Rămâi informat cu avocatnet.ro, acum și pe Google News. Click aici și apasă pe urmărește-ne (follow sau steluță)!
Articolul subliniază necesitatea campaniilor de sensibilizare a consumatorilor. Departamentul trebuie să comunice public eforturile companiei în gestionarea deșeurilor și protecția mediului pentru a menține o imagine pozitivă.
În completarea prevederilor din ordonanța recentă privind regimul deșeurilor, și Ordonanța antiplastic, cea care prevede, printre altele, interzicerea pe piață și reducerea consumului produselor din plastic, prevede anumite aspecte ce țin de răspunderea extinsă a producătorilor. În funcție de produsele introduse pe piață, producătorii trebuie să implementeze, printr-o organizație în care sunt membri ori ai cărei clienți sunt, răspunderea extinsă a producătorului. Printre altele, asta înseamnă acoperirea unor costuri. Citește articolul
Acest departament gestionează modul în care compania comunică deciziile privind plasticul (oferirea de alternative, prețuri separate) către public și media, pentru a menține o imagine pozitivă.
Potrivit unei recente ordonanțe, la cumpărarea unor alimente și băuturi ar trebui să vedem, de joi, pe bonul fiscal, evidențiat distinct prețul plasticelor care conțin acele produse. Asta nu ar trebui să însemne că dăm mai mulți bani pe alimentele și băuturile respective, ne asigură ministrul mediului, ci doar că trebuie să știm, din start, cât costă acele produse din plastic al căror consum trebuie redus substanțial în următorii ani. Citește articolul
Gestionează comunicarea publică a companiei și poate folosi aceste informații pentru a-și poziționa compania în raport cu eforturile de sănătate publică.
Avocatnet.ro şi Digi24.ro vă prezintă cele mai importante ştiri ale dimineţii. Citește articolul
O decizie de discriminare poate afecta imaginea publică a unei organizații. Departamentul de Relații Publice este interesat pentru a înțelege cum astfel de cazuri pot influența felul în care este percepută compania și pentru a gestiona comunicarea internă și externă.
Acordarea unor recompense diferite donatorilor de plasmă, de către un Centru Regional de Transfuzie Sanguină, în funcție de domiciliul acestora, reprezintă discriminare, potrivit Consiliului Naţional pentru Combaterea Discriminării (CNCD). Recompensele trebuie să fie aceleași, indiferent dacă donatorul locuiește sau nu în localitatea în care se afla centrul de donare. Citește articolul
Acest departament este interesat de modul în care instituțiile publice comunică pe subiecte importante de sănătate și cum interacționează cu publicul și cu alte părți implicate, fiind util pentru strategiile lor de comunicare și relații externe.
Ministrul Sănătăţii, Ioana Mihăilă, a declarat luni că în şcolile în care există cabinete medicale, medici şi dotare corespunzătoare vor putea fi organizate centre de vaccinare iar celelalte vor putea solicita o caravană mobilă, prin mobilizarea unei echipe de la centrele de vaccinare. Citește articolul
Acest departament monitorizează tendințele sociale și educaționale relevante, inclusiv modul în care copiii dobândesc abilități tehnologice, pentru a înțelege percepția publică și pentru a construi strategii de comunicare.
Tot mai mulţi părinţi îşi înscriu copiii la cursuri de programare de la vârste fragede, ca să-i pregătească pentru o viitoare carieră în domeniul IT. Citește articolul
Informațiile despre reducerea deșeurilor și donațiile de alimente pot fi folosite pentru a îmbunătăți imaginea publică a companiei și a comunica angajamentul său față de mediu și societate.
Toți operatorii din sectorul agroalimentar, fie ei producători, restaurante ori magazine de distribuție, au acum noi obligații legate de gestionarea deșeurilor, inclusiv a celor alimentare, după cum stabilește noul regim legal al deșeurilor, care a fost înlocuit joi prin OUG. Printre altele, aceștia trebuie să ia măsuri pentru reducerea cantității de deșeuri alimentare pe care o generează și să încurajeze donațiile produselor alimentare. Citește articolul
Departamentul de Relații Publice ar fi interesat de acest studiu și de modul în care companiile pot comunica despre inițiative de susținere a antreprenoriatului (ex: Startarium, menționat în articol).
68% dintre angajații din România sunt interesați să își deschidă o afacere în următorii doi ani și 87% dintre persoanele care activează ca freelanceri împărtășesc aceeași dorință, arată un studiu realizat de Unlock Research pentru ING Bank România în mai 2021. Citește articolul
Departamentul ar fi interesat să știe despre aceste modificări legislative pentru a putea comunica extern eforturile companiei de conformare și sustenabilitate, sau pentru a gestiona posibile situații negative legate de nerespectare.
Un nou regim al deșeurilor a intrat în vigoare de joi, după oficializarea unei OUG ce modifică obligațiile firmelor în această zonă, dar și înăsprește regimul sancționatoriu pentru abaterile săvârșite. Inițial, era vorba de un proiect de lege care a fost transformat în proiect de ordonanță a Guvernului, pentru a transpune mai rapid în legislație Directiva europeană 850/2018. Citește articolul
Ajută la formularea comunicărilor interne și externe despre măsurile de sănătate publică și siguranță implementate de companie pentru angajați și public.
Avocatnet.ro şi Digi24.ro vă prezintă cele mai importante ştiri ale dimineţii. Citește articolul