Accidentele la locul de muncă înseamnă costuri cu asigurările și gestionarea plângerilor. Măsurile de siguranță care reduc riscul de accidente sunt direct în interesul lor, pentru a diminua aceste costuri și responsabilități.
Construcțiile, transporturile, agricultura și industria sunt cele patru domenii majore pe care se vor axa, în mod special, inspectorii muncii în controalele desfășurate până în anul 2020. Obiectivul este inclus în Strategia națională în domeniul securității și sănătății în muncă (SