Acest departament este interesat de felul în care autoritățile publice comunică și răspund solicitărilor, deoarece un timp de răspuns mai scurt poate îmbunătăți percepția publică asupra eficienței administrației și a interacțiunilor cu instituțiile.
O propunere recent depusă la Senat prevede reducerea termenelor de răspuns ale autorităților publice la cererile cetățenilor de la 30 la 10 zile. Petiționarii ar urma să primească răspuns în 10 zile, cu posibilitatea de prelungire a termenului cu încă 10 zile. Pentru cererile din domeniul energiei și gazelor naturale, amânarea ar putea fi de 15 zile, cu obligația notificării petiționarului.
Citește articolulDepartamentul de Relații Publice ar fi interesat să înțeleagă ce acțiuni se întreprind la nivel național pentru mediu, pentru a putea comunica modul în care compania își aliniază eforturile sau contribuie la o imagine pozitivă, legată de sustenabilitate și comunitate.
Apelul de proiecte pentru plantarea de mini-păduri în oraşele României, cu o finanțare de 30 de milioane de euro, fonduri PNRR, a fost lansat miercuri. Citește articolul
Menține imaginea publică a companiei, evitând situațiile care ar putea duce la publicitate negativă, cum ar fi tratamentele incorecte ale angajaților sau încălcările flagrante ale legii.
Faptul că un salariat se informează în timpul programului de lucru despre drepturile și obligațiile sale, că încearcă să înțeleagă ce consecințe legale au actele pe care le primește spre semnare nu reprezintă o încălcare obligațiilor sale de serviciu, ci demonstrează că angajatorul are salariați competenți. Se întâmplă însă, contrar principiului bunei-credințe, ca odată ce angajatul începe să pună întrebări, să fie considerat incomod. În același timp, angajatul e suficient de bun cât să fie indispensabil angajatorului pe timpul unui concediu mai lung, să fie pus să muncească ore suplimentare deși are contract part-time, să nu știe când și în ce fel se modifică regulamentul intern sau să afle că interesele îi sunt reprezentate de colegi numiți, nu aleși de el. Citește articolul
Un incident de o asemenea amploare la o instituție prestigioasă prezintă un exemplu de gestionare a unei crize de imagine și a relațiilor cu publicul, informații valoroase pentru comunicarea corporativă a oricărei companii.
Avocatnet.ro şi Digi24.ro vă prezintă cele mai importante ştiri ale dimineţii. Citește articolul
Gestionează modul în care compania comunică extern despre acest impozit nou, pentru a menține o imagine publică bună și a răspunde întrebărilor din partea presei sau a publicului.
În legătură cu intenția Guvernului de a introduce un impozit pe cifra de afaceri pentru bănci, specialiștii atrag atenția că acesta va fi plătit în plus față de impozitul pe profit. În același timp, iată ce entități sunt vizate concret și alte clarificări utile pentru contribuabili. Citește articolul
Această echipă se ocupă de imaginea publică a companiei și de relația cu publicul, iar implementarea sistemului de garanție-returnare este un subiect important care trebuie comunicat corect către clienți și alte părți interesate.
Comercianții înregistrați în SGR (Sistemul Garanție Returnare) sunt invitați, începând de astăzi, să consulte contractul pe care îl vor încheia cu administratorul, toamna aceasta. Timp de 20 de zile, comercianții pot să trimită observații și recomandări cu privire la conținutul documentului până. Anunțul se adresează celor care deja s-au înregistrat în sistem, dar încă se mai poate face înregistrarea comercianților de băuturi care nu au respectat termenul limită de 28 februarie. Toți cei care comercializează produsele vizate de SGR sunt obligați să se înregistreze în sistem, indiferent de dimensiunea afacerii. Citește articolul
Reglementările privind salariile mari pot atrage atenția publicului și a presei, iar departamentul are nevoie de aceste informații pentru a gestiona comunicarea externă.
Băncile din România au depus, potrivit Ordinului Băncii Naționale a României (BNR) nr. 4/2023, prima raportare a veniturilor realizate de către persoanele fizice care activează în sectorul financiar a căror remunerație anuală totală este de minimum un milion de euro. Raportarea cerută este, de fapt, o transpunere a directivei UE pentru persoanele din conducerea băncilor care au câștigat în anul 2022 peste acest prag. Potrivit datelor Autorității Bancare Europene (ABE), România, Portugalia, Ungaria și Slovenia aveau, la sfârșitul anului trecut, doar câte trei bancheri cu venituri anuale de peste un milion de euro. Citește articolul
Înțelegerea percepției publice și a îngrijorărilor legate de economie este utilă pentru a adapta mesajele companiei și pentru a gestiona imaginea publică în contextul social actual.
Avocatnet.ro şi Digi24.ro vă prezintă cele mai importante ştiri ale dimineţii. Citește articolul
Departamentul este interesat de politici sociale și educaționale semnificative, care pot influența imaginea publică a companiei, relațiile cu comunitatea și strategia de comunicare, mai ales dacă firma se implică în proiecte sociale.
Cu condiția reîntoarcerii la școală, mamele minore primesc o bursă în valoare de 700 de lei pe lună, potrivit metodologiei de acordare a burselor, apărută acum câteva zile. În plus, după cum sublinia recent ministrul familiei, tineretului și egalității de șanse, copiii acestora au prioritate când vine vorba despre înscrierea la creşă sau la grădiniţă. Citește articolul
Departamentul de Relații Publice poate folosi aceste informații pentru a comunica angajamentul companiei față de bunăstarea angajaților și a familiilor lor, mai ales în contextul relocărilor sau al diversității culturale. Acest lucru poate îmbunătăți imaginea publică a companiei și poate contribui la atragerea de noi talente.
Modul în care o mutare influențează copiii aceleiași familii poate fi foarte diferit, în funcție de personalitatea copilului și de noul anturaj. Convinși fiind că mutarea în străinătate este în interesul copiilor, mulți părinți nu anticipează problemele de bullying și discriminare. Citește articolul