Articolul descrie un nou cadru pentru gestionarea reclamațiilor clienților, oferind alternative la metodele tradiționale, ceea ce este direct relevant pentru acest departament.
Litigiile dintre consumatori şi comercianţi vor putea fi soluţionate şi de Autoritatea Naţională pentru Protecţia Consumatorului (ANPC), în cadrul căreia urmează să se înfiinţeze o structură responsabilă în acest sens. Măsura este cuprinsă într-un proiect de act normativ lansat recent de ANPC şi propus spre consultare. Citește articolul
Ajută la înțelegerea riscurilor care ar putea să nu fie acoperite de asigurări sau a limitărilor polițelor existente în cazul unor probleme legate de criptomonede.
Legislatia autohtona prevede ca sotii au de ales intre mai multe variante atunci cand decid sa se desparta, printre ele numarandu-se divortul la mediator si divortul administrativ, cel din urma presupunand desfacerea casatoriei de catre ofiterul starii civile. Aflati din materialul de mai jos care sunt pasii de urmat pentru introducerea unei cereri de divort atunci cand sotii decid sa desfaca o casnicie la primarie sau la mediator, ce aspecte procedurale trebuie indeplinite, precum si ce costuri implica ambele proceduri. Citește articolul
Acest departament se ocupă de plângerile clienților. Este important să știe cum se rezolvă disputele legate de plățile în euro, inclusiv prin mediere, pentru a gestiona corect reclamațiile și a media conflictele.
Legea nr. 231/2015 privind stabilirea unor masuri de punere în aplicare a Regulamentului (UE) nr. 260/2012 al Parlamentului European si al Consiliului din 14 martie 2012 de stabilire a cerințelor tehnice si comerciale aplicabile operațiunilor de transfer de credit si de debitare directa în euro si de modificare a Regulamentului (CE) nr. 924/2009, a fost publicata in Monitorul Oficial, partea I, nr. 758 din 10 octombrie 2015. Citește articolul
Acest departament este direct afectat de incidentele rutiere, care pot duce la daune și necesitatea de a deschide dosare de daună. Înțelegerea cauzelor amenzilor și accidentelor ajută la gestionarea mai bună a polițelor de asigurare, la evaluarea riscurilor și la procesarea reclamațiilor legate de evenimentele în trafic.
Lasand deoparte faptele grave, soferii pot fi sanctionati contraventional de politisti, in baza legislatiei rutiere, pentru o serie intreaga de simple omiteri, cum ar fi nesemnalizarea schimbarii directiei de mers sau vorbitul la telefon. Desi pot fi considerate doar mici erori ce pot fi trecute cu vederea de autoritati, Codul rutier impune sanctiuni usturatoare in cazul unora dintre ele. Citește articolul
Dacă firma are polițe de asigurare care acoperă riscul de neîncasare a datoriilor, acest departament va fi interesat de procedurile de recuperare pentru a ști când și cum poate depune o cerere de despăgubire la asigurator, în cazul în care datoria nu poate fi recuperată pe cont propriu.
In perioada in care sunt suspendate la Registrul Comertului, firmele trebuie sa respecte anumite restrictii impuse de acest statut. Citește articolul
Regulamentul Autorității de Supraveghere Financiară (ASF) este direct relevant pentru activitățile companiilor din domeniul asigurărilor sau ale celor care interacționează cu piața financiară, stabilind reguli și condiții de funcționare.
In Monitorul Oficial, Partea I, nr. 747, 748, 749 si 750 din 7 octombrie 2015 s-au publicat: Citește articolul
Acest departament ar fi interesat de gestionarea numărului mare de reclamații sau solicitări din partea proprietarilor de autovehicule și de evaluarea posibilelor acoperiri de asigurare pentru costurile generate de remedierea problemei.
Proprietarii romani de automobile Volkswagen pot verifica online daca acestea au instalat dispozitivul de manipulare a emisiilor poluante, afland, in acest fel, daca vor trebui sa faca un drum pana la service in viitorul apropiat. Conform Ministerului Transporturilor (MT), numarul total de masini ale grupului Volkswagen care au fost inmatriculate in Romania si care ar putea fi rechemate in service pentru rezolvarea problemei emisiilor trece de 100.000. Citește articolul
Departamentul trebuie să știe ce tipuri de probleme pot genera reclamații majore de la clienți, care pot ajunge în instanță și pot implica despăgubiri sau restituiri de bani.
Tribunalul Bucuresti a obligat Credit Europe Bank sa converteasca in lei creditul luat de un client in franci elvetieni. In acelasi timp, instanta a decis inghetarea cursului de schimb valutar franc elvetian/leu, pentru plata creditului, la valoarea de la momentul semnarii contractului. Citește articolul
Articolul se referă la asigurarea națională de sănătate, iar departamentul poate fi interesat să înțeleagă cum funcționează acest sistem și cum sunt gestionate eventualele probleme legate de accesul la servicii medicale pentru angajați.
A trecut o luna de cand cardul national de sanatate a devenit principala modalitate de a demonstra calitatea de asigurat. In mod oficial, instrumentul a inceput sa fie folosit inca din luna februarie, insa in paralel cu adeverinta de asigurat. In acest context, suntem curiosi sa aflam de la cititorii nostri (cei care au avut ocazia sa utilizeze cardul) cat de multumiti sau nemultumiti sunt de instrumentul introdus de autoritati. Citește articolul
Departamentul de Asigurări dintr-o companie poate fi interesat de informarea angajaților cu privire la probleme de sănătate, în special cele care pot necesita intervenții medicale sau pot genera cereri de despăgubire. O mai bună înțelegere a situațiilor medicale, cum ar fi convulsiile febrile la copii, ajută la gestionarea eficientă a beneficiilor de asigurare de sănătate.
Medicul neurolog pediatru ne invata cum sa acordam primul ajutor unui copil care este in mijlocul unei convulsii febrile. Citește articolul