Rețelele improvizate și periculoase pot duce la accidente, pagube materiale sau incendii, generând astfel cereri de despăgubire și probleme cu asigurările companiei.
Aveți grijă când cumpărați o locuință nouă. Nu dați banii și nu semnați actele de proprietate fără contract individual pentru gaz și curent. Citește articolul
Nerespectarea regulilor de circulație crește riscul de accidente și poate influența costurile asigurărilor sau validitatea polițelor. O bună înțelegere a acestor riscuri ajută la o gestionare mai eficientă a asigurărilor și a daunelor.
Legislația privind circulația rutieră în vigoare prevede amenzi consistente nu numai pentru faptele grave, dar și pentru unele pe care șoferii le consideră neimportante, aceștia așteptându-se ca polițiștii să le treacă cu vederea și să nu le sancționeze. Astfel, conducătorii auto din țara noastră pot primi amenzi destul de mari pentru că nu semnalizează, pentru că circulă cu plăcuțele de înmatriculare murdare sau pentru că ascultă muzică prea tare în mașină. Citește articolul
Articolul relatează multiple situații de nemulțumire a clienților, care ar putea duce la reclamații. Un departament care gestionează reclamațiile ar analiza aceste cazuri pentru a înțelege cauzele fundamentale ale insatisfacției și pentru a dezvolta proceduri de rezolvare eficientă a problemelor.
"Androide, cu cât ai da, mă, telefonu ăsta?", se aude un glas în mulțime. În spate, o bătrână care de abia poate păși își târșâie picioarele spre ghișeu, în încercarea de a străbate marea de oameni din fața ei. Un glas disperat strigă undeva peste câteva capete mai în față: "Dar nu se poate, Doamnă, mă plimbați de trei zile de la o Poștă la alta". Și Androidu' se foiește, semn că nu-i obișnuit să stea în mulțime fără să dea din mâini. Îmi ridic privirea spre cer și nu-l văd pe Dumnezeu. E doar o gaură mare într-un tavan fals pus de mântuială, prin care pare că s-au scurs de-a valma apă, fire și fier forjat, într-o încercare eroică de a evada din locul acela de nebuni. Pe un perete stă scris cu litere de aur "Noi avem cheia afacerii dumneavoastra". Citește articolul
Articolul este important pentru a înțelege cum anumite nereguli în siguranța muncii pot afecta plata despăgubirilor de către asiguratori în cazul unui accident sau incident.
Reprezentanții Inspecției Muncii desfășoară lunar controale la companii, inclusiv pe domeniul securității și sănătății în muncă (SSM), aplicând amenzi consistente celor care nu respectă legislația. În aceste condiții, iată care sunt cele mai frecvente nereguli constatate de autorități în domeniul SSM și cum pot fi acestea rezolvate. Citește articolul
Se ocupă cu asigurările și rezolvarea problemelor clienților, iar articolul menționează ce tipuri de asigurări ar fi fost obligatorii pentru mașinile de ridesharing.
Șoferii care se folosesc de aplicații de ridesharing pentru a obține venituri vor putea să transporte persoane cu mașina numai în anumite condiții stricte, conform unui proiect de lege înregistrat recent la Senat pentru dezbatere. Totodată, mașinile folosite de aceștia vor trebui să fie conforme cu legislația de la noi și să fie vechi de cel mult 15 ani. Citește articolul
Pentru a stabili proceduri eficiente de soluționare a reclamațiilor clienților, de a înțelege răspunderea în cazul unor pagube cauzate de produse și de a evalua necesarul de asigurări pentru astfel de situații.
Garanția legală de doi ani și dreptul de a returna produsele achiziționate sunt, după cum stabilește legislația în vigoare, principalele drepturi ale cumpărătorilor. Dar, pe lângă acestea, cumpărătorii ar trebui să știe și că ar trebui să verifice produsele la livrare, că nu au nevoie de ambajul original al produsului pentru a beneficia de garanție sau că vânzătorii trebuie să le pună la dispoziție o serie de informații. În contextul în care Black Friday 2018 are loc chiar în această perioadă, prezentăm azi o serie de informații ce pot ușura misiunea celor ce vor să facă cumpărături în perioada reducerilor de preț. Citește articolul
Acest departament trebuie să înțeleagă baza legală a răspunderii producătorului pentru a evalua și gestiona cererile de despăgubire și pentru a colabora eficient cu asiguratorii.
Perioada de Black Friday poate să ducă la creșterea vânzărilor cu mult peste ceea ce se vinde în mod obișnuit. Din această cauză, existând mai multe produse cumpărate într-o anumită perioadă, pot crește șansele ca unele dintre acele produse să fie defecte și să producă pagube cumpărătorilor. Astfel, ce pot face aceștia dacă produsele cumpărate de ei cauzează asemenea pagube? Împotriva cui se pot îndrepta? Citește articolul
Acest departament trebuie să știe despre riscul amenzilor și al proceselor civile pentru a evalua dacă firma are nevoie de asigurări speciale și pentru a gestiona eventualele reclamații venite de la persoane afectate.
Reacțiile generate de Regulamentul general privind protecția datelor (GDPR) au fost și sunt multiple și variate. Totuși, cele mai dese reacții sunt cele referitoare la amenzile administrative pe care o companie le poate risca, dacă încalcă GDPR. Totuși, pentru previzibilitate, trebuie să existe și niște criterii pe baza cărora sunt aplicate amenzile administrative. Citește articolul
Acest departament este direct interesat de polițele de asigurare folosite ca garanție și de întregul proces prin care clienții pot cere și primi despăgubiri, care este similar cu gestionarea reclamațiilor.
În 2 septembrie s-a schimbat regimul aplicabil agențiilor de turism, în cazul obligațiilor acestora privind garantarea împotriva insolvenței. Practic, scopul urmărit era de a oferi mai multe oportunități turistului de a nu fi afectat de o eventuală insolvență a companiei de turism. Totuși, anumite norme de implementare trebuie adoptate. Citește articolul
Acest departament gestionează reclamațiile clienților legate de produse defecte și se asigură că sunt respectate garanțiile și drepturile de retur, pentru a rezolva eficient problemele și a minimiza costurile.
În acestă lună are loc Black Friday, evenimentul ce aduce în fiecare an reduceri mari de prețuri la mai toți comercianții importanți din țara noastră și din străinătate. De aceea, prezentăm astăzi ce ar trebui să facă un cumpărător în cazul în care produsele comandate ajung la acesta deteriorate sau prezintă vreun defect. Citește articolul