Rămâi informat cu avocatnet.ro, acum și pe Google News. Click aici și apasă pe urmărește-ne (follow sau steluță)!
Discuția despre extinderea orașelor spre periferie ca urmare a muncii la distanță este direct relevantă pentru deciziile privind locația, dimensiunea și gestionarea spațiilor de birouri și a proprietăților companiei.
Avocatnet.ro şi Digi24.ro vă prezintă cele mai importante ştiri ale dimineţii. Citește articolul
Gestionează asigurările pentru clădiri, proprietăți și flota auto a companiei, iar în cazul falimentului unui asigurator, trebuie să știe cum să acționeze pentru a menține protecția acestor bunuri.
Ce pași trebuie urmați în cazul în care aveți o asigurare de răspundere auto civilă (RCA) la City Insurance, societate căreia ASF i-a retras autorizația de funcționare și care urmează să intre în faliment? Ghidul informativ publicat azi al Biroului Asigurătorilor de Autovehicule din România (BAAR), împreună cu Uniunea Națională a Societăților de Asigurare și Reasigurare din România (UNSARR) răspunde la câteva întrebări importante atât pentru cei care au polițe la City Insurance, cât și pentru terții cei care trebuie să fie despăgubiți de City Insurance. Citește articolul
Acest departament se ocupă de gestionarea bunurilor companiei, inclusiv a mașinilor. Plata online a taxelor de înmatriculare și a altor costuri legate de vehicule este un mod mai eficient de a-și îndeplini sarcinile administrative și de a asigura funcționarea flotei auto.
De-acum, și taxele pentru numerele de înmatriculare se pot plăti prin intermediul platformei ghiseul.ro, potrivit unui comunicat publicat recent de Direcția Regim Permise de Conducere și Înmatriculare a Vehiculelor (DRPCIV). Citește articolul
Restricțiile pot afecta programul de funcționare, accesul în clădirile companiei sau în spațiile închiriate (cum ar fi food court-urile), deci departamentul are nevoie de aceste informații pentru a gestiona operațiunile zilnice.
După ce și-a dat seama că a uitat să facă anumite ajustări la regulile stării de alertă, Guvernul a oficializat aseară un HG care se referă la carantina de noapte, food court-urile din centrele comerciale și scutirea copiilor de prezentarea certificatului digital verde privind COVID-19 la accesul la anumite activități economice. Citește articolul
Se asigură că gestionarea deșeurilor din birouri și din activitățile de construcție sau amenajare se face corect, respectând noile reguli de colectare separată și eliminare.
Eliminarea necorespunzătoare a deșeurilor va aduce amenzi mai mari atât persoanelor fizice, cât și celor juridice, începând de mâine, data de la care regimul sancționatoriu prevăzut de OUG 92/2021 privind regimul deșeurilor intră în vigoare. Citește articolul
Acest departament gestionează flota de mașini a companiei și infrastructura de transport, fiind interesat de costurile cu combustibilul și de tendințele legate de parcul auto.
Avocatnet.ro şi Digi24.ro vă prezintă cele mai importante ştiri ale dimineţii. Citește articolul
Pentru acest departament, care se ocupă de gestionarea clădirilor și facilităților, este important să înțeleagă obligațiile legale și morale privind asigurarea accesului și facilităților pentru persoanele cu dizabilități, atât în interiorul cât și în jurul proprietăților administrate.
În anumite situații, neasfaltarea, de către autoritățile locale, a unei porțiuni de drum sau trotuar poate fi considerată o discriminare, potrivit unei hotărâri din vară a Consiliului Naţional pentru Combaterea Discriminării (CNCD). Este vorba, mai exact, de situațiile în care neasfaltarea unei străzi împiedică o persoană cu dizabilități, utilizatoare a unui scaun cu rotile, să aibă acces la strada principală și astfel îi este îngrădit accesul la viața comunității și libertatea de mișcare. Citește articolul
Departamentul Administrativ, care adesea se ocupă de organizarea călătoriilor de serviciu și de documentele aferente (cum ar fi ordinele de deplasare), trebuie să cunoască detaliile despre cum se justifică o deplasare în interes de serviciu pentru a se conforma cerințelor de plată a concediilor medicale.
Concediul medical de carantină pentru cei care se întorc din zone de risc este plătit diferențiat din 1 august: cei care s-au aflat acolo din interes personal vor fi plătiți doar cinci zile din cele 14 stabilite pentru carantina de coronavirus, în timp ce salariații trimiși de angajator în astfel de țări vor primi indemnizație pentru întreaga perioadă. Citește articolul
Acest departament gestionează consumul și cheltuielile cu utilitățile (electricitate și gaze) pentru sediile și facilitățile companiei, fiind direct afectat de majorarea facturilor.
Comisia Europeană elaborează orientări privind măsurile pe care le pot lua statele membre UE pentru a gestiona problema creşterii preţurilor la energie fără a încălca reglementările privind piaţa energiei din blocul comunitar. Citește articolul
Acest departament este responsabil cu gestionarea accesului în clădirile companiei și cu asigurarea respectării regulilor operaționale și de sănătate publică în spațiile fizice.
Afacerile în cazul cărora accesul clienților se face în baza certificatului digital verde privind COVID-19 vor risca amendarea în situația în care nu se ocupă efectiv de verificări, reiese dintr-un proiect de lege adoptat miercuri de Senat. Citește articolul