avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 1283 soluții astăzi
LIVE, ACUM (506 PARTICIPANȚI) Inspecția fiscală în era digitală: Cum vă pregătiți pentru un control ANAF bazat pe datele din e-Factura și SAF-T?
Accesează live evenimentul
Acasă Departament: Vânzări (Commercial - partea de "sales")

Departament: Vânzări (Commercial - partea de "sales")

ACCES GRATUIT

Încărcătorul revoluționar care alimentează telefonul, laptopul și tableta în același timp

Echipele de vânzări din companiile care vând produse electronice sau accesorii ar putea fi interesate de noile tipuri de produse inovatoare care apar pe piață, pentru a înțelege tendințele și a identifica oportunități de produse viitoare sau pentru a pregăti oferte.

Playtech.ro în Weekend
14 Decembrie 2019 | 1523 | Timp de citire: 1 min.

Încărcătorul e banal și vital în același timp. Dar poate fi schimbat în mai bine? Acest proiect de pe Kickstarter asta încearcă să facă și, deocamdată, promite aproape imposibilul. Oamenii însă cred în planul creatorilor. Citește articolul

ACCES GRATUIT

Organizarea titlurilor, subtitlurilor și notelor de subsol în MS PowerPoint

Este util pentru crearea de prezentări atractive și convingătoare pentru clienți și parteneri, contribuind direct la succesul campaniilor de vânzări.

Inteligo.ro în Weekend
14 Decembrie 2019 | 1644 | Timp de citire: 3 min.

Partea stângă a interfeței este foarte utilă pentru că afișează la scară redusă fiecare slide în parte. Dacă aspectul slide-urilor este satisfăcător la această scară, prezentarea în ansamblu va avea un aspect plăcut. Pentru că e mai simplu să înveți în timp ce faci, folosește-te de fișierul atașat articolului ca să îți fie mai ușor să urmărești instrucțiunile. Citește articolul

ACCES GRATUIT

Aplicații online gratuite care te ajută la birou: Aplicații de calcul tabelar

Permite urmărirea eficientă a clienților, a vânzărilor și a performanței echipei, facilitând colaborarea rapidă pentru strategii sau rapoarte comune de vânzări.

Inteligo.ro în Weekend
14 Decembrie 2019 | 2079 | Timp de citire: 3 min.

Ca să-ți iasă socotelile la birou trebuie să ții în primul rând socoteala ca la carte. Programele de calcul tabelar nu doar că îți permit să scoți rapoarte și să manipulezi datele existente pentru a trage concluzii care nu ar fi altfel vizibile cu ochiul liber, dar îți și salvează o groază de timp. Cu greu își poate imagina cineva in ziua de azi o firmă care să nu folosească programe de calcul tabelar în activitatea de zi cu zi. Nu doar contabilii și oamenii de vânzări beneficiază de pe urma lor. Citește articolul

ACCES GRATUIT
Lumea Inteligo. Recomandările săptămânii:

Homo deus | Cum poți evita amenzile, ca angajator | Cercetarea disciplinară | Cum refacem internetul

Secțiunea introductivă subliniază importanța vitală a menținerii unei legături autentice și directe cu clienții pentru evoluția afacerii, o strategie fundamentală pentru succesul vânzărilor și fidelizarea clienților.

Inteligo.ro în Weekend
14 Decembrie 2019 | 1162 | Timp de citire: 3 min.

Noi, la Inteligo, vrem să ajutăm oamenii să rămână mereu informați și actualizați la cerințele și noutățile lumii moderne. Tocmai de aceea, în fiecare săptămână, îți pregătim o listă de cursuri, ghiduri, cărți și podcasturi care să te ajute să descoperi care sunt lucrurile de care ești pasionat și la care poți deveni cu adevărat bun și, în plus, îți propunem și un subiect interesant pe care să îl putem dezbate împreună. Citește articolul

ACCES GRATUIT
Lumea Inteligo

4.738 de e-mailuri mai târziu

Articolul subliniază cât de important este să ai contact direct cu clienții pentru a înțelege nevoile și dorințele lor, informații esențiale pentru a-ți adapta oferta și a vinde mai bine.

Inteligo.ro în Editorial
14 Decembrie 2019 | 1290 | Timp de citire: 3 min.

