să se asigure că au un sediu stabil și real pe teritoriul unui stat al Uniunii Europene, că au o bună reputație, că au o capacitate financiară adecvată și că sunt conduse de (și angajează persoane) cu competență profesională specifică domeniului. Din 2022, anumite chestiuni de detaliu, de aici, se vor schimba, după ce Regulamentul Uniunii Europene (UE) nr. 1055/2020 va produce efecte. Citește articolul
Pentru companiile ale căror angajați sunt vizați de testare (ex: STB, farmacii, alimentație publică), acest departament ar trebui să știe cum să comunice public aceste măsuri și să gestioneze imaginea firmei în legătură cu sănătatea angajaților și a clienților.
Consiliul General al Municipiului Bucureşti (CGMB) a adoptat, în şedinţa de luni, trei proiecte de hotărâre care vizează testarea anumitor categorii sociale. Citește articolul
Articolul reflectă percepțiile publice și preocupările cetățenilor legate de calitatea vieții urbane, de administrație și de comportamentul civic. Aceste informații sunt cruciale pentru o companie în gestionarea imaginii publice, a relațiilor cu publicul larg și a construirii unor mesaje relevante.
Tocmai ce închideam, momente în urmă, fereastra de lucru pe ziua de astăzi, că-mi și apare de niciunde, în mijlocul ecranului, o reclamă mare cu unul dintre candidații la Primăria Generală a Capitalei. Sunt peste tot, nu te mai poți ascunde nicăieri de ei. Frecvența cu care îmi apar reclamele candidaților îmi aduce aminte de speranța excesivă pe care ne-o punem în persoana unui singur om, fie el președinte, primar, consilier, deputat, senator...
Citește articolulArticolul analizează campaniile electorale, comunicarea publică și interacțiunea cu comunitatea, oferind o perspectivă asupra modului în care se construiește percepția publică și relațiile cu diverși actori, informații valoroase pentru departamentul de relații publice.
Titlul e un fragment dintr-un articol interbelic ce descrie minunățiile campaniilor electorale de atunci. Mi s-a părut interesant și astăzi, mulți ani mai târziu, când ni se promit proiecte extraordinare, dar continuă să ne lipsească multe dintre lucrurile de bază. În continuarea seriei de dialoguri editoriale pe care am pornit-o în urmă cu câteva luni, împreună cu și la propunerea colegei mele Simona Voiculescu, astăzi discutăm despre un subiect la fel de complicat precum fizica cuantică: ”ce așteptări avem, cu adevărat, de la primarul nostru?” Să vedem, mai întâi, cum continuă articolul interbelic. Sunt curios dacă vi se pare cunoscută ideea.
Citește articolul