avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 1331 soluții astăzi

Rămâi informat cu avocatnet.ro, acum și pe Google News. Click aici și apasă pe urmărește-ne (follow sau steluță)!

Acasă Departament: Administrativ & Facilities / Real-Estate

Departament: Administrativ & Facilities / Real-Estate

ACCES PREMIUM

Sinteză legislativă: Cele mai importante acte normative publicate în perioada 23 - 27 iulie 2018

Noile reguli despre plata amenzilor contravenționale sunt importante pentru gestionarea generală a operațiunilor zilnice ale firmei și pentru a evita problemele legate de nerespectarea legii, cum ar fi amenzi pentru vehicule sau proprietăți.

avocatnet.ro în Mediul juridic
30 Iulie 2018 | 2261 | Timp de citire: 2 min.

avocatnet.ro prezintă cele mai importante acte normative publicate în Monitorul Oficial în perioada 23 - 27 iulie 2018. Citește articolul

ACCES GRATUIT

Campanie informativă pe domeniul SSM, în curând pe avocatnet.ro

Acest departament este responsabil pentru mediul de lucru și facilități, iar respectarea normelor de sănătate și securitate în muncă este crucială pentru siguranța spațiilor și a angajaților.

Alexandru Boiciuc în Blog
Redactor-șef, avocatnet.ro
26 Iulie 2018 | 1 | 1586 | Timp de citire: 1 min.

Redacția noastră o să desfășoare, în perioada următoare, o campanie informativă legată de obligațiile pe care le au angajatorii în domeniul securității și sănătății în muncă (SSM). Citește articolul

ACCES GRATUIT

Cum să asiguri creșterea afacerii tale și să gestionezi provocările apărute pe parcurs

Departamentul este responsabil pentru planificarea și extinderea spațiului de lucru, achiziția de mobilier și gestionarea tuturor resurselor fizice necesare pentru a susține creșterea operațională a companiei.

Marian Dumitrache în Ghidul antreprenorului
Consultant și Trainer Fonduri Europene,
24 Iulie 2018 | 2173 | Timp de citire: 3 min.

Într-un context impredictibil al mediului de afaceri, atunci când legislația fiscală se modifică de mai multe ori într-un singur an, antreprenorii trebuie să fie preocupați de eficientizarea propriei lor afaceri, astfel încât să poată fi asigurată o creștere constantă a activității desfășurate, dar fără a afecta, în acest fel, calitatea serviciilor sau a produselor oferite clienților. Luiza Daneliuc, expert contabil la Smart Tax Advisors, prezintă, în cadrul unui videoclip recent de pe YouTube, experiența sa în ceea ce privește creșterea propriei afaceri de contabilitate. Citește articolul

ACCES GRATUIT

UPDATE De-acum, bărcile cu motor și skijet-urile nu mai pot fi utilizate aproape de plajele turistice

Dacă firma are zone pe malul apei pentru activități nautice, acest departament va fi responsabil cu implementarea fizică a noilor cerințe, cum ar fi balizarea și delimitarea zonelor, conform legii.

Dragoș Niculescu în Salarizare, taxare & relația cu statul
Redactor coordonator, avocatnet.ro
17 Iulie 2018 | 6211 | Timp de citire: 2 min.

Cei ce oferă servicii de agrement nautic trebuie să ia măsuri pentru a marca zonele de lansare la apă a ambarcațiunilor, iar acestea din urmă nu mai pot fi folosite în apropierea zonelor în care există turiști. Măsurile se regăsesc într-un ordin recent al ministrului turismului, ce a fost publicat recent în Monitorul Oficial. Citește articolul

ACCES GRATUIT

Știrile dimineții: trei subiecte interesante pentru tine

Proiectul aeroportului influențează piața imobiliară din zona respectivă, iar scăderea construcțiilor rezidențiale reprezintă o tendință cheie pentru departamentele care gestionează proprietățile companiei sau care sunt implicate în dezvoltări imobiliare.

avocatnet.ro în Știri & Revista presei
16 Iulie 2018 | 467 | Timp de citire: 3 min.

avocatnet.ro și Digi24.ro vă prezintă cele mai importante știri ale dimineții. Citește articolul

ACCES GRATUIT

Trucuri Google Maps: Cum setezi adrese ca să le găsești rapid

Acest departament se ocupă cu aspectele practice ale funcționării companiei și ale vieții angajaților la birou. O mai bună gestionare a deplasărilor zilnice către și de la locul de muncă, prin utilizarea eficientă a Google Maps, poate contribui la productivitatea și confortul angajaților, fiind o informație utilă diseminată de departamentul Administrativ.

