Rămâi informat cu avocatnet.ro, acum și pe Google News. Click aici și apasă pe urmărește-ne (follow sau steluță)!
Departamentul HR este interesat de impactul reglementărilor fiscale asupra salariilor din construcții și de riscul pierderii facilităților dacă nu se respectă salariul minim impus, ceea ce ar afecta bugetele de personal și conformitatea.
La Comisia Națională de Strategie și Prognoză (CNSP) regăsim un ordin adoptat ce cuprinde noua metodologie de calcul ce trebuie folosită de firmele din sectorul construcțiilor care aplică facilitățile fiscale dedicate, adoptate anul trecut prin binecunoscuta Ordonanță 114 și modificate deja de câteva ori. Metodologia nouă transpune și cele mai recente modificări în privința acestor facilități. Citește articolul
Pentru că este esențial să știe cum evoluează salariile la nivel național, pentru a putea stabili salarii competitive, a planifica bugete de personal și a face angajări eficiente.
Românii câștigă un salariu mediu care depășește 3.000 de lei, însă discrepanțele între domenii de activitate și regiuni sunt uriașe, iar acesta este unul dintre motivele pentru care companiile nu găsesc angajații de care au nevoie. Citește articolul
Pentru că se discută despre numărul de angajați, salariile medii și beneficiile oferite (bonuri de masă) într-o companie mare, informații esențiale pentru gestionarea personalului.
avocatnet.ro și Digi24.ro vă prezintă cele mai importante știri ale dimineții. Citește articolul
Resursele Umane se ocupă de training, dezvoltarea angajaților și comunicarea internă. Sfaturile despre cum să explici eficient un concept, să captezi atenția și să relaționezi cu publicul sunt esențiale pentru sesiunile de formare, onboarding sau prezentările privind politicile companiei.
Cu cât vei vorbi mai mult în public, cu atât îți vei da seama că un vorbitor are două mari nevoi: aceea de a fi în stare să ofere explicații simple și succinte și aceea de a se face înțeles, cât de repede și în același timp, unui număr mare de oameni. Citește articolul
Articolul subliniază importanța comunicării interne pentru ca toți angajații să înțeleagă produsul și să-l poată promova eficient, precum și importanța cursurilor pentru dezvoltarea continuă în carieră.
Internetul este un mediu la care au acces foarte mulți oameni, dar asta nu înseamnă că o afacere online va fi, automat, profitabilă. Din contră, fiind un cadru atât de larg, trebuie să îți pui mereu întrebarea „De ce ar cumpăra cineva produsul / serviciul meu?” Citește articolul
Departamentul HR negociază diverse contracte, cum ar fi cele de muncă sau cu furnizorii de servicii. Articolul îi ajută să își definească clar ce doresc și să identifice riscurile specifice pentru aceste tipuri de contracte.
Un contract poate părea ceva greu de abordat pentru cineva care nu are de-a face cu scrierea lui. Dar este important să înțelegi esența sa comercială înainte de a-l semna. Citește articolul
Articolul abordează subiecte esențiale pentru dezvoltarea angajaților, cum ar fi vorbitul în public, comunicarea eficientă, gestionarea conflictelor și auto-afirmarea, aspecte cruciale pentru programele de training și dezvoltare personală la locul de muncă.
La Inteligo, ne-am propus să ajutăm oamenii să se dezvolte și să își găsească lucrurile care îi pasionează și la care pot fi buni, cu adevărat. Așa că în fiecare săptămână, Inteligo îți va pregăti un subiect interesant de dezbătut și o serie de recomandări de lectură, de podcasturi, de cursuri care te pot interesa și în viața profesională, dar și în cea personală. Citește articolul
Articolul abordează teme legate de dezvoltarea personală, comunicare eficientă și gestionarea proactivă a situațiilor, aspecte fundamentale pentru dezvoltarea angajaților, îmbunătățirea relațiilor interpersonale la locul de muncă și stimularea unei culturi organizaționale pozitive.
Am trăit, o bună parte din viața mea, cu gura închisă. Preferam să evit scandalul, în loc să le spun oamenilor ce cred, atunci când cred lucrul în cauză. Așa se face că, în toți anii respectivi, am înghițit multe. Și n-am ripostat. Doar că restul corpului meu nu era de acord cu atitudinea asta. Nu era de acord să tac din gură, să țin în mine și să-i las pe alții să îi strice echilibrul. Și s-a apucat să-mi spună, în tot felul de modalități. Citește articolul
Acest articol oferă informații valoroase despre siguranța copiilor, un subiect de interes major pentru angajații părinți. Departamentul de HR poate distribui aceste sfaturi pentru a sprijini bunăstarea angajaților și a familiilor acestora.
Cum prevenim dispariția copiilor. Anunțuri de copii dispăruți sunt distribuite zilnic în media, așa încât teama părinților de a-și lăsa copilul singur pe stradă este justificată. Află ce poți face pentru a-ți stăpâni această teamă și pentru a te asigura că cel mic va fi în siguranță. Citește articolul
Acest departament este direct interesat de motivele pentru care angajații pleacă, mai ales la început, și de soluțiile care pot îmbunătăți păstrarea talentelor în companie, cum ar fi programele de mentorat, planurile de carieră și trainingurile.
HPDI (Human Performance Development International), a realizat un studiu legat de motivele pentru care angajații români părăsesc o companie în primele 100 de zile. Cercetarea a relevat faptul că 21% dintre respondenți au părăsit un loc de muncă din cauza atmosferei din echipă și a managementului defectuos. De asemenea, unul din cinci oameni pleacă pentru că le lipsește motivația, nu știu ce au de făcut și nici cum să își ducă la îndeplinire sarcinile, pentru că nu au avut parte de un training prealabil și de un proces temeinic de inducție. Analiza HPDI a avut o durată de trei săptămâni și a inclus angajați din industrii diverse: bancar, IT, farmaceutic, medical, producție, FMCG etc. Majoritatea participanților la studiu provin din departamentele de Resurse Umane ale unor jucători importanți de pe piață. Citește articolul