Rămâi informat cu avocatnet.ro, acum și pe Google News. Click aici și apasă pe urmărește-ne (follow sau steluță)!
Pentru a menține o imagine pozitivă și a se alinia cu inițiativele naționale importante, acest departament trebuie să fie la curent cu deciziile guvernamentale care vizează succesul educațional al tinerilor, putând folosi aceste informații în comunicările externe sau în strategiile de CSR.
Absolvenții clasei a VIII-a care au obținut media 10 la evaluarea națională vor primi stimulente financiare în valoare de 1.000 de lei, iar pentru elevii care au obținut media 10 la examenul național de bacalaureat valoarea acestora va fi de 3.000 de lei, a stabilit Executivul printr-o hotărâre oficializată marți. Citește articolul
Știrile despre decizii guvernamentale (Ministerul Educației) și despre tendințele sociale (migrația profesorilor) pot fi relevante pentru a înțelege climatul general și pentru a formula mesaje publice sau a gestiona relațiile cu autoritățile și cu publicul larg, mai ales dacă firma are interese în educație sau în piața muncii.
Sunt aproape o mie de școli private în România, iar trendul ascendent nu s-a oprit în pandemie. Cu 115 mii de elevii înscriși în total, de la grădiniță până la liceu, afacerea școlilor private ajunge la milioane de euro. Citește articolul
Actualizările privind situația pandemică și declarațiile oficialilor sunt importante pentru comunicarea externă a companiei și pentru gestionarea imaginii publice.
Avocatnet.ro şi Digi24.ro vă prezintă cele mai importante ştiri ale dimineţii. Citește articolul
Trebuie să știe ce se discută public despre companiile de stat și deciziile guvernului, pentru a înțelege cum acestea pot influența imaginea publică a propriei companii și relațiile cu autoritățile.
Legea prin care au fost numiți administratorii care să ajute companiile de stat să se pregătească pentru privatizare urmează să fie abrogată, în mare parte, conform unui proiect de OUG inițiat de Ministerul Economiei, Antreprenoriatului și Turismului (MEAT), lansat recent în dezbatere publică. Citește articolul
Departamentul va fi interesat să urmărească aceste decizii guvernamentale și declarațiile oficialilor, pentru a înțelege contextul public și a-și adapta comunicarea sau relațiile cu instituțiile statului.
După cum anunța, spre sfârșitul lunii ianuarie, Raluca Turcan, ministrul muncii, se intenționează recalcularea tuturor pensiilor din țara noastră. În acest sens, în următorul an și jumătate vor fi evaluate cele aproape cinci milioane de pensii din România, acesta fiind pasul premergător recalculării lor. Pentru a se asigura că evaluarea pensiilor se va face într-un ritm alert, Executivul a stabilit, cu ceva vreme în urmă, suplimentarea, pe perioadă determinată, a personalului caselor județene de pensii cu 1.000 de posturi. Pentru că prima ordonanța adoptată în acest sens nu era completă, Guvernul a adoptat, la nici o săptămână de la adoptarea primei ordonanțe, o nouă variantă a OUG-ului, în care apar, pe lângă măsura suplimentării posturilor de la casele de pensii, atât actele necesare pentru înscrierea la concursul pentru ocuparea lor, cât și procedura de selecție a personalului. Toate măsurile conținute de ultima variantă a ordonanței au intrat luni în vigoare, odată cu publicarea ei în Monitorul Oficial. Citește articolul
Cazurile de discriminare pot afecta imaginea publică a companiei, iar acest departament trebuie să înțeleagă riscurile pentru a gestiona corect comunicarea și reputația.
Utilizarea termenului de “condamnat” la adresa cuiva, chiar și atunci când persoana vizată are antecedente penale, este o formă de discriminare, potrivit unei hotărâri a Consiliului Naţional pentru Combaterea Discriminării (CNCD), ce a apărut spre finalul primei jumătăți a anului. Mai exact, CNCD a stabilit că utilizarea acestui termen, chiar dacă reflectă adevărul, reprezintă o încălcare a dreptului la demnitate. Citește articolul
Acest departament se ocupă cu modul în care compania comunică și își construiește imaginea. Un articol despre prietenie, amintiri și relații umane poate fi folosit pentru a transmite o latură mai personală și umană a brandului, sau pentru a crea conținut care rezonează emoțional cu publicul, chiar dacă nu este direct legat de afaceri.
Ai să râzi, dar îți spun acum că nu mi-e limpede dacă era etajul cinci sau șase. Poate din oboseală, poate că-i ora prea târzie și mintea mea e dusă cu totul departe, dar îți jur, zâmbind, desigur, că nu-mi mai amintesc. Ce vreau să spun însă e altceva și nu depinde neapărat de banalele repere în timp și spațiu. Ce vreau să-ți spun începe și se termină cu „mulțumesc”. Citește articolul
Acest departament poate folosi articolul în comunicările interne (de exemplu, newslettere pentru angajați) pentru a arăta preocupare pentru timpul liber și bunăstarea familiilor angajaților, consolidând cultura organizațională și imaginea de angajator care sprijină un stil de viață echilibrat.
Vacanța este acel moment în care toată familia trebuie să se simtă bine. De când ai copii, alegi altfel destinația perfectă: trebuie să se împletească distracția cu relaxarea. Dar cum? Iată un ghid cu șapte recomandări de top. Citește articolul
Abilitățile de comunicare eficientă și de susținere a unor prezentări convingatoare, descrise în articol ca fiind dezvoltate prin învățare online, sunt fundamentale pentru succesul departamentului în gestionarea imaginii publice și relațiilor cu stakeholderii.
Am „intrat în câmpul muncii” din anul doi de facultate. Am trecut prin multe experiențe, de la supraveghetor temporar la evenimente, la merchandiser ori om de vânzări. Deși eram student la o facultate economică, am învățat să scriu prima factură pe teren, șoferul cu care făceam livrările mi-a arătat care este caseta de TVA. Era foarte furios că în facultate nu ne învață așa ceva. Citește articolul
Informarea publică despre programele de înlocuire a mașinilor vechi cu cele noi, mai puțin poluante, poate fi folosită în comunicarea externă a companiei pentru a-și demonstra angajamentul față de mediu și sustenabilitate.
Administrația Fondului pentru Mediu (AFM) a decis recent suplimentarea din nou a bugetelor pentru programele Rabla - Clasic și Plus. Asta înseamnă că cei interesați să cumpere mașini noi se pot înscrie în continuare în programul Rabla Clasic și în programul Rabla Plus. Citește articolul