Prezintă regulamente și norme legate de piețele financiare, fondurile de pensii private și condițiile de acordare a asistenței medicale prin asigurările sociale de sănătate, informații esențiale pentru gestionarea riscurilor legate de asigurări și reclamații.
In Monitorul Oficial, Partea I, nr. 942, 943, 944, 945, 946, 947, 948 si 949 din 23 decembrie 2014 s-au publicat: Citește articolul
Acest departament gestionează plângerile clienților legate de etichetare (de exemplu, alergii nedeclarate sau informații înșelătoare), precum și posibilele despăgubiri sau acțiuni în justiție care pot rezulta din aceste probleme.
Reglementarile europene stabilesc o serie de informatii care trebuie incluse obligatoriu pe etichetele produselor alimentare preambalate. In acest fel, consumatorii pot afla inainte de a le cumpara ce ingrediente contin sau locul de provenienta. Daca aceste reguli nu sunt respectate sau daca sunt folosite practici comerciale incorecte, se pot face reclamatii la ANPC. Citește articolul
Acest departament este interesat de riscurile profesionale (răspundere personală) și de nevoia de asigurări pentru asistenții medicali care lucrează independent, precum și de modul în care pot fi gestionate eventualele reclamații ale pacienților.
Asistentii medicali, asistentii medicali generalisti si moasele pot profesa in regim independent, prin infiintarea propriilor cabinete, conform unui act normativ publicat recent in Monitorul Oficial. Citește articolul
Acest departament gestionează plângerile clienților. Este esențial să știe ce informații trebuie să vadă clienții pentru a înțelege cum pot depune o reclamație oficială la autorități.
Ordinul Autoritatii Nationale pentru Protectia Consumatorilor nr. 594/2014 privind modificarea Ordinului presedintelui Autoritatii Nationale pentru Protectia Consumatorilor nr. 72/2010 privind unele masuri de informare a consumatorilor a fost publicat in Monitorul Oficial, Partea I, nr. 937 din 22 decembrie 2014. Citește articolul
Articolul explică de ce asigurarea auto (RCA) poate fi mai scumpă și cum funcționează sistemul de bonus-malus, informații importante pentru gestionarea asigurărilor parcului auto al companiei și a costurilor legate de acestea.
AvocatNet.ro va prezinta principalele subiecte aparute astazi in presa: Citește articolul
Acest departament este interesat pentru că legea vorbește despre responsabilitatea bonei și a angajatorului în cazul unor probleme. Ei trebuie să știe ce riscuri pot apărea și dacă este necesară o asigurare pentru a acoperi eventualele daune sau plângeri legate de serviciile de îngrijire.
Legea nr. 167/2014 privind exercitarea profesiei de bona a fost publicata in Monitorul Oficial, Partea I, nr. 922 din 18 decembrie 2014. Citește articolul
Să gestioneze plângerile pacienților și să înțeleagă riscurile legate de asigurări, în cazul în care drepturile pacienților nu sunt respectate și apar consecințe nedorite.
Pacientii ar putea oferi feedback despre serviciile medicale de care beneficiaza, daca un proiect al Ministerului Sanatatii va fi aprobat in acest sens. Pana atunci, care este feedback-ul vostru despre respectarea drepturilor pacientilor? Citește articolul
Articolul se concentrează pe un mecanism de feedback și gestionare a sesizărilor și reclamațiilor primite de la pacienți, direct relevant pentru acest departament.
Ministerul Sanatatii vrea implementeze, la nivelul tuturor unitatilor sanitare publice, un mecanism de feedback pentru pacienti cu ajutorul caruia sa se imbunatateasca serviciile medicale oferite. Dar oare sesizarile pacientilor vor fi luate in serios? Citește articolul
Relatează despre un jaf bancar de proporții, un tip de eveniment care generează pierderi financiare substanțiale și ridică probleme complexe de asigurare și gestionare a daunelor.
In urma cu 41 de ani, bucurestenii aveau parte de inaugurarea cladirii noi a Teatrului National “I.L. Caragiale”. Si tot intr-o zi de 20 decembrie, dar mai recent, Statele Unite ale Americii incepeau invazia statului Panama. Citește articolul
Acest departament este interesat pentru că decizia instanței europene poate duce la mai multe reclamații din partea clienților legate de modul în care au fost informați și cum li s-a verificat capacitatea de plată, influențând procesul de gestionare a acestor plângeri și potențiale litigii.
Bancile sunt obligate sa ofere clientilor informatii si sa verifice daca acestia pot sa plateasca imprumutul, inainte de semnarea contractului de credit, dupa cum prevede o directiva europeana. Indeplinirea acestor obligatii precontractuale trebuie dovedita de banca, si nu de catre client, pentru ca el nu dispune de mijloacele cu care sa demonstreze acest lucru, se mentioneaza intr-o hotarare a Curtii de Justitie a Uniunii Europene, publicata joi. Citește articolul