Rămâi informat cu avocatnet.ro, acum și pe Google News. Click aici și apasă pe urmărește-ne (follow sau steluță)!
Cheltuielile cu chiria pot fi acoperite din aceste microgranturi, ceea ce interesează acest departament care gestionează spațiile și utilitățile firmei.
Deși inițial se stabilise ca noua sesiune de înscrieri din această toamnă, promisă încă de anul trecut, pentru microgranturile din OUG nr. 130/2020, să înceapă pe 12 octombrie, Ministerul Economiei a anunțat recent că aceasta se amână pentru 25 octombrie 2021, iar perioada de preînscriere, care constituie prima etapă a sesiunii, va începe de luni și va dura până pe 24 octombrie. Astfel, în cadrul preînscrierilor, cei care n-au cont în aplicația ministerului vor putea să și-l creeze. Citește articolul
Acest departament este interesat de tendințele pieței imobiliare pentru a lua decizii informate despre cumpărarea, închirierea sau vânzarea spațiilor de birouri, depozitelor sau a altor proprietăți ale companiei.
Piaţa imobiliară o duce tot mai bine, în ciuda crizei sanitare. Vânzările de locuinţe în primele nouă luni ale acestui an au fost în creştere cu peste 30 de procente, faţă de 2020, deşi preţurile sunt tot mai mari. Citește articolul
Costurile cu energia și stabilitatea aprovizionării cu electricitate, evidențiate de recordul la importuri și incidentul de la Cernavodă, au un impact direct asupra gestionării facilităților și costurilor administrative.
Avocatnet.ro şi Digi24.ro vă prezintă cele mai importante ştiri ale dimineţii. Citește articolul
Pentru departamentele care gestionează spații sau proprietăți unde pot avea loc evenimente publice, este important să știe noile reglementări privind vânzarea de alcool, pentru a se asigura că utilizarea spațiilor este conformă cu legea.
Legislația în vigoare obligă primăriile să interzică vânzarea băuturilor alcoolice în locurile destinate desfășurării adunărilor publice sau în imediata lor apropiere. Mai mult, autoritățile locale pot lua, în funcție de evenimentul ce se desfășoară, decizia interzicerii desfacerii băuturilor alcoolice în întreaga localitate. Acum, printr-o lege oficializată vineri, au fost introduse o serie de excepții de la această regulă. Citește articolul
Dacă se introduc noi reguli de acces, acest departament ar putea fi implicat în reorganizarea spațiilor din magazine (de exemplu, intrări, ieșiri, semnalistică) pentru a respecta noile cerințe.
Certificatul verde privind COVID-19 ar putea să devină obligatoriu inclusiv atunci când este vorba de mersul la magazine, a declarat azi Florin Cîțu, premierul interimar, la finalul ședinței Guvernului. În prezent, certificatul verde este obligatoriu pentru a permite accesul la anumite activități economice (la restaurante, la cinematograf sau la concerte și competiții sportive, de exemplu), atunci când incidența locală este, de principiu, ridicată. Citește articolul
Pentru a înțelege cerințele administrative și logistice (cazare, documente) necesare pentru șederea nomazilor digitali și pentru a monitoriza potențialul impact asupra pieței imobiliare.
Nomazii digitali sau angajații de oriunde, pe care încă de anul trecut statele s-au străduit să-i atragă și convingă să-și cheltuiască banii local, oferindu-le de la vize de lucru până la scutiri de taxe, sunt doriți acum și de România. Recent, Senatul a aprobat un proiect de lege care ar urma să le ofere posibilitatea să obțină o viză de ședere temporară, în anumite condiții, unele mai birocratice și complicat de îndeplinit. Așadar, care sunt avantajele și dezavantajele propunerii legislative și ce modificări ar putea fi luate în considerare de Camera Deputaților, forul decident în acest caz? Citește articolul
Acest departament se va ocupa de managementul spațiilor de birouri în timpul carantinei, de igienizare, de controalele de acces și de eventualele nevoi de reconfigurare a spațiului.
Carantina în București este solicitată de INSP. pentru o perioadă de 14 zile. Membrii CNSU trebuie să analizeze solicitarea Institutului Național de Sănătate Publică, pentru a emite o hotărâre în acest sens. Citește articolul
Informațiile despre compensarea facturilor și plățile amânate sunt importante pentru gestionarea costurilor cu utilitățile pentru clădiri și facilități, și pentru planificarea bugetului operațional.
Avocatnet.ro şi Digi24.ro vă prezintă cele mai importante ştiri ale dimineţii. Citește articolul
Se ocupă de securitatea și continuitatea funcționării spațiilor fizice ale companiei, identificând riscuri și soluții pentru clădiri și facilități în caz de dezastre, inclusiv spații alternative.
Orice companie ar trebui să se gândească serios la pregătirea activității sale pentru eventualitatea unui dezastru (natural sau de origine umană), indiferent dacă vorbim de o epidemie (cum ar fi cea de coronavirus), un incendiu, o inundație, o furtună, un incident de securitate sau un atac cibernetic. În acest sens, firmele se pot folosi de un ghid tradus recent de Corpul Experților Contabili și Contabililor Autorizați din România, care conține informații esențiale despre continuarea afacerilor în caz de dezastru. Citește articolul
Departamentul se ocupă de administrarea și întreținerea proprietăților și bunurilor firmei, fiind responsabil să se asigure că acestea sunt protejate prin polițe de asigurare valide.
City Insurance avea un portofoliu divers, cu asigurări și pentru persoanele juridice, nu doar pentru cele fizice. Firmele care au încheiate polițe de asigurări profesionale trebuie să știe că procedura de denunțare a acestor polițe de asigurare se adresează și lor, iar Fondul de Garantare a Asiguraților (FGA) va prelua cererile de plată în cazul apariției unei creanțe pe baza acestor asigurări - mai exact, dacă au resturi de primă de recuperat. Citește articolul