Rămâi informat cu avocatnet.ro, acum și pe Google News. Click aici și apasă pe urmărește-ne (follow sau steluță)!
Acest departament gestionează comunicarea internă și externă. Informațiile despre stimuli guvernamentali pentru vaccinare pot fi folosite în comunicatele interne pentru angajați sau în mesajele publice ale companiei legate de sănătate, bunăstare și responsabilitate socială, arătând că organizația este informată și preocupată de aceste subiecte.
Tichetele de masă ce vor fi acordate de stat persoanelor care se vor vaccina cu schema completă după data de trei septembrie nu vor fi subiect de impozit și contribuții sociale, potrivit prevederilor stipulate de Codul Fiscal. Ceea ce înseamnă că persoanele care le vor primi se vor bucura de cei 100 de lei întregi, fără niciun impozit. În schimb, tichetele de masă acordate de angajatori salariaților vor rămâne subiect de impozit, fiind în continuare taxate cu 10%. Ce tratament fiscal vor avea premiile în bani? Citește articolul
Articolul menționează cum să te promovezi, să folosești digitalul pentru vizibilitate și networking, aspecte importante pentru imaginea publică și relațiile externe ale companiei.
Antreprenorii la început de drum și persoanele care vor să-și deschidă un business sunt așteptate la tabăra de antreprenoriat Startup Your Life, între 23-26 septembrie la Hotel Lux Garden din Azuga. Citește articolul
Acest departament are nevoie să înțeleagă profund publicul tinerilor pentru a crea mesaje eficiente și a construi o imagine pozitivă a companiei. Informațiile despre stările, nevoile și preferințele generației Z sunt esențiale pentru campanii de comunicare și relații publice de succes.
Lipsa resurselor financiare (77%) și a educației în acest domeniu (60%), lipsa motivației (65%) și a consilierii în carieră (59%), dar și stările emoționale fluctuante (49%) sunt principalele provocări cu care se confruntă, în prezent, tinerii din România, la mai bine de un an de la începutul pandemiei, arată datele celui mai recent studiu național Insights PulseZ. Citește articolul
Pentru a folosi informații despre sărbătorile de nume în comunicările interne (ex: newslettere, intranet) sau chiar externe (ex: postări pe social media), demonstrând atenție față de tradițiile culturale și contribuind la o imagine pozitivă a companiei.
Părinții care sunt în căutarea unui nume de sfânt pentru copiii lor născuți în luna septembrie pot alege din mai multe variante. Fie că vor nume de fete sau de băieți, nume clasice sau nume mai moderne, pot găsi ceea ce au nevoie. Citește articolul
Schimbările privind flexibilitatea muncii pot fi comunicate public pentru a arăta că firma este un angajator modern și atent la nevoile angajaților, îmbunătățind reputația și imaginea publică a companiei.
Vorba pornită de pe vremea uzinelor comuniste „Timpul trece, leafa merge” pare să nu mai fie pe placul salariaților din zilele noastre. Un studiu realizat la nivel mondial arată că se dorește un program de lucru flexibil, care să pună accentul pe eficiență și nu orele de muncă, în special de cei care au familii și copii de care trebuie să aibă grijă. Citește articolul
Departamentul necesită aceste informații pentru a comunica eficient, atât intern către angajați, cât și extern către public, despre modul în care compania respectă și se adaptează la reglementările în vigoare.
Starea de alertă, impusă în contextul epidemiei de coronavirus, se prelungește cu 30 de zile, până pe 9 octombrie 2021, conform unei hotărâri oficializate joi. Potrivit documentului, restricțiile actuale pentru firme și persoanele fizice sunt păstrate mai departe, cel puțin momentan. Citește articolul
Oprirea producției la Dacia este o veste importantă care poate afecta imaginea și reputația companiei. Acest departament trebuie să comunice cu publicul, presa și alte părți interesate pentru a gestiona percepția publică.
Criza mondială de microcipuri, generată de închiderea fabricilor din Asia, în pandemie, a pus pe butuci companii auto din întreaga lume. Citește articolul
Urmărește anunțurile guvernamentale și proiectele de amploare, cum ar fi 'România Educată', care pot influența imaginea publică, relațiile cu comunitatea sau pot crea noi oportunități de comunicare.
Școlile, de stat sau private, pot folosi, în cadrul unui program de școli-pilot pentru anul școlar 2021-2022, cataloage electronice pentru a consemna situația școlară a elevilor, potrivit unui ordin al Ministerului Educației (ME) oficializat marți. Totuși, chiar dacă vor folosi exclusiv catalogul electronic, aceste școli vor trebui, la final de an școlar, să-l tipărească și să-l arhiveze în format tipărit. Citește articolul
Interesat să înțeleagă contextul economic general în care operează compania, pentru a comunica eficient strategia și performanța firmei către public și parteneri.
Economia României a crescut cu 1,8% în trimestrul II din 2021, comparativ cu trimestrul anterior. Citește articolul
Practicile de muncă 'la gri' pot afecta grav imaginea publică a unei companii, iar acest departament trebuie să înțeleagă riscurile pentru a proteja reputația.
Salutară intenția legiuitorului de a eradica munca „la gri” sau subdeclarată ori încercarea de a diminua efectele negative prin înăsprirea sancțiunilor și prin intensificarea acțiunilor de control, dar efectelor acestor acțiuni depind, în mare măsură, de alte acțiuni, cum ar fi conștientizarea riscurilor la care se expun lucrătorii, dar și stimularea declarării reale a câștigurilor salariale. Citește articolul