Rămâi informat cu avocatnet.ro, acum și pe Google News. Click aici și apasă pe urmărește-ne (follow sau steluță)!
Membrii echipei de vânzări prezintă frecvent produse, servicii sau soluții clienților și partenerilor. Sfaturile din articol îi ajută să-și adapteze discursurile la audiență și la contextul specific, pentru a fi mai convingători și a încheia mai multe afaceri.
Atunci când pregătesc un discurs, încerc să controlez tot ce se poate controla. O parte importantă a acestui control ține de faptul că e nevoie să știu unde se va ține discursul, cum arată configurația sălii, câți oameni sunt în sală, care sunt caracteristicile importante ale acelui tip de audiență, la ce ora va fi discursul etc. Știu, poate ți se pare că sunt multe întrebări, dar, dacă le luăm pe rând, o să vezi că ele sunt esențiale pentru construirea unui discurs corect și, în final, pentru a face o impresie bună. Citește articolul
Articolul oferă sfaturi practice despre cum să înțelegi de ce cumpără clienții și cum să le prezinți produsele sau serviciile tale într-un mod atractiv, pentru a crește vânzările.
Scopul este să formulăm mai multe idei despre cum putem aborda comunicarea de marketing. Din aceste idei, le alegem pe cele care credem că au cele mai bune șanse de reușită. După testare, o să putem vedea mai bine care sunt cele mai eficiente. Probabil vom avea o soluție optimă, câteva profitabile, câteva la limită profitabile și restul ineficiente. În timp, eficiența abordărilor variază și e recomandabil să avem un mix de abordări de comunicare. Citește articolul
Prima parte a articolului este dedicată în totalitate strategiilor de a crea emailuri persuasive și eficiente pentru a atrage clienții potențiali și a stimula vânzările.
Construiește e-mailul folosind strategia scriitorilor de romane de acțiune. E genul de sfat care, de regulă, nu spune nimic. E complicat să ajungi, dintr-o dată, la nivelul de creativitate pe care îl are un scriitor consacrat de romane de acțiune. Și, totuși, e important de menționat că tu n-ai de scris 300 și ceva de pagini, care ar fi necesare pentru un roman, ci undeva spre cinci paragrafe de text. Mai mult, n-ai de inventat personaje, intrigi complexe și altele asemenea, pentru că motivul pentru care scrii cuiva un e-mail este foarte clar. Citește articolul
Pentru a înțelege cum trebuie tratate datele clienților pentru marketing și vânzări, în special cum se respectă dreptul clienților de a-și retrage acordul oricând, fără condiții sau cerințe nejustificate.
Retragerea consimțământului dat pentru prelucrarea unor date personale trebuie să poată fi retras la fel de ușor cum a fost acordat, se cere prin Regulamentul general privind protecția datelor (GDPR). O procedură greoaie, o retragere condiționată sau prejudiciabilă poate atrage sancțiuni de nerespectare a GDPR. Un exemplu recent din Polonia: Citește articolul
Articolul influențează direct modul în care se desfășoară vânzările online, stabilind noi reguli și obligații pentru persoanele fizice care vând des produse, ceea ce afectează concurența și strategiile de vânzare ale companiilor.
Definiția comerciantului urmează să fie extinsă de autorități pentru a include persoanele fizice obișnuite care vând online produse pe platforme precum Okazii, OLX sau LaJumate. Practic, aceste persoane vor fi considerate, în sensul legislației protecției consumatorilor, comercianți care au obligații legale de respectat și care pot fi amendate, așa cum a confirmat pentru noi avocata Silvia Axinescu, senior managing associate la Reff & Asociații. Citește articolul
Urmărește cum astfel de știri pot afecta încrederea clienților și volumul vânzărilor de produse alimentare, adaptând strategiile de vânzare.
avocatnet.ro și Digi24.ro vă prezintă cele mai importante știri ale dimineții. Citește articolul
Poate influența modul în care departamentele de vânzări înțeleg și comunică relația cu clienții, chiar și atunci când serviciul nu este cumpărat printr-un bilet sau contract explicit.
La urcarea fără bilet într-un tren la care accesul este liber, adică nu există bariere sau turnicheți de care se poate trece doar pe baza unei legitimații de transport, cel ce călătorește pe calea ferată încheie, de fapt, un contract cu operatorul de transport, conform unei decizii recente a Curții de Justiție a Uniunii Europene (CJUE). Aici nu vorbim despre un contract de transport în format tipărit, ci despre unul tacit. Citește articolul
Pentru companiile care vând pachete de călătorie, bilete de avion sau cazări, este important să știe ce destinații devin populare pentru a-și adapta ofertele și a atrage mai mulți clienți.
Nici nu au venit sărbătorile de iarnă şi unii îşi fac deja planuri de vacanţă pentru anul viitor. În ajutorul celor care nu au încă un astfel de plan au venit organizatorii unui târg de turism de la Londra. Citește articolul
Dacă departamentul vinde sau promovează francize, trebuie să știe ce informații noi trebuie să ofere potențialilor parteneri și ce reguli trebuie să respecte pentru a încheia contracte legal.
Actul normativ care pune bazele legale ale funcționării Registrului național de franciză a apărut marți în Monitorul Oficial. Registrul va conține datele furnizate de către francizori/master francizați prin documentul de dezvăluire de informații, precum chestiuni ce țin de managementul francizei, istoricul litigios ș.a. Citește articolul
Companiile din domeniul turismului și cazărilor tradiționale sunt interesate să afle cum evoluează piața și ce concurență reprezintă platformele ca Airbnb, pentru a-și adapta strategiile de vânzări.
Tot mai mulţi străini care vin în România atraşi de pajiştile sălbatice şi satele rupte de lume se cazează în apartamente şi vile cochete pe care le găsesc prin intermediul platformelor de închiriere. Citește articolul