avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 484 soluții astăzi
Acasă Departament: Relații Publice & Afaceri Corporative

Departament: Relații Publice & Afaceri Corporative

ACCES GRATUIT
Revista presei

Dezastrul de pe piața laptelui în România se resimte tot mai mult. Producătorii se plâng de subvențiile mici în comparație cu alte țări

Acest departament ar fi interesat de modul în care criza laptelui și protestele fermierilor afectează imaginea publică a industriei, precum și de relațiile cu autoritățile guvernamentale și asociațiile din domeniu.

avocatnet.ro în Știri & Revista presei
7 Aprilie 2023 | 1512 | Timp de citire: 7 min.

Avocatnet.ro şi Digi24.ro vă prezintă cele mai importante ştiri ale dimineţii. Citește articolul

ACCES GRATUIT

Cum se vor putea cere, începând de marți, cei 15.000 de lei pentru instalarea de garduri electrice care să țină animalele sălbatice la distanță

Departamentul de Relații Publice și Afaceri Corporative monitorizează inițiativele guvernamentale și sociale. Cunoașterea unor astfel de programe de protecție a faunei sălbatice este importantă pentru a înțelege contextul de mediu și social, și poate inspira inițiative proprii de implicare în comunitate sau de promovare a imaginii companiei.

Dragoș Niculescu în Salarizare, taxare & relația cu statul
Redactor coordonator, avocatnet.ro
6 Aprilie 2023 | 4453 | Timp de citire: 3 min.

Printr-un program ce se va desfășura, începând de marți, timp de două săptămâni, cei care vor să țină la distanță animalele sălbatice de proprietățile lor vor putea cere de la stat finanțări de până la 15.000 de lei, bani pe care să-i folosească pentru instalarea de garduri electrice ori alte mijloace asemănătoare permise de lege. Citește articolul

ACCES PREMIUM

Prevenirea riscurilor de fraudă: Prin instruirea online a angajaților, firmele pot evita daunele financiare și de reputație

Articolul menționează protejarea reputației companiei și consolidarea relației cu părțile interesate (stakeholders). Prevenirea fraudei și demonstrarea unei culturi de integritate sunt esențiale pentru imaginea publică și comunicarea corporativă.

Deloitte România în Resurse umane
5 Aprilie 2023 | 1637 | Timp de citire: 4 min.

Conceptul de e-learning, adică orice formă de transmitere și asimilare de cunoștințe care are loc în mediul virtual, este relativ nou, pătrunderea sa pe piață și apoi utilizarea la scară largă în diverse industrii având loc doar în ultimul deceniu. Cu toate acestea, pandemia de COVID-19 a accelerat nevoia organizațiilor de a utiliza platforme tehnologice pentru a stimula inițiativele de învățare, astfel încât echipele să rămână la curent cu transformările profunde și fără precedent pe care trebuie să le îmbrățișeze drept „noua normalitate”. Citește articolul

ACCES PREMIUM

Agenda lunii aprilie: Principalele repere pentru contribuabili

Pentru că apariția numelui firmei pe listele de contribuabili (albe sau negre) poate influența cum este percepută în public și de partenerii de afaceri, impactând direct imaginea companiei.

avocatnet.ro în Aspecte juridice
31 Martie 2023 | 1221 | Timp de citire: 2 min.

În aprilie 2023, notăm o creștere a unor sume pe care angajatorii le pot acorda salariaților, posibilitatea de a începe formalitățile pentru împărțirea dividendelor interimare pentru primul trimestru al anului și apariția listelor trimestriale ale Fiscului cu datornici și bun-platnici. Citește articolul

ACCES PREMIUM

Frauda profesională generează anual pierderi majore la nivel global. Cum pot fi reduse riscurile de reputație ale firmei în procesul de recrutare?

Articolul evidențiază impactul negativ pe care angajarea unor persoane necorespunzătoare sau frauduloase îl poate avea asupra reputației și imaginii publice a companiei, aspecte cruciale pentru departamentul de relații publice.

Deloitte România în Resurse umane
30 Martie 2023 | 1570 | Timp de citire: 4 min.

De la parcursul profesional și până la potrivirea culturală, există numeroase „căsuțe de bifat” în procesul de recrutare, pentru a identifica profilul potrivit pentru un anumit rol în companie. Cu toate acestea, unul dintre cei mai importanți pași, adesea trecut cu vederea sau subestimat, este verificarea („screening”-ul) viitorului angajat. Dar înainte de a explica importanța verificării înainte de angajare, este utilă definirea acestui concept. Citește articolul

ACCES PREMIUM

Stresul profesional nu ar trebui să fie tratat altfel decât alte riscuri de la locul de muncă

Sprijină crearea unei imagini pozitive a companiei, arătând că se preocupă de bunăstarea angajaților, ceea ce poate atrage noi angajați și îmbunătăți percepția publică.

