Rămâi informat cu avocatnet.ro, acum și pe Google News. Click aici și apasă pe urmărește-ne (follow sau steluță)!
Necesitatea de a gestiona comunicarea publică și relațiile cu autoritățile în legătură cu desfășurarea evenimentelor și activitatea HORECA, mai ales în condiții de schimbare.
Avocatnet.ro şi Digi24.ro vă prezintă cele mai importante ştiri ale dimineţii. Citește articolul
Departamentul de Relații Publice este interesat de modul în care respectarea legislației privind protecția consumatorilor influențează reputația companiei și imaginea publică, evitând scandalurile sau amenzile care ar putea afecta încrederea clienților.
Controalele la comercianții online reprezintă una dintre prioritățile care figurează în strategia pe care Autoritatea Națională pentru Protecția Consumatorilor (ANPC) o pregătește pentru perioada 2021 - 2024. În acest sens, am vorbit cu specialiștii de la NNDKP despre chestiunile la care ar trebui să fie atente companiile din comerțul online pentru a evita problemele în verificările derulate de ANPC. Citește articolul
Acest departament trebuie să știe despre controalele autorităților pentru a gestiona imaginea publică a companiei și pentru a comunica transparent cu publicul larg, mai ales în contextul siguranței alimentare.
Inspectorii sanitari din cadrul Autorității Naționale Sanitare Veterinare și pentru Siguranța Alimentelor (ANSVSA) au început să-și intensifice controalele la companii, conform unui anunț publicat marți. Verificările suplimentare vin în contextul intensificării comerțului specific sărbătorilor pascale și sunt programate să țină până la începutul lunii mai 2021. Citește articolul
Acest departament monitorizează dezbaterile publice despre servicii esențiale precum 112 și propunerile legislative, pentru a înțelege percepția publicului și a autorităților, informații utile pentru comunicarea companiei.
O propunere legislativă ce viza sancţionarea drastică a celor care abuzau de serviciul de apeluri de urgenţă 112, prin restricţionarea apelanţilor, a fost respinsă marţi definitiv de deputaţi, astfel că prevederile acestei propuneri nu se vor aplica. Citește articolul
Acest departament urmărește discuțiile legislative și subiectele de interes public, cum ar fi bunăstarea animalelor, pentru a înțelege cum acestea pot afecta percepția publică a companiei și pentru a pregăti eventuale comunicări.
Astăzi, deputații au respins definitiv un proiect de lege prin care se dorea ca refuzul proprietarilor de a-și steriliza câinii (care nu-s de rasă) să fie „sancționat” cu o taxă locală. Astfel, documentul nu se va putea aplica. Citește articolul
Este important pentru imaginea publică a companiei ca aceasta să fie percepută ca un angajator responsabil, care respectă legile și asigură condiții bune de muncă pentru angajați, evitând publicitatea negativă.
O recentă decizie a Curții de Justiție a Uniunii Europene (CJUE) în materia repausului zilnic la care au dreptul angajații ne arată că acesta trebuie privit în persoana fiecărui angajat, iar nu în ansamblu, atunci când există mai multe contracte de muncă. CJUE nu a răspuns însă și cu privire la situația contractelor la angajatori diferiți, ci doar cu privire la situația cumului de funcții. Ce se întâmplă dacă inspectorii muncii constată că cele 12 ore minime prevăzute de Codul muncii nu sunt respectate? Citește articolul
Departamentul de Relații Publice este interesat de modul în care instituțiile comunică public, mai ales când vine vorba de transparență și acces la informații importante. Articolul descrie cum o agenție guvernamentală își îmbunătățește comunicarea pentru a atrage talente, ceea ce poate oferi idei și perspective pentru strategiile de comunicare ale unei companii.
Pagina de Facebook dedicată angajărilor în instituţiile publice a fost lansată, acesta urmând să fie canalul media prin care vor fi postate locurile de muncă disponibile la nivel naţional, potrivit Agenţiei Naţionale a Funcţionarilor Publici (ANFP). De asemenea, pagina va face legătura cu secţiunea dedicată concursurilor de pe site-ul ANFP. Citește articolul
Concedierile incorecte pot dăuna imaginii publice a companiei și pot genera știri negative, iar acest departament trebuie să știe cum să gestioneze percepția publicului.
Atunci când o concediere are la bază dispozițiile art. 65 din Codul muncii, iar o funcție corespunzătoare locului de muncă desființat este ocupată de mai mulți salariați, departajarea acestora se poate face numai cu respectarea procedurii de evaluare prealabilă a tuturor celor care ocupă posturi de același fel, conform criteriilor de evaluare prevăzute în cadrul contractului colectiv de muncă sau a regulamentului intern și cu respectarea procedurii interne. Citește articolul
Aceste știri despre performanța bursieră și fondurile de pensii pot influența percepția publică despre economie și pot fi relevante pentru comunicarea externă a companiei.
Veste foarte bună pentru cei 7,6 milioane de români care au pensii la Pilonul II. Citește articolul
Departamentul de Relații Publice și Afaceri Corporative este interesat de aceste știri pentru a gestiona comunicarea externă a companiei, a înțelege percepția publică asupra sănătății și economiei și a menține o imagine corporativă pozitivă.
Avocatnet.ro şi Digi24.ro vă prezintă cele mai importante ştiri ale dimineţii. Citește articolul