Pe avocatnet.ro găsești mii de consultanți, din diferite domenii, pe care îi poți contacta direct.
Află cum!
Pe avocatnet.ro se fac lunar mii de cereri de consultanță către consultanții înscriși.
Află detalii!
Vrei să afle și alții câte lucruri știi în domeniul tău de activitate?
Răspunde la întrebăriSalariații sau foștii salariați ai firmelor vor putea accesa online Registrul general de evidenţă a salariaţilor (Revisal), în care angajatorii înregistrează date cu privire la aceștia, inclusiv durata contractului individual de muncă și a timpului de lucru, nivelul salarial sau data și motivul încetării relației de muncă, potrivit unei legi care va intra în vigoare de joi. Totuși, obținerea unui extras din acest registru, cu care să se dovedească ulterior vechimea în muncă sau în specialitate, nu va avea loc prea curând deoarece pentru ca aceștia să aibă acces la Revisal este nevoie de modificarea acestuia. Chiar dacă legea prevede o perioadă de 60 de zile, timp în care Ministerul Muncii să elaboreze o procedură prin care să dea acces salariaților la registru, specialiștii din domeniu afirmă că, și după trecerea acestor două luni, măsura este nerealizabilă.
Newsletter avocatnet.ro: „Viitorul digital" și „10 de azi"
Primești gratuit suplimentul de weekend despre impactul tehnologiei și cum să folosești AI, plus sinteza „10 de Azi" (L-V) cu cele mai importante știri și noutăți legislative. Rămâi informat, zi de zi și weekend de weekend!
Articolul continuă mai jos
Noul AI Act generează confuzie în mediul de afaceri, companiile neștiind exact dacă și cum li se aplică aceste reglementări. Multe firme utilizează deja sisteme AI (chiar și fără să realizeze) și se expun riscurilor legale semnificative, cu amenzi care pot ajunge până la 35 milioane EUR sau 7% din cifra de afaceri globală, pe lângă potențialele daune reputaționale.
La curs, alături de Alin Popescu, fondator avocatnet.ro și specialist cu peste 25 de ani de experiență în consultanță și antreprenoriat tehnologic, veți învăța să identificați sistemele AI utilizate în companie, să evaluați riscurile, să implementați măsuri de conformitate și să transformați obligațiile legislative într-un program structurat în 20 de pași.
Comentarii articol (1)