Rămâi informat cu avocatnet.ro, acum și pe Google News. Click aici și apasă pe urmărește-ne (follow sau steluță)!
Acest departament poate fi interesat de știri despre parteneriate strategice sau extinderea serviciilor de consultanță, precum și de aspecte de guvernanță corporativă, care pot influența reputația companiei și comunicarea sa externă.
Darian DRS, prezentă pe piața de business locală de peste 29 de ani, extinde suportul oferit clienților prin colaborarea cu echipa „Mic, Ilie și Asociații SPARL”, devenind astfel primul grup cu capital integral românesc care oferă soluții complete de consultanță în zona de business. Citește articolul
Dacă firma este afectată direct de o astfel de taxă, acest departament poate fi responsabil cu informarea publicului sau a partenerilor despre noile condiții și cum acestea pot influența serviciile oferite.
Cei aflați în vacanță vor fi nevoiți, atunci când vizitează stațiuni sau orașe turistice, să plătească la hotelul sau pensiunea unde se cazează o taxă calculată în funcție de valoarea cazării, potrivit unui proiect legislativ care va ajunge curând la votul senatorilor, având propunere de adoptare. Citește articolul
Acest departament se ocupă de comunicarea companiei cu publicul și cu angajații. Informațiile despre procesul de vot, mai ales pentru angajații din străinătate, pot fi relevante pentru campanii interne de informare sau pentru a demonstra implicarea civică a companiei în comunitate.
Românii care intenționează să voteze în afara granițelor trebuie, pentru a putea vota mai ușor fie prin vot la urne, fie prin vot prin corespondență, să se înregistreze ca alegători în străinătate. În acest sens, românii din afara țării s-au putut înregistra în Registrul electoral până duminică, numărul de persoane înscrise în registru fiind de aproximativ 80.000. Citește articolul
Profesioniștii din relații publice și afaceri corporative comunică frecvent cu publicul, media sau partenerii, având nevoie de abilități excelente de a transmite mesaje clare, memorabile și de a gestiona interacțiunile.
Ca să poți explica altora lucruri, trebuie să le înțelegi tu, mai întâi. Am văzut nenumărați lectori care povesteau, în ședințe interne sau evenimente mari, despre lucruri pe care nu le stăpâneau deloc. Și mi-a fost jenă de jena lor. Pentru că aici, fără niciun sentiment că jignesc pe cineva, nu e vorba despre frică, despre blocaj, ci despre inconștiență și delăsare. Citește articolul
Este crucial pentru a proteja și gestiona imaginea publică a companiei, oferind informații despre cum pot fi combătute defăimarea și insultele care afectează reputația.
Insulta și calomnia au fost pedepsite penal în România, până acum câțiva ani. Codul penal actual nu le-a mai preluat, după ce fuseseră scoase din codul anterior, printr-o lege de abrogare ale cărei efecte au făcut obiectul unui ping-pong între judecătorii cei mai "potenți" de la noi din țară (a fost un soi de "ba sunt, ba nu sunt" al înțelepților). Abrogarea a fost criticată de unii, aplaudată de alții, ca majoritatea măsurilor de acest fel. De la începutul acestui an însă, am văzut mai multe solicitări exprese (în special ale unor politicieni) pentru ca cele două să redevină infracțiuni - ultima oară, chiar premierul a lansat ideea. Citește articolul
Oamenii de relații publice au nevoie să monitorizeze permanent știrile, ce se vorbește în spațiul public despre companie și industrie. Abilitățile avansate de căutare le permit să găsească rapid informațiile relevante.
Pentru majoritatea, Google este primul cuvânt care vine în minte atunci când trebuie sa caute ceva pe Internet. Dar mulți nu știu că Google poate fi folosit foarte eficient pentru a căuta lucruri specifice, pentru a face calcule matematice, conversii valutare și multe altele fără să fie nevoie să accesezi vreunul din rezultatele afișate în pagină. Citește articolul
Cartea despre Theranos arată cum o criză de reputație poate distruge o companie, oferind o lecție despre gestionarea și comunicarea în situații dificile. Discuția despre atenția pe social media este relevantă pentru strategii de comunicare eficiente.
La Inteligo, ne-am propus să ajutăm oamenii să se dezvolte și să își găsească lucrurile care îi pasionează și la care pot fi buni, cu adevărat. Așa că în fiecare săptămână, Inteligo îți va pregăti un subiect interesant de dezbătut și o serie de recomandări de lectură, de podcasturi, de cursuri care te pot interesa și în viața profesională, dar și în cea personală. Citește articolul
Departamentul de Relații Publice folosește intensiv rețelele sociale pentru a comunica. Abilitatea de a înțelege cum funcționează algoritmii și ce tipuri de conținut captează atenția este crucială pentru a gestiona reputația companiei, a comunica eficient și a evita capcanele conținutului negativ sau polarizant.
Am crezut multă vreme că datele personale sunt prețul pe care îl plătim când accesăm rețele sociale. Încep să cred ca nu e așa. Datele sunt (destul de) neimportante. Prețul real e atenția noastră. Timpul pe care nu-l petrecem altundeva, făcând ceva cu sens, goana permanentă după relatări și poze la care dam like, dar nu le ținem minte mai mult de câteva minute. Citește articolul
Acest departament este interesat de reputația companiei și de relația acesteia cu publicul și clienții, așa că trebuie să se asigure că practicile companiei în privința contractelor și a prețurilor sunt percepute ca fiind corecte și transparente, pentru a menține o imagine bună.
Consumatorii care încheie contracte cu profesioniștii beneficiază de protecții suplimentare în această privință, prin care sunt protejați de efectele unor clauze care ar putea să nu fie suficient de transparente și clare și care i-ar putea prejudicia. Astfel de clauze sunt considerate abuzive și ele nu vor mai produce efecte față de consumator. Însă este important pentru români să știe că unul din aspectele primordiale ale acestui domeniu este că protecția nu se extinde și cu privire la cuantumul prețului. Cu alte cuvinte, românii nu pot obține protecție doar pentru că ei consideră că prețul este prea mare. Citește articolul
Ajută la protejarea imaginii și reputației companiei, asigurându-se că mesajele publice reflectă un angajament pentru incluziune și tratament echitabil.
Dacă un angajator dă afară o persoană cu handicap pe motive de productivitate, se poate considera că aceasta este o discriminare, conform unei decizii de miercuri a Curții de Justiție a Uniunii Europene (CJUE). Unei persoane cu handicap îi este greu să fie la fel de productivă ca salariații obișnuiți, dacă angajatorul nu-i asigură condiții de lucru speciale. Discriminarea la locul de muncă poate aduce, conform legislației noastre, amenzi de până la 100.000 de lei. Citește articolul