Rămâi informat cu avocatnet.ro, acum și pe Google News. Click aici și apasă pe urmărește-ne (follow sau steluță)!
Promovarea bunăstării angajaților și a familiilor acestora, prin informarea despre beneficii sociale disponibile, ca parte a angajamentului companiei față de responsabilitatea socială.
Legea care prevede că părinții pot cere bani de la stat pentru a angaja o bonă pentru copiii mici urmează să se aplice de la finalul lunii curente. Însă condițiile impuse prin aceasta și felul în care se vor da banii vor restrânge destul de mult aria potențialilor beneficiari. Citește articolul
Pune în lumină problema risipei alimentare la nivel global, o preocupare majoră pentru inițiativele de sustenabilitate și responsabilitate socială ale companiilor.
avocatnet.ro și Digi24.ro vă prezintă cele mai importante știri ale dimineții. Citește articolul
Pentru că grija față de sănătatea și siguranța angajaților, inclusiv în timpul deplasărilor de serviciu, este o componentă importantă a responsabilității sociale a companiei.
O parte din măsurile adoptate în timpul stării de alertă se referă la regulile, în principal de igienă, pe care persoanele care circulă cu trenul sau cu autobuzul trebuie să le respecte sau la care să se aștepte, dacă cei obligați la respectarea lor sunt transportatorii. Acestea sunt cuprinse în Ordinul comun al Ministerului Transporturilor și al Ministerului Sănătății nr. 984/829/2020. Citește articolul
Pentru că asigurarea sănătății și siguranței angajaților este o parte importantă a modului în care compania își arată responsabilitatea față de oameni și față de societate.
Recent, Ministerul Muncii a lansat un ghid ce vine atât în sprijinul firmelor care vor să-și reia activitate în această perioadă, cât și al angajaților acestora, aducând soluții și recomandări pentru ca acest pas să se facă în condiții de siguranță. După trecerea de la starea de urgență la cea de alertă, cele mai multe firme din țara noastră pot reîncepe activitatea la sedii, dar cu luarea unor măsuri care să preîntâmpine îmbolnăvirea salariaților cu COVID-19. Citește articolul
Ei vor fi interesați pentru că articolul se referă la modul în care firma are grijă de angajați, asigurându-le un mediu de lucru sigur și sănătos, un aspect important al responsabilității sociale a companiei.
Autoritățile au adoptat recent mai multe măsuri în domeniul sănătății și securității în muncă (SSM) valabile pentru toți angajatorii din țară pe perioada stării de alertă. Măsurile vizează aspecte precum instruirea salariaților, adaptarea regulilor interne și documentelor ce țin de SSM, obligația de a desemna un responsabil cu măsurarea temperaturii angajaților, dotarea cu anumite produse și echipamente de protecție. Citește articolul
Acest departament este interesat de modul în care compania și angajații săi pot contribui la binele comunității. Articolul explică un mecanism simplu prin care angajații pot susține financiar organizații non-profit, ceea ce se aliniază cu inițiativele de responsabilitate socială și sustenabilitate ale companiei.
Formularul 230 care permite redirecționarea unei părți din impozitul pe venit pentru susținerea ONG-urilor sau pentru acordarea de burse private nu va mai avea termen de depunere pe 25 mai, așa cum se stabilise în februarie, ci pe 30 iunie 2020, se arată într-o ordonanță de urgență a Guvernului publicată joi în Monitorul Oficial. Citește articolul
Acest departament este preocupat de modul în care compania contribuie la binele societății și la protecția mediului. O știre despre revenirea unei specii rare poate fi un exemplu de succes în eforturile de sustenabilitate și responsabilitate socială.
avocatnet.ro și Digi24.ro vă prezintă cele mai importante știri ale dimineții. Citește articolul
Departamentul este interesat de modul în care afacerile influențează societatea și mediul, și cum pot acționa companiile responsabil, evitând practicile care ar putea dăuna publicului larg.
Există o realitate a mediului politic, care este în stare să promită orice pentru a fi ales, cu precădere într-un an electoral. Citește articolul
Acest departament se ocupă de modul în care compania își tratează angajații și comunitatea, iar asigurarea unor condiții de muncă sigure și sănătoase este o componentă importantă a responsabilității sociale.
Ce ar putea să însemne distanțarea socială la birou, în următoarea perioadă? Autoritățile și specialiștii arată toți înspre o reconfigurare pe cât posibil a birourilor, micșorarea numărului angajaților care se află simultan într-un birou, limitarea accesului în spațiile foarte mici, protocoale sanitare pentru salariați, dar și pentru terții care intră în clădire. Citește articolul
Acest departament este interesat de modul în care compania își respectă angajamentele față de comunitate și societate, fiind responsabilă și transparentă în acțiunile sale, ceea ce este direct legat de guvernanța corporativă și așteptările investitorilor (componenta ESG).
Asociația pentru Relații cu Investitorii la Bursă din România (ARIR) organizează al doilea Forum anual în data de 28 mai 2020, online, începând cu ora 9.00. „Ne-am adaptat la noile condiții economice și vom scoate la lumină un nou mod de guvernanță prin care să facem față noii realități economice”, spune ARIR într-un comunicat de presă. Citește articolul