Pentru că oferă informații despre un proiect național important în domeniul energiei, care poate influența discuțiile publice și relația cu autoritățile.
Ministerul Energiei a publicat vineri proiectul legii privind construirea de parcuri eoliene offshore în Marea Neagră despre care afirmă că ne duce „cu un pas mai aproape de energia eoliană offshore în România”. Un pas mic dat fiind faptul că primele concesiuni vor fi acordate în cel mai bun caz la finele anului 2025. Iar primele turbine eoliene din Marea Neagră vor fi conectate la sistem cel mai devreme în 2030. Citește articolul
Este important pentru a înțelege inițiativele guvernamentale legate de piața muncii și cum compania se poate poziționa sau beneficia de ele, contribuind la imaginea publică și la relația cu instituțiile.
Agenția Națională pentru Ocuparea Forței de Muncă (ANOFM) desfășoară în această perioadă un proiect ce are ca scop adaptarea resurselor umane la cerințele pieței muncii prin furnizarea de cursuri de formare profesională ce vizează nevoile reale ale angajatorilor din România. Ca să aibă o perspectivă mai bună asupra acestor nevoi, ANOFM cere angajatorilor să completeze până la final de lună un chestionar dedicat. Citește articolul
Departamentul de relații publice trebuie să fie la curent cu legile care influențează modul în care compania este percepută de public, mai ales când e vorba de copii și etică în publicitate, pentru a comunica corect și a menține o imagine bună.
Pentru a proteja copiii, durata maximă a publicității difuzate în cadrul emisiunilor TV destinate acestora va fi de 12 minute într-o oră, după cum apare într-un proiect legislativ ce a primit azi raport favorabil la Camera Deputaților, for decizional în acest caz. Citește articolul
Departamentul de Relații Publice este interesat de felul în care statul sprijină tinerii, pentru că aceste informații pot fi folosite în comunicarea despre implicarea companiei în comunitate sau în discuțiile despre politicile publice relevante pentru societate.
Conform noilor norme care reglementează învățământul gimnazial și liceal, elevii pot beneficia de mai multe burse, dar unele dintre ele nu pot fi cumulate. Plata se face lunar pe 15, iar în caz de sărbători sau weekend, în ziua lucrătoare anterioară. Bursele pentru lunile septembrie și octombrie vor fi plătite pe 15 noiembrie. Citește articolul
Articolul conține știri economice de impact, decizii guvernamentale și evoluții ale pieței, relevante pentru comunicarea externă și înțelegerea contextului general de afaceri.
Astăzi vorbim despre efectele pe care, într-o măsură mai mare sau mai mică, fiecare dintre noi le va resimți ca urmare a legii recent asumate de Guvernul României, despre dividendul istoric, în valoare brută de 9,3 miliarde de lei, distribuit vineri de Fondul Proprietatea, despre ideea că nu ar strica să ne obișnuim cu gândul că piața de capital americană se află la sfârșitul unui ciclu de creștere extraordinară, precum și despre ținta ”deprimantă” de creștere prognozată pentru China în 2024: 4,4%. Citiți, în continuare, mai multe detalii și analize aprofundate, în colaborare cu partenerii noștri de la Investimental. Citește articolul
Sprijină comunicarea publică despre eforturile companiei în domeniul sustenabilității și a economiei circulare, îmbunătățind imaginea și relațiile cu publicul.
Un număr de nouă sectoare economice urmează să implementeze acțiuni specifice pentru ca România să accelereze tranziția către economie circulară. Citește articolul
Acest departament monitorizează mediul de afaceri și noutățile din piață, inclusiv apariția de noi companii, pentru a identifica oportunități de comunicare, parteneriat sau pentru a înțelege mai bine peisajul concurențial.
O nouă companie va funcționa pe piața asigurărilor din Romania, după ce Autoritatea de Supraveghere Financiară (ASF) a acordat autorizație de funcționare ca societate de asigurări generale, inclusiv pentru polițe de răspundere civilă auto (RCA), firmei Eazy Asigurări. Decizia Autorității a fost publicată astăzi in Monitorul Oficial. Citește articolul
Departamentul de Relații Publice poate folosi informația despre aceste beneficii pentru a arăta că firma își susține angajații, îmbunătățind astfel reputația și imaginea companiei în exterior.
Valoarea tichetului de creșă a crescut, de luna asta, de la 600 la 620 de lei, potrivit unui ordin publicat pe 29 septembrie în Monitorul Oficial. În prezent avem și doi emitenți de astfel de tichete pe suport electronic, după ce s-a pus problema, inclusiv printr-un proiect din Parlament, că beneficiul este prevăzută doar la nivel declarativ, pentru că niciunul dintre emitenții de bilete de valoare nu avea pe listă tichetele de creșă. Citește articolul
Trebuie să înțeleagă impactul economic mai larg al acestui impozit pentru a comunica eficient poziția companiei către public, mass-media sau autorități.
Introducerea unui impozit minim pe cifra de afaceri, pentru plătitorii de impozit pe profit cu afaceri de peste 50 de milioane de euro, va veni la pachet cu o serie de provocări pentru companii, sunt de părere specialiștii de la PwC România. În linii mari, contribuabilii ar trebui să se aștepte la creșterea complexității regulilor de calcul de la impozitul pe profit și la o reducere a veniturilor disponibile pentru investiții. Citește articolul
Acest departament este responsabil de imaginea publică a companiei și de comunicare. Noile reglementări privind incitarea la ură sau discriminare pot afecta modul în care compania comunică extern și intern, pentru a evita orice acuzație sau percepție negativă care ar putea dăuna reputației.
Pentru a pune legislația națională în acord cu o decizie a Consiliului Justiţie şi Afaceri Interne (JAI) al Uniunii Europene privind combaterea rasismului și xenofobiei, o lege ce vizează modificarea Codului penal, respectiv a definiției incitării la violență, ură sau discriminare, a fost publicată azi în Monitorul Oficial. Citește articolul