Rămâi informat cu avocatnet.ro, acum și pe Google News. Click aici și apasă pe urmărește-ne (follow sau steluță)!
Pentru a vedea noi metode prin care produsele se pot promova online și pot ajunge mai ușor la clienți, precum și cum se pot folosi platformele sociale pentru creșterea vânzărilor.
Criza din sănătate i-a afectat pe mulți antreprenori, care s-au văzut nevoiți să se reinventeze ca să își salveze afacerile. Citește articolul
Pentru a înțelege și aplica regulile de siguranță atunci când interacționează cu clienții în magazine sau spații comerciale, asigurând respectarea distanței și a condițiilor de acces pentru clienți.
Ce măsuri de relaxare vor fi impuse, dar și ce obligații vor avea angajatorii după 15 mai? Măsurile de prevenire și control a răspândirii coronavirusului sars-cov-2, propuse pentru a intra în vigoare începând cu starea de alertă, din data de 15 mai 2020, conțin câteva precizări în acest sens. Citește articolul
Echipa de vânzări are nevoie să știe dacă se pot deplasa la clienți, la evenimente sau pentru prezentări, pentru a-și planifica activitățile și a-și atinge obiectivele comerciale.
Ministerul Afacerilor Interne a publicat un proiect de document privind Măsurile de prevenire și control a răspândirii coronavirusului sars-cov-2, propuse pentru a intra în vigoare începând cu starea de alertă, din data de 15 mai 2020. Iată măsurile de relaxare ce trebuie respectate după 15 mai. În acesta se menționează și conditiile deplasării în afara localităților, după 15 mai 2020. Citește articolul
Managerii din vânzări trebuie să-și motiveze echipele, să le comunice clar obiectivele și strategia de vânzări și să creeze o atmosferă de lucru bună pentru a atinge performanțe ridicate și a-și îndeplini țintele.
Leadershipul este o combinație între viziunea și strategia clară pe care o are un conducător asupra businessului său, împreună cu abilitatea sa de a o comunica corect și clar angajaților săi și celor care îl urmează. De aceea, definiția liderului reunește trăsături complexe, pe de o parte specifice vizionarilor introverti, dar în același timp ale extroverților charismatici care creează comunități în care oamenii cred și chiar își pun speranța. Citește articolul
Departamentul de Vânzări este interesat de acest articol pentru că subliniază importanța respectului în relația cu clienții. A avea respect față de clienți este crucial pentru a construi încredere, a oferi o experiență pozitivă și a menține relații comerciale de durată.
Constatarea zilei e legată de respect. Știți, ideea pe care societatea noastră a pus-o pe un piedestal în ultimii ani, deși, în realitate, pe la spate, o aruncă zilnic la coșul de gunoi. Doleanța pe care mai toți oamenii o au de la ceilalți, dar pe care puțini o oferă, la rândul lor. Construcția care stă la baza unor partide politice, unor programe electorale, unor grupuri de companii sau de oameni, dar care, în realitate, dispare subit în acțiunile lor dictate doar de oportunism, nevoia de expunere media sau lăcomie. Citește articolul
O scădere economică afectează direct puterea de cumpărare a clienților și, implicit, volumul vânzărilor, necesitând ajustarea strategiilor.
Ne confruntăm cu riscul unei contracţii economice cu o magnitudine şi cu o viteză nemaivăzute în timp de pace, a afirmat, luni, Adrian Vasilescu, consultant de strategie la BNR. Citește articolul
Este important pentru ca angajații din vânzări să știe cum să colecteze și să transmită în siguranță datele clienților, fără să încalce regulile de protecție a datelor.
Banca Comercială Română (BCR) a primit o amendă de 5.000 de euro pentru că a colectat copiile de buletin ale clienților prin intermediul telefonului personal al unei angajate, informează Autoritatea Națională de Supraveghere a Prelucrării Datelor cu Caracter Personal (ANSPDCP). Citește articolul
Departamentul de Vânzări, mai ales cel care gestionează vânzările online, trebuie să știe că autoritățile vor monitoriza mai atent comerțul electronic, pentru a se asigura că modul în care vând produsele este în conformitate cu noile reguli și pentru a evita probleme care ar putea afecta activitatea de vânzare.
Agenția Națională de Administrare Fiscală (ANAF) intenționează ca și în acest an să monitorizeze îndeaproape activitățile de comerț electronic și chiar să intensifice acțiunile de control la comercianții online, potrivit unui memorandum aflat pe ordinea de zi a ședinței de azi a Guvernului, document ce conține, de fapt, strategia Executivului pentru consolidarea finanțelor publice și creștere economică în următoarea perioadă. Citește articolul
Discuția despre numărul mare de programări și schimbările în modul de servire a clienților (un stilist pentru un client) este relevantă pentru modul în care se vând și se livrează serviciile.
avocatnet.ro și Digi24.ro vă prezintă cele mai importante știri ale dimineții. Citește articolul
Angajații din vânzări călătoresc frecvent pentru a se întâlni cu clienții. Aceste recomandări sunt vitale pentru siguranța lor și pentru a asigura continuitatea operațiunilor comerciale fără riscuri de sănătate.
Deplasările în interes de serviciu pot pune multe riscuri de răspândire a virusului COVID-19. Chiar și în cazul deplasărilor cu mașina personală, dacă mai călătorește și altcineva în afară de șofer, se impun minime măsuri de protecție. Angajații care, poate, până acum, au stat acasă și care se întorc în activitate trebuie să fie conștienți că e nevoie de multă prevenție pentru a se proteja pe sine și pe ceilalți în următoarea perioadă. Citește articolul