Am un soi de obsesie pentru discuţia cu cititorii şi clienţii noştri. Şi cel mai bun exemplu pe care ţi-l pot da, chiar dacă e dus la extrem, e legat de 4.738 de e-mailuri. La un moment dat, am întrebat cititorii noştri ce le place şi ce anume ar schimba la modul cum facem noi lucrurile. Şi au început să curgă răspunsurile. 100, 500, 1000, 3000, 4.738. Am considerat că e important să le răspund personal tuturor acestor oameni şi să le mulţumesc pentru feedback. Mi-a luat 15 zile să răspund la toate mailurile, dar am aflat din această experienţă mai mult decât din toate studiile pe care le-ar fi putut face colegii mei de la marketing. Citește articolul

ACCES PREMIUM

Ce trebuie să știe cei care vând cartele preplătite despre schimbările care apar în 2020

Dacă firma vinde cartele preplătite, acest departament este direct afectat, deoarece vânzătorii trebuie să colecteze datele clienților noi și să actualizeze datele clienților existenți, ceea ce schimbă modul în care se fac vânzările.

Alexandru Boiciuc în Aspecte juridice
Redactor-șef, avocatnet.ro
13 Decembrie 2019 | 1 | 1627 | Timp de citire: 2 min.

Din ianuarie 2020 se vor schimba regulile vânzării cartelelor telefonice preplătite. Principala noutate față de situația de acum este că aceste cartele vor putea fi vândute numai către persoane care sunt de acord să-și dea anumite date personale și uneori chiar o copie a actului de identitate. Asta înseamnă că cei ce vând cartele preplătite vor trebui să-și schimbe practica odată cu venirea noului an. Citește articolul

ACCES GRATUIT

Sfaturi ANPC pentru cei care călătoresc de sărbători

Echipele de Vânzări, în special cele din agențiile de turism, companiile aeriene sau cele care închiriază echipamente, trebuie să cunoască aceste recomandări ANPC pentru a informa corect clienții, a gestiona așteptările acestora și a oferi servicii care să respecte drepturile consumatorilor, evitând reclamațiile.

Andreea Tutulan în Știri & Revista presei
Redactor, avocatnet.ro
13 Decembrie 2019 | 1321 | Timp de citire: 2 min.

Autoritatea Națională pentru Protecția Consumatorilor (ANPC) a emis câteva recomandări pentru cei care plănuiesc să călătorească de sărbători. Recomandările autorității vizează cazarea, transportul și închirierea unor echipamente de agrement precum sănii, schiuri, patine sau alte obiecte specifice sezonului de iarnă. Citește articolul

ACCES PREMIUM

Reminder Noi reguli privind serviciile de plată se aplică de astăzi: Ce trebuie să știe firmele

Acest departament trebuie să înțeleagă că anumite costuri ale plăților nu mai pot fi transferate către clienți, ceea ce poate schimba modul de stabilire a prețurilor și de prezentare a serviciilor.

Alexandros Bakos în Aspecte juridice
Redactor, avocatnet.ro
13 Decembrie 2019 | 11522 | Timp de citire: 4 min.

O lege care vizează actualizarea cadrului normativ privind serviciile de plată a fost oficializată în noiembrie și se aplică de astăzi, actul transpunând în legislația noastră o directivă europeană din 2015. Odată cu apariția noilor reguli, furnizorii de servicii de plată au o serie de obligații suplimentare, toate pentru garantarea unor servicii de plată cât mai eficiente, însă și pentru protejarea confidențialității și îmbunătățirea securității datelor bancare ale clienților. Vestea bună, în același timp, este că există o perioadă de tranziție. Citește articolul

ACCES GRATUIT
Știrile dimineții

Lotul 3 Lugoj-Deva ar putea fi deschis curând. Anunțul ministrului transporturilor

Un tronson nou de autostradă poate scurta timpii de deplasare pentru echipele de vânzări sau poate deschide noi zone geografice pentru livrarea produselor, influențând strategiile de piață și planurile de acoperire a teritoriului.

avocatnet.ro în Știri & Revista presei
13 Decembrie 2019 | 643 | Timp de citire: 2 min.

avocatnet.ro și Digi24.ro vă prezintă cele mai importante știri ale dimineții. Citește articolul

ACCES PREMIUM

Modificările europene la regimul TVA: Trei sferturi din vânzările externe realizate de România, afectate, din ianuarie, de neclarități fiscale

Echipa de vânzări trebuie să înțeleagă condițiile în care firmele din UE sunt scutite de TVA și să se asigure că partenerii de afaceri au codurile de TVA valabile, pentru a nu afecta prețurile și procesul de vânzare pentru livrările intracomunitare.

Schoenherr și Asociații în Contabil și fiscal
12 Decembrie 2019 | 2454 | Timp de citire: 3 min.

Primii pași spre o modificare de amploare a sistemului de TVA la nivelul UE vor intra în vigoare la 1 ianuarie 2020. Lucrurile sunt încă neclare în România, în condițiile în care nu a fost anunțat încă un proiect de act normativ care să transpună prevederile europene. Cum se pot pregăti societățile care realizează tranzacții intracomunitare, în absența unor prevederi legale locale? Citește articolul