Rămâi informat cu avocatnet.ro, acum și pe Google News. Click aici și apasă pe urmărește-ne (follow sau steluță)!
Acest departament gestionează utilitățile și infrastructura companiei. Informațiile despre întreruperile de curent, calitatea energiei și despăgubiri sunt esențiale pentru buna funcționare a clădirilor și echipamentelor.
Dacă li se întrerupe furnizarea de curent electric de multe ori, chiar și pentru câteva minute, cei afectați pot primi de-acum de la distribuitorii de electricitate o serie de compensații financiare. Mai exact, potrivit unui ordin al Autorității Naționale de Reglementare în Domeniul Energiei (ANRE) oficializat miercuri, în anumite condiții, distribuitorii trebuie să plătească celor afectați de penele de curent despăgubiri de până la 300 de lei. În plus, au fost stabilite și limite maxime de timp pentru preluarea, de către distribuitori, a apelurilor telefonice ale clienților. Citește articolul
Acest departament gestionează accesul în clădirile companiei, organizarea de evenimente și relațiile cu furnizorii sau vizitatorii, și ar fi trebuit să înțeleagă cum certificatul verde putea afecta aceste operațiuni zilnice.
Certificatul digital verde privind COVID-19 poate fi obținut și în România de la 1 iulie 2021, conform unei ordonanțe oficializate aseară. Mai precis, versiunea electronică a certificatului se obține online (inclusiv ca fișier PDF ce se poate tipări), cu ajutorul unei aplicații speciale care e funcțională deja, iar, pentru cei care nu pot obține online documentul, versiunea tipărită se mai obține și de la direcția teritorială de sănătate publică, de la primărie sau de la serviciul de evidență a persoanelor. Citește articolul
Taxarea sistemelor de încălzire din clădiri poate influența deciziile de administrare a proprietăților și de investiții în eficiența energetică a spațiilor de lucru.
Avocatnet.ro şi Digi24.ro vă prezintă cele mai importante ştiri ale dimineţii. Citește articolul
Noile investiții și extinderea afacerilor pot genera cerere pentru spații de birouri, hale de producție sau alte proprietăți, afectând planurile administrative și imobiliare.
București, Cluj și Timișoara sunt orașele din România care absorb aproape jumătate dintre investititiile străine. Citește articolul
Consumul mare de energie electrică este o informație importantă pentru gestionarea utilităților, optimizarea costurilor și asigurarea funcționării optime a spațiilor companiei.
Avocatnet.ro şi Digi24.ro vă prezintă cele mai importante ştiri ale dimineţii. Citește articolul
Acest departament se ocupă de obținerea și menținerea autorizațiilor de funcționare (inclusiv cele ISU), care sunt menționate ca fiind esențiale pentru a fi eligibil în programul de ajutor de stat.
În contextul în care azi s-a dat startul înscrierilor pentru a obține granturile destinate domeniului HoReCa, cei de la Ministerul Economiei au ținut o scurtă sesiune de întrebări și răspunsuri pentru a lămuri principalele chestiuni de care s-au lovit până acum cei interesați în platformă. Recomandarea celor de la minister, mai ales pentru că se remediază momentan unele probleme sesizate, este ca cei interesați să folosească toată perioada de înscriere (29 iunie - 20 iulie), întrucât nu există nicio relevanță momentul înscrierii asupra priorității la finanțare - altfel spus, nu se aplică principiul primului venit. Citește articolul
Acest departament este responsabil de buna funcționare a clădirilor companiei, inclusiv de asigurarea utilităților. Articolul le oferă informații esențiale despre gestionarea contractelor de energie și optimizarea costurilor aferente.
De la 1 ianuarie 2021, preţul energiei electrice nu mai este reglementat de Autoritatea Naţională de Reglementare în Domeniul Energiei (ANRE). În acest context, printr-un ordin apărut spre începutul anului, ANRE a modificat termenul propus inițial (finalul lunii ianuarie) în care consumatorii casnici pot semna, dacă vor, un nou contract de furnizare de electricitate, mai avantajos și a stabilit că noul termen este 30 iunie. Dar ce se-ntâmplă totuși cu contractele vechi, dacă nu sunt actualizate și trecute în piața liberă până mâine? În esență, ele rămân valabile, dar vor aduce valori mai mari la facturile lunare de electricitate. Citește articolul
Deoarece deschiderea a 32 de puncte noi în 13 țări implică identificarea, negocierea și amenajarea de spații noi, precum și gestionarea facilităților acestora.
Francizele noastre care au adus profit în țară au devenit atractive pentru antreprenorii din Germania, Franța sau Marea Britanie. Asta și pentru că, în ultimul an, pandemia a închis multe afaceri în vestul Europei. Citește articolul
Departamentul Administrativ și Facilities este interesat de măsurile de relaxare, deoarece extinderea programului de funcționare și a capacității afacerilor implică o gestionare diferită a spațiilor, utilităților și a altor resurse administrative necesare pentru buna desfășurare a activităților.
Zilele acestea aduc termene și obligații de raportare importante pentru companii, pe partea fiscală. Există mai multe aspecte cărora firmele ar trebui să le acorde atenție: de la modificările în domeniul TVA-ului pentru comerț electronic la o nouă etapă de măsuri de relaxare pentru afaceri, începerea demersurilor pentru împărțirea dividendelor interimare aferente trimestrului al doilea din 2021 și altele. Citește articolul
Inflația și dobânzile pot influența semnificativ costurile administrative, cum ar fi utilitățile, chiriile și întreținerea proprietăților companiei.
Avocatnet.ro şi Digi24.ro vă prezintă cele mai importante ştiri ale dimineţii. Citește articolul