Rămâi informat cu avocatnet.ro, acum și pe Google News. Click aici și apasă pe urmărește-ne (follow sau steluță)!
Pentru a înțelege cum anumite evenimente sau acțiuni (chiar și ale cetățenilor) pot afecta percepția publică și relațiile cu autoritățile locale în țările unde operează compania. Dificultățile de închiriere din cauza reputației sunt relevante.
Autoritățile din țara noastră vor ca, la alegerile prezidențiale din acest an, românii aflați în străinătate să voteze mai ușor și de aceea vor să deschidă cât mai multe secții de votare în afara granițelor. Totuși, acest lucru nu va fi posibil în toate situațiile, deoarece anumite state nu vor permite organizarea de secții de votare în afara ambasadelor sau consulatelor. Citește articolul
Departamentul de relații publice monitorizează deciziile guvernamentale legate de educație și societate pentru a gestiona comunicarea externă a companiei și pentru a înțelege mai bine climatul social. Este util pentru a elabora mesaje publice sau pentru a participa la discuții relevante.
Guvernul a oficializat azi cuantumul burselor pe care le vor primi elevii în anul școlar 2019-2020, adică valoarea burselor de performanță, de merit, de studiu și de ajutor social. În esență, acestea își vor păstra valorile de anul trecut, dar, acolo unde sunt bani, vor putea fi majorate de autoritățile locale. Citește articolul
Pentru a comunica impactul pozitiv asupra economiei și a turismului generat de utilizarea tichetelor, contribuind la imaginea publică a companiei sau a sectorului în care activează.
Tichetele de vacanță au trimis la odihnă, în acest sezon estival, un număr dublu de români față de anul trecut. Citește articolul
Acest departament trebuie să fie informat despre controalele și posibilele nereguli pentru a gestiona reputația companiei și pentru a pregăti comunicări în cazul unor situații negative.
Comerțul cu fructe și legume se află, în prezent, în vizorul inspectorilor Direcțiilor teritoriale pentru Agricultură din cadrul Ministerului Agriculturii. Controalele vizează mai ales piețele, târgurile și hipermarketurile. Citește articolul
Departamentul de Relații Publice ar fi interesat de acest program pentru a înțelege inițiativele guvernamentale de sprijinire a antreprenoriatului feminin, informație utilă pentru comunicarea externă a companiei și pentru a-și poziționa imaginea ca susținătoare a femeilor în afaceri.
Regulile din acest an ale programului „Femeia antreprenor” tocmai au fost oficializate de Ministerul Mediului de Afaceri. Astfel, înscrierile vor putea începe în curând, programul fiind dedicat femeilor care au deja o afacere sau femeilor care vor să intre în afaceri. Citește articolul
Monitorizează știrile din piață care pot afecta imaginea publică a companiei sau a industriei, cum ar fi cele despre calitatea și etichetarea produselor.
avocatnet.ro și Digi24.ro vă prezintă cele mai importante știri ale dimineții. Citește articolul
Acest departament gestionează imaginea publică și comunicarea externă a companiei. Este important să știe ce reguli trebuie respectate în media în timpul campaniilor electorale pentru a menține o comunicare corectă și o reputație bună, în special dacă firma are legături cu mediul de afaceri media sau cu evenimente publice.
Pentru alegerile prezidențiale din 10 noiembrie, campania electorală începe pe 12 octombrie și se încheie în dimineața lui 9 noiembrie, potrivit regulilor trasate recent de Consiliul Național al Audiovizualului (CNA) pentru radiodifuzori. Citește articolul
Departamentul este interesat de aceste informații pentru a înțelege contextul social și legislativ legat de educație și familie, care poate influența imaginea publică a companiei și modul în care comunică despre sprijinul oferit angajaților sau implicarea în comunitate.
Luni o să înceapă primul semestru al anului școlar 2019-2020, așa cum a stabilit Ministerul Educației încă de la începutul anului curent. Pentru a veni în ajutorul părinților, am reunit în acest articol mai multe chestiuni legale ce merită știute. Citește articolul
Articolul este relevant pentru rolurile care implică crearea de comunicate de presă, rapoarte anuale, broșuri și alte materiale de comunicare externă, esențiale pentru a construi și menține o imagine pozitivă a companiei.
Dacă îți petreci o mare parte din timpul liber scriind pentru plăcerea personală, ești printre primii care observă o greșeală de gramatică/ortografie, îți place să citești și, atunci când te documentezi despre un subiect, ai mereu la îndemână ceva pe care să îți notezi idei/citate, atunci e posibil ca jobul ideal pentru tine să fie unul care presupune redactarea, verificarea și evaluarea acurateții textelor (fie că vorbim de ficțiune, non-ficțiune sau business). Citește articolul
Acest departament ar fi interesat de modul în care publicul percepe tehnologia de recunoaștere facială și de cum ar trebui să comunice compania (dacă o folosește) pentru a menține o imagine bună și a gestiona eventualele controverse.
Recunoașterea facială este mai comună ca niciodată în 2019, iar telefoanele noastre o folosesc în foarte multe situații, de la autentificare la filtre pe Facebook sau Instagram. Citește articolul