Playtech.ro în Weekend
14 Iulie 2018 | 3899 | Timp de citire: 2 min.

Pe lista de trucuri Google Maps, se numără multe particularități care ți-ar face viața mai ușoară când pleci la drum, inclusiv o opțiune automatizează realizarea traseului către domiciliu sau către locul de muncă. Citește articolul

ACCES GRATUIT

Românii afectați de inundații ar putea să nu primeasă despăgubiri, chiar și dacă au poliță

Subliniază riscurile legate de dezastrele naturale pentru proprietăți și importanța asigurărilor pentru clădiri, aspecte relevante pentru administrarea și protecția patrimoniului imobiliar al companiei.

StirileProTV.ro în Știri & Revista presei
13 Iulie 2018 | 1645 | Timp de citire: 1 min.

În total, valul de inundații a afectat 25 de județe și mii de oameni au nevoie de ajutor. Citește articolul

ACCES GRATUIT

ANCOM: Când pot operatorii de telefonie mobilă să refuze o cerere de portare

Personalul administrativ gestionează abonamentele și cartelele de telefonie ale companiei. Trebuie să înțeleagă procesul de portare pentru a muta corect numerele de telefon, de exemplu, la schimbarea unui furnizor sau pentru noii angajați, și pentru a ști cum să acționeze în caz de probleme.

Dragoș Niculescu în Salarizare, taxare & relația cu statul
Redactor coordonator, avocatnet.ro
12 Iulie 2018 | 5149 | Timp de citire: 2 min.

Utilizatorii serviciilor de telefonie mobilă au dreptul, potrivit legislației, să-și porteze numărul de telefon folosit la un alt operator decât cel la care are înscris numărul de telefon. Portarea este gratuită, dar pentru a se putea face, utilizatorul trebuie să facă o cerere și să îndeplinească anumite condiții. Recent, Autoritatea Națională pentru Administrare și Reglementare în Comunicații (ANCOM) a adus lămuriri privind motivele pentru care o cerere de portare poate fi refuzată de către un operator de telefonie. Citește articolul

ACCES GRATUIT

Opinie Restituirea imobilelor preluate abuziv: Românii pot apela la instanțe, deoarece termenul de soluționare a dosarelor a expirat

Este extrem de relevant pentru gestionarea portofoliului imobiliar al companiei, indicând pașii necesari pentru recuperarea fizică a unor proprietăți sau obținerea de compensații, aspecte directe ale departamentului de imobiliare.

Nicolescu, Zorin si Asociatii în Justițiabil in România
12 Iulie 2018 | 1 | 3528 | Timp de citire: 2 min.

În data de 16.05.2018 s-a împlinit termenul de 60 de luni pentru soluționarea dosarelor de despăgubire, astfel cum acesta a fost prevăzut de Legea nr. 165/2013 privind măsurile pentru finalizarea procesului de restituire, în natură sau prin echivalent, a imobilelor preluate în mod abuziv în perioada regimului comunist în România. Citește articolul

ACCES GRATUIT

Știrile dimineții: trei subiecte interesante pentru tine

Creșterea prețurilor la locuințe poate oferi indicii despre tendințele generale pe piața imobiliară, relevante pentru deciziile de închiriere, achiziție sau dezvoltare a spațiilor de birouri sau a altor proprietăți.

avocatnet.ro în Știri & Revista presei
11 Iulie 2018 | 869 | Timp de citire: 2 min.

avocatnet.ro și Digi24.ro vă prezintă cele mai importante știri ale dimineții. Citește articolul