Rămâi informat cu avocatnet.ro, acum și pe Google News. Click aici și apasă pe urmărește-ne (follow sau steluță)!
Articolul oferă strategii concrete pentru a aborda persoanele frustrate sau nemulțumite, transformând plângerile în oportunități de a înțelege nevoile și de a oferi soluții, menținând un ton calm și construind încredere în relația cu clientul.
Expresii de calmat copiii nervoși. Copiilor le sare țandăra din orice, iar în perioadele în care stau mult în casă o astfel de problemă este cu atât mai vizibilă. La vârste mici este greu să-și țină-n frâu furia și aici trebuie să intervină adultul, cu blândețe. Îți vom prezenta câteva trucuri extrem de simple care te vor ajuta în comunicarea cu copilul tău. Învață să înlocuiești expresii clasice, care-l fac pe copil să se simtă certat și desconsiderat, cu unele din care chiar are ceva de învățat! Citește articolul
Informațiile despre riscul de accidente la domiciliu în timpul telemuncii și ce trebuie specificat în contract sunt importante pentru a gestiona asigurările și eventualele reclamații.
Lucrul de acasă este din ce în ce mai întâlnit, sub diferite forme, motive, în diverse industrii și chiar țări. Unii oameni au parte de interviuri online și se angajează pentru organizații din alte țări și culturi, alte companii au politica de a lucra un anumit număr de zile de acasă. Fie că este vorba de lucru remote, work from home, telemuncă sau lucrat de la distanță, toate denumesc aceeași stare de fapt: o libertate geografică prezentă în cultura economică din ziua de azi. Citește articolul
Departamentul de Asigurări trebuie să înțeleagă corect legile rutiere, deoarece acestea pot influența polițele de asigurare auto, riscurile și gestionarea eventualelor daune. Clarificarea știrilor false ajută la evitarea interpretărilor greșite.
Numeroase site-uri de știri scriu, de câteva zile încoace, despre modificări ale Codului rutier care vor intra în vigoare la 1 iulie anul acesta. Informația este falsă - nu există nici măcar o modificare care se va produce de la 1 iulie sau în viitorul apropiat. Citește articolul
Acest departament se ocupă direct cu plângerile și cererile de despăgubire venite de la clienți. Articolul le oferă informații precise despre condițiile în care o cerere de compensație este validă sau poate fi refuzată, ajutându-i să gestioneze eficient reclamațiile.
În mod normal, companiile aeriene sunt obligate să îi compenseze pe pasagerii cărora le-a fost anulat zborul sau dacă a avut loc o întârziere de cel puțin trei ore. Însă există anumite împrejurări excepționale în care compania aeriană nu mai este obligată să compenseze pasagerii, din cauza naturii unor astfel de evenimente. Răspunzând la o întrebare preliminară adresată recent, Curtea de Justiție a Uniunii Europene (CJUE) a clarificat că o astfel de împrejurare excepțională are loc și atunci când zborul întârzie din cauza unui pasager care, prin comportamentul său, a cauzat acea întârziere. Citește articolul
Dacă un angajat consideră că i-au fost calculate greșit zilele de concediu de odihnă după o perioadă de boală, acest departament ar putea fi implicat în rezolvarea plângerii sale.
În caz de incapacitate temporară de muncă, inclusiv din cauza coronavirusului, salariații au dreptul la concediu medical, conform legislației în vigoare. Totodată, concediul medical n-are nicio influență asupra numărului de zile de concediu de odihnă pe care trebuie să le acorde angajatorul. Astfel, salariații care au fost în concediu medical au dreptul la tot atâtea zile de concediu de odihnă cât salariații care n-au fost în concediu medical. Citește articolul
Ajută la înțelegerea temeiului legal al plângerilor clienților legate de prețuri și la gestionarea eficientă a acestora pentru a evita escaladarea problemelor și intervenția autorităților.
În ultimele zile, a făcut înconjurul presei subiectul "taxei Covid": sume de bani pe care restaurante și nu numai le percep în această perioadă pentru a-și recupera o parte dintre costurile pe care măsurile impuse în starea de urgență/alertă li le-au generat. Doar că aceste tarife trebuie anunțate dinainte clienților, nu pot să apară pe nota de plată, înspre surprinderea acestora. Citește articolul
Departamentul de asigurări ar fi interesat de acest conținut deoarece multe dintre situațiile descrise, cum ar fi zgârierea mașinilor, furtul de corespondență sau alte daune materiale, pot duce la reclamații sau dosare de daună. Înțelegerea acestor situații ajută la evaluarea riscurilor și la gestionarea eficientă a cererilor de despăgubire sau a plângerilor.
Viața la bloc nu-i atât de lipsită de griji față de viața la casă. Inclusiv (sau mai ales) la bloc există riscul să apară divergențe între vecinii din aceeași clădire sau din clădiri de pe aceeași stradă, din moment ce spațiile care ne separă sunt mult mai mici. De la orele de liniște la lupta pentru un loc de parcare, iată situații problematice des întâlnite și soluții pentru ele. Citește articolul
Pentru a fi informat despre toate aspectele legate de asigurările auto obligatorii, de la cum se calculează prețul, ce acoperă asigurarea, până la cum se depun reclamații sau se rezolvă problemele după un accident.
Când trebuie să ai o asigurare RCA? Ce pagube acoperă? De unde o poți obține și ce îi influențează prețul? Astfel de întrebări și multe altele pot fi de interes pentru orice șofer român. De aceea, prezentăm cele mai importante aspecte legate de RCA și, mai ales, chestiuni practice de care oricine se poate lovi. Citește articolul
Articolul abordează situații care pot duce la nemulțumiri sau reclamații din partea clienților (ex: produse defecte, neînțelegeri la retur). Este important pentru acest departament să înțeleagă drepturile legale pentru a gestiona corect plângerile.
De multe ori când comanzi un produs de pe internet s-ar putea să vrei, din varii motive, să îl returnezi. El nu trebuie să fie, neapărat, stricat, ci poate ți-ai dat seama că nu aveai nevoie, cu adevărat, de el. Sau poate ți se pare că e diferit, în realitate, decât credeai și preferi, din cauza aceasta, să îl returnezi. Din bucurie, legea îl obligă pe comerciant să accepte returnarea produsului și să îți dea înapoi banii, fără ca tu să trebuiască să explici motivul pentru care returnezi produsul, atât timp cât te încadrezi în termenul legal. Citește articolul
Acest departament se ocupă direct cu reclamațiile clienților și cu procesarea garanțiilor. O nouă lege care oferă drepturi suplimentare clienților va schimba modul în care gestionează aceste situații, stabilind noi proceduri pentru înlocuirea sau rambursarea produselor.
Consumatorii cărora li se strică un produs complex, ce are o durată de utilizare medie (cum e mașina de spălat, de exemplu) și se află în garanție, vor primi de la vânzător un produs de schimb, pe care să îl utilizeze cât timp primul este reparat. Propunerea urmează să primească votul decisiv în curând. Proiectul îi va ajuta, în special, pe acei consumatori care ar putea aștepta și timp de o lună repararea unor produse cum sunt frigiderele, mașinile de spălat sau alte electrocasnice de acest fel. Citește articolul