Dan Năstase în Resurse umane
Consilier juridic specializat în relații de muncă,
30 Martie 2023 | 1 | 3177 | Timp de citire: 4 min.

Chiar dacă uneori este dificil de stabilit cu certitudine sursa stresului sau dacă aceasta se află preponderent la locul de muncă sau în afara acestuia, cert e că există o preocupare tot mai intensă la nivel internațional în privința conștientizării factorilor de stres de la locul de muncă și a severității consecințelor stresului profesional. Din nou, angajatorului îi revine prima mutare: așa cum evaluează alte riscuri profesionale, trebuie să o facă și în privința stresului profesional.  Citește articolul

ACCES GRATUIT
Revista presei

UE a decis interzicerea vânzării de automobile cu motoare pe combustie din 2035. România s-a abținut de la vot

Trebuie să comunice publicului și partenerilor strategia companiei în contextul acestor schimbări majore în politici de mediu și transport, gestionând imaginea și relațiile cu autoritățile.

avocatnet.ro în Știri & Revista presei
29 Martie 2023 | 1289 | Timp de citire: 5 min.

Avocatnet.ro şi Digi24.ro vă prezintă cele mai importante ştiri ale dimineţii. Citește articolul

ACCES PREMIUM

Regândirea recompensării angajaților: cum să atragi și să păstrezi talentele pe o piață cu resurse limitate

Articolul vorbește despre importanța comunicării deschise și a reputației de 'loc de muncă excelent', aspecte care influențează imaginea publică a companiei și strategia de relații cu publicul pentru atragerea talentelor și consolidarea brandului de angajator.

PwC România în Resurse umane
27 Martie 2023 | 3161 | Timp de citire: 4 min.

Companiile trebuie să-și regândească strategia de recompensare a angajaților, având în vedere că în ultimii zece ani echilibrul între viața profesională și cea personală, precum și formarea și dezvoltarea carierei, și-au triplat importanța în preferințele angajaților, în timp ce recompensa financiară a scăzut cu 24%, reiese din analizele realizate de PwC pe piața muncii la nivel global. În aceeași perioadă, importanța beneficiilor medicale, de wellness, asigurare de viață sau beneficii pentru îngrijirea copiilor și-au dublat importanța. Citește articolul

ACCES GRATUIT
Revista presei

Aproape jumătate din mierea importată în Europa este „falsă”. ANPC: „E amestecată cu o substanță”

Informațiile despre mierea falsă și acțiunile ANPC, cât și cele despre raportul Curții de Conturi, pot influența percepția publică și reputația companiilor. Este important pentru un departament de Relații Publice să știe cum să reacționeze și să comunice în astfel de situații.

avocatnet.ro în Știri & Revista presei
27 Martie 2023 | 1064 | Timp de citire: 6 min.

Avocatnet.ro şi Digi24.ro vă prezintă cele mai importante ştiri ale dimineţii. Citește articolul

ACCES GRATUIT

Rabla Clasic și Rabla Plus, lansate azi: Care sunt regulile aplicabile în 2023, după modificările apărute recent

Acest departament este interesat de modul în care statul influențează comportamentul public și mediul economic prin programe precum Rabla. Înțelegerea acestor inițiative poate fi importantă pentru comunicarea externă a companiei, pentru a arăta alinierea cu obiectivele naționale sau pentru a evalua percepția publică.

Dragoș Niculescu în Ghid auto
Redactor coordonator, avocatnet.ro
24 Martie 2023 | 4 | 4998 | Timp de citire: 2 min.

Cele două programe consacrate, mai exact, Rabla Clasic, prin care pot fi înlocuite mașinile vechi cu unele noi, mai puțin poluante, și Rabla Plus, prin intermediul căruia se pot cumpăra mașini electrice sau hibride, au fost lansate în această dimineață. Cei interesați să se înscrie într-unul dintre programe trebuie să știe că, potrivit unor schimbări recente, prima de casare, ce poate fi solicitată în cadrul programului Rabla Clasic, s-a majorat, în timp ce, atunci când vine vorba despre Rabla Plus, mașinile electrice ce pot fi cumpărate prin program nu pot depăși o anumită valoare. Citește articolul