avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 1196 soluții astăzi

Rămâi informat cu avocatnet.ro, acum și pe Google News. Click aici și apasă pe urmărește-ne (follow sau steluță)!

Acasă Departament: Vânzări (Commercial - partea de "sales")

Departament: Vânzări (Commercial - partea de "sales")

ACCES GRATUIT

UPDATE Guvernul Orban a fost numit în funcție

Cunoașterea noului guvern, în special a ministrului Economiei, oferă indicii despre direcția economică generală a țării, care poate influența piața și vânzările companiei.

Alexandros Bakos în Știri & Revista presei
Redactor, avocatnet.ro
5 Noiembrie 2019 | 2 | 9200 | Timp de citire: 2 min.

Luni a fost dat votul de încredere al Parlamentului pentru Guvernul condus de Ludovic Orban, după ce premierul desemnat și-a prezentat recent cabinetul și programul de guvernare. În aceeași zi, noul Guvern a depus jurământul și a fost numit în funcție. Acest lucru vine după ce Guvernul condus de Viorica Dăncilă a fost demis prin moțiune de cenzură. Citește articolul

ACCES PREMIUM

Sondaj: 85% dintre IMM-uri vor avea dificultăți financiare dacă va crește salariul minim

Monitorizează cum majorarea costurilor cu salariile poate duce la creșterea prețurilor produselor sau serviciilor, influențând strategia de vânzări și competitivitatea pe piață.

Alexandru Boiciuc în Relații de muncă & Asigurări sociale
Redactor-șef, avocatnet.ro
4 Noiembrie 2019 | 1 | 9786 | Timp de citire: 2 min.

Aproximativ 85% dintre IMM-urile din România sunt de părere că o creștere a salariului minim brut pe țară și a salariului minim diferențiat pentru studii superioare, de la 1 ianuarie 2020, ar avea un impact negativ asupra afacerilor lor, arată rezultatele unui sondaj făcut recent de Consiliul Național al IMM-urilor. Citește articolul

ACCES GRATUIT

Cui i se adresează planul tău de comunicare? Definirea audiențelor

Articolul abordează comunicarea cu 'Potențialii clienți (prospecții)' și 'Clienții actuali', aspecte vitale pentru atragerea de noi cumpărători și menținerea celor existenți, precum și pentru a le vinde produse sau servicii suplimentare.

Inteligo.ro în Weekend
3 Noiembrie 2019 | 1143 | Timp de citire: 3 min.

Mă gândeam cu ceva vreme în urmă că rolul meu, ca antreprenor, era să comunic permanent cu peste șapte audiențe diferite. Poate părea copleșitor, dar ideea centrală se menține în orice formă de plan de comunicare, oricine ar fi persoana (antreprenor, specialist comunicare etc.) care își dorește să comunice lucruri intern sau extern. Citește articolul

ACCES GRATUIT

Instrumente practice care te ajută în vânzări: Contactarea clienților

Articolul este ghidat direct către oamenii de vânzări și managerii lor, oferind sfaturi practice despre cum să organizeze contactarea telefonică a clienților, să folosească sisteme de administrare (CRM) și să îmbunătățească rata de succes a vânzărilor.

Inteligo.ro în Weekend
2 Noiembrie 2019 | 2476 | Timp de citire: 3 min.

Contactarea clienților este etapa în care se realizează prima interacțiune cu potențialul client. Pentru a avea succes, adică o conversie bună pe obiective, comunicarea trebuie să se facă în mod integrat: prin mediul online, telefonic și/sau prin contact direct. Tot în această etapă segmentăm sau calificăm clientul drept potențial cumpărător pentru serviciile noastre. Citește articolul

ACCES GRATUIT

Despre chelneri și melci. Sau cum mi-am întărit convingerea că bacșișul trebuie câștigat

Calitatea serviciilor și modul în care este gestionat bacșișul pot influența semnificativ satisfacția clienților și, implicit, volumul vânzărilor și reputația afacerii.

Simona Voiculescu în Editorial
Director Editorial, avocatnet.ro
2 Noiembrie 2019 | 5 | 4536 | Timp de citire: 5 min.

Când am venit în București și-am început să ies în lume, cum s-ar zice, colegii mei născuți, crescuți și educați la Capitală ne-au spus nouă, provincialilor, că e musai să lași bacșiș chelnerului. Și nu așa, un leu; cât mai mult. Ai, n-ai motiv să-l răsplătești, e musai să îmbogățești chelnerul cu minimum 10% din notă.  Citește articolul

ACCES GRATUIT
Lumea Inteligo. Recomandările săptămânii

Formarea profesională | Inteligența socială | Marketing pentru produse și servicii vândute online

Dezbaterea despre importanța rezultatelor este fundamentală pentru departamentul de vânzări, unde succesul este măsurat prin atingerea țintelor. Cursul despre marketing online este esențial pentru a înțelege cum să promoveze și să vândă produsele/serviciile online.

Inteligo.ro în Weekend
2 Noiembrie 2019 | 1024 | Timp de citire: 2 min.

Noi, la Inteligo, vrem să ajutăm oamenii să rămână mereu informați și actualizați la cerințele și noutățile lumii moderne. Tocmai de aceea, în fiecare săptămână, îți pregătim o listă de cursuri, ghiduri, cărți și podcasturi care să te ajute să descoperi care sunt lucrurile de care ești pasionat și la care poți deveni cu adevărat bun și, în plus, îți propunem și un subiect interesant pe care să îl putem dezbate împreună.  Citește articolul

ACCES GRATUIT
Lumea Inteligo

Nimeni nu cumpără eforturile, ci doar rezultatele muncii tale

Ideea că 'nimeni nu cumpără eforturile tale, cumpără doar rezultatele' este fundamentală. Departamentul învață să se concentreze pe înțelegerea nevoilor clienților și pe valoarea concretă pe care o oferă un produs sau serviciu, nu doar pe cât de mult efort s-a depus în crearea sa.

Inteligo.ro în Editorial
2 Noiembrie 2019 | 4 | 2112 | Timp de citire: 2 min.

Cândva, demult, un om și-a construit o casă. S-a bucurat mult. În jurul lui, alți oameni construiau, la rândul lor. Mici, mari, de lemn, beton sau cărămidă, casele lor se ridicau spre ceruri înalte și puternice. Citește articolul

ACCES GRATUIT

Aplicația CPQ StudioScope - un instrument de lucru eficient pentru managerii de vânzări (P)

Articolul arată cum un software poate simplifica și accelera procesul de creare și aprobare a ofertelor, scurtând timpul de răspuns către clienți și mărind șansele de a încheia contracte. Este esențial pentru îmbunătățirea performanței echipei de vânzări.

Advertorial în Știri & Revista presei
1 Noiembrie 2019 | 1453 | Timp de citire: 3 min.

Munca unui manager de vânzări este de cele mai multe ori contracronometru. O ofertă aprobată cu întârziere înseamnă un client pierdut. Competitorii dumneavoastră sunt mulți și pregătiți cu contra-oferte atractive. Iar clientul, obișnuit să primească rapid un răspuns, acceptă prima ofertă fermă care corespunde cerințelor sale. Ca să fiți cu un pas înaintea competiției, aveți nevoie de aplicația CPQ StudioScope. Citește articolul

ACCES GRATUIT

GDPR: Amendă de 18 milioane de euro pentru vânzarea de date personale cu scop electoral

Departamentului de vânzări îi este util să înțeleagă riscurile prelucrării și valorificării datelor clienților, pentru a evita încălcări ale legilor de protecție a datelor în strategiile de marketing și vânzări.

Alexandros Bakos în Știri & Revista presei
Redactor, avocatnet.ro
31 Octombrie 2019 | 2738 | Timp de citire: 2 min.

Poșta austriacă a fost amendată cu 18 milioane de euro, din cauză că a folosit datele personale ale clienților pentru a calcula probabilitatea de a susține anumite partide politice, vânzându-și ulterior rezultatele. Dincolo de faptul că amenda este uriașă, ea este relevantă din cauză că, atât în Austria, cât și în România se aplică același act normativ cu privire la prelucrarea de date personale: Regulamentul general privind protecția datelor (GDPR). Citește articolul

ACCES PREMIUM

Hotelurile vor trimite fișa de cazare electronic, iar autorizațiile turistice vor fi gestionate online

Departamentul de vânzări din unitățile de cazare (hoteluri, pensiuni) ar trebui să fie la curent cu noile cerințe administrative legate de înregistrarea turiștilor, deoarece acest lucru face parte din procesul de check-in și interacțiunea cu clientul.

Dragoș Niculescu în Aspecte juridice
Redactor coordonator, avocatnet.ro
31 Octombrie 2019 | 3265 | Timp de citire: 2 min.

Hotelurile și pensiunile din țara noastră vor trimite autorităților fișele de cazare completate de turiștii ce le trec pragul în format electronic, potrivit unei declarații recente a ministrului turismului, Bogdan Trif. Declarația a fost făcută la semnarea unui contract de finanțare europeană a unui proiect ce vizează eficientizarea și digitalizarea activității Ministerului Turismului. Citește articolul