Rămâi informat cu avocatnet.ro, acum și pe Google News. Click aici și apasă pe urmărește-ne (follow sau steluță)!
Oferă informații relevante pentru comunicarea internă și externă a politicilor companiei privind sănătatea angajaților și inițiativele de stimulare, contribuind la imaginea publică și corporativă.
Dacă am stabilit că o politică prin care încerci să-i îndrumi pe angajați să se vaccineze nu e discriminatorie și că poți inclusiv să-i recompensezi într-un fel pe cei care o fac, fără ca asta să fie considerat discriminatoriu față de ceilalți, care ar fi condițiile de construire a unor astfel de politici pro-vaccinare? Citește articolul
Este important pentru a proteja reputația companiei, asigurându-se că practicile interne nu duc la percepții negative sau acuzații publice de discriminare.
În cadrul relațiilor de muncă funcționează principiul egalității de tratament față de toți salariații și angajatorii, stabilește un principiu din Codul muncii. Împiedică asta orice formă de diferențiere între angajați, fie ei și pe aceeași poziție într-o firmă? Nu chiar. Citește articolul
Pentru a comunica despre inițiativele companiei de sprijinire a tinerilor pe piața muncii, consolidând imaginea publică și reputația firmei prin acțiuni de responsabilitate socială.
Mai multe măsuri finanțate din fonduri europene urmează să fie implementate de autorități în perioada următoare, conform unui comunicat de presă publicat marți de Ministerul Investițiilor și Proiectelor Europene (MIPE). Acestea vizează, în principal, ajutarea tinerilor șomeri fără școală și experiență profesională să se angajeze. Citește articolul
Este important pentru companie să comunice corect noile cerințe către angajați și public, dar și să gestioneze percepția publică legată de aceste măsuri.
Ministerul Muncii și Protecției Sociale (MMPS) a pus marți în dezbatere publică un proiect de lege prin care se stabilește că angajaţii centrelor de îngrijire a bătrânilor, copiilor și a altor categorii vulnerabile, care lucrează direct cu aceste categorii, vor trebui, pentru a putea merge la lucru, să facă dovada vaccinării împotriva COVID-19, a unui rezultat negativ al testării, a trecerii prin boală sau să prezinte o adeverință emisă de un medic, din care să reiasă existența unor afecțiuni ce-i împiedică să se vaccineze. În cazul în care refuză vaccinarea, angajații centrelor de servicii sociale vor putea alege testarea săptămânală, dar vor trebui să suporte costurile aferente acesteia.
Citește articolulGestionează modul în care firma comunică public despre politicile sale legate de vaccinare și sănătate, pentru a menține o imagine bună.
Avocatnet.ro şi Digi24.ro vă prezintă cele mai importante ştiri ale dimineţii. Citește articolul
Departamentul este interesat de felul în care evenimentele sociale și economice majore (sărăcia energetică, pandemia) pot afecta percepția publică și relațiile cu diverse părți interesate. Informațiile sunt utile pentru comunicarea corporativă și pentru a înțelege contextul social.
Avocatnet.ro şi Digi24.ro vă prezintă cele mai importante ştiri ale dimineţii. Citește articolul
Articolul tratează reglementări privind adunările publice și utilizarea certificatelor de sănătate, subiecte de mare interes public. Departamentul de Relații Publice monitorizează astfel de informații pentru a înțelege contextul social și a pregăti comunicări adecvate, mai ales dacă există proteste relevante pentru companie sau dacă subiectul este de interes pentru publicul larg.
De acum, în situația în care rata de infectare cu COVID-19 trece de 3 la mia de locuitori, protestele se vor putea organiza cu cel mult 100 de participanți, care vor trebui să demonstreze, prin intermediul certificatului verde, că sunt vaccinați împotriva SARS-CoV-2, că au trecut prin boală sau că s-au testat recent, după cum apare într-o hotărâre ce vizează schimbarea regulilor aplicate în starea de alertă. Citește articolul
Departamentul trebuie să comunice corect și transparent noile reguli de acces și de capacitate către clienți și public, pentru a menține o imagine bună a companiei și a evita neînțelegerile.
Restaurantele (inclusiv pentru petreceri private), cluburile, cinematografele, concertele și competițiile sportive se numără printre afacerile care pot funcționa, începând din 20 septembrie 2021, exclusiv în baza certificatului digital verde privind COVID-19, dacă incidența din localitate trece de 3 la mia de locuitori. Măsura este inclusă într-o hotărâre care a modificat regulile stării de alertă. Citește articolul
Poveștile de succes, cum ar fi atragerea de investitori de către tineri antreprenori, pot fi folosite pentru a îmbunătăți imaginea publică a companiei și pentru a comunica realizările acesteia către public și parteneri.
Startup-urile românești se dezvoltă și atrag tot mai mulți investitori străini. Unele au reușit să obțină finanțări record în primele 6 luni ale anului, de peste 80 de milioane de euro. Citește articolul
Acest departament urmărește politicile publice și ajutoarele sociale pentru populație, pentru a menține o imagine bună a companiei și a înțelege contextul social în care activează și cum sunt afectați cetățenii.
Autoritățile au reglementat toate ajutoarele pe care le pot primi consumatorii vulnerabili pentru acoperirea necesarului minim de energie, potrivit unei legi aplicabile din 1 noiembrie 2021. Astfel, pe lângă ajutorul pentru încălzire, persoanele cu venituri mici vor putea primi, de-a lungul întregului an, un ajutor suplimentar pentru consumul de energie (adică pentru gaze, curent și lemne sau alți combustibili), prin care este vizată acoperirea unei părți din consumul energetic al gospodăriei. Citește articolul