Acest departament are ca scop vânzarea produselor. Articolul explică cum se pot oferi reduceri de preț și servicii promoționale clienților, conform noilor reguli, ajutând la adaptarea strategiilor de vânzare și negociere.
Practicile comerciale dintre producătorii din domeniul agroalimentar și marile lanțuri de retail au fost reglementate, de-a lungul timpului, prin intermediul mai multor acte normative, cel mai recent fiind Legea 81/2022, care a revoluționat interacțiunea dintre cele două părți. Actul normativ s-a dovedit, însă, o suprareglementare juridică, prin care legiuitorul român a limitat semnificativ libertatea de negociere a părților în ceea ce privește reducerile comerciale și financiare aplicate, precum și serviciile pe care marile lanțuri de retail le pot presta față de producători. Totodată, a creat noi obligații de documentare pentru entitățile vizate. Citește articolul
Echipele care vorbesc direct cu clienții (fie că vând credite, oferă servicii sau recuperează datorii) trebuie să înțeleagă exact când și cum pot contacta clienții, pentru a nu încălca legea și a menține o relație bună.
Începând de vineri, interdicția de a suna clienții după ora 20.00 va fi extinsă și asupra băncilor și a celorlalte entități din ecosistemul bancar, după ce legislația acordării de credite ipotecare a fost modificată recent. O limitare similară era deja aplicabilă, însă viza doar recuperatorii de creanțe. Citește articolul
Articolul oferă o perspectivă asupra caracteristicilor și valorilor fiecărei generații. Această înțelegere este esențială pentru a adapta strategiile de marketing și vânzări, pentru a comunica eficient cu clienții din diferite segmente de vârstă și pentru a le oferi produse și servicii relevante pentru nevoile și așteptările lor specifice.
De ce copiii din ziua de azi sunt altfel decât părinții sau bunicii lor când erau copii? Ce nevoi au copiii noștri în lumea în care trăiesc? O privire asupra generațiilor, a ceea ce le-a influențat viața părinților noștri și modul în care acestea ne afectează felul în care ne creștem copiii. Citește articolul
Pentru a adapta strategiile de vânzare și prezentare a produselor de credit, inclusiv obligația de a oferi un simulator online și de a respecta noile reguli privind comunicarea (fără apeluri noaptea) și ofertele către clienți.
Pentru a-i proteja mai bine pe cei ce au luat deja sau au în plan să ia un credit, legislația din domeniu a fost modificată, printr-o lege apărută marți, astfel încât, din 26 mai, când măsurile au intrat în vigoare, clienții băncilor și instituțiilor financiare nebancare să poată, de pildă, calcula, printr-un simulator online, dobânda anuală efectivă (DAE) a unui credit imobiliar sau să nu poată fi deranjați, pe timpul nopții, în legătură cu creditul contractat nu doar de către recuperatorii de creanțe, așa cum e acum, ci și de bănci sau alte instituții. Citește articolul
Pentru departamentul de vânzări (mai ales dacă firma vinde mașini, fie ele noi, rulate sau din propria flotă), este esențial să știe că va fi nevoie de un certificat special de la RAR care arată istoricul kilometrajului și eventualele daune, lucru care influențează direct procesul de vânzare și încrederea clienților.
Manipularea odometrului unei mașini, adică modificarea kilometrajului real, va fi interzisă prin lege, începând de luni, potrivit unei legi publicate în această dimineață în Monitorul Oficial. În plus, în cazul în care odometrul unei mașini este defect sau nu funcționează corect, proprietarul acesteia va trebui să îl repare sau să îl înlocuiască “fără întârziere”. Citește articolul
Platforma online va intermedia actele de vânzare-cumpărare a vehiculelor, simplificând și accelerând procesul pentru companiile care vând vehicule.
Drumurile pe care trebuie să le facă acum la autorități cei interesați să vândă ori să cumpere, să înmatriculeze sau să radieze o mașină vor fi de domeniul trecutului, după ce o platformă informatică prevăzută într-o ordonanță publicată joi în Monitorul Oficial va deveni operațională. Astfel, prin intermediul viitoarei platforme se vor putea încheia contractele de vânzare a vehiculelor și se vor putea transmite către autorități toate actele necesare înregistrării la Fisc, dar și înmatriculării sau radierii din circulație a unui vehicul. Citește articolul
O economie în care oamenii consumă mult ('supraîncălzire') poate însemna oportunități de vânzare mai bune, dar inflația ridicată poate face produsele mai scumpe și poate afecta puterea de cumpărare a clienților.
După ce Comisia Europeană a efectuat o analiză aprofundată a economiei românești în baza Prognozei de primăvară, și în temeiul articolului 5 din Regulamentul (UE) nr. 1176/2011, în raportul publicat miercuri, 24 mai, se arată că România se confruntă cu mari dezechilibre macroeconomice. Citește articolul
Pentru o firmă de turism, această informație este crucială deoarece poate deschide noi oportunități de a atrage clienți și de a crește veniturile, prin eliminarea unei restricții legate de acceptarea voucherelor de vacanță.
O lege recent oficializată elimină interdicția ce nu permitea companiilor de turism cu datorii fiscale restante să accepte vouchere de vacanță de la bugetari. Măsura fusese introdusă în 2021, în contextul în care turismul intern avea nevoie de ajutor din cauza crizei coronavirusului, pentru că se dorea un mediu concurențial sănătos. Citește articolul
Datele despre exporturi și importuri de cereale oferă o imagine clară a pieței și a concurenței, fiind esențiale pentru strategiile de vânzări ale companiilor din agricultură. De asemenea, reglementările privind etichetarea alcoolului influențează direct modul în care produsele sunt prezentate și vândute.
Avocatnet.ro şi Digi24.ro vă prezintă cele mai importante ştiri ale dimineţii. Citește articolul
Pentru a înțelege cum noile reguli de siguranță a produselor vândute, atât online cât și în magazine, pot afecta modul în care sunt comercializate și ce informații trebuie să însoțească produsele.
Comercianții activi în Uniunea Europeană vor trebui să desemneze intern o persoană responsabilă cu produsele vândute online și offline, conform unui regulament european care a apărut azi în Jurnalul Oficial al UE și care se va aplica direct în toate statele membre, de la finele lui 2024. Responsabilul va avea, în esență, rolul să se asigure că produsele comercializate către consumatori sunt însoțite de informațiile necesare. Citește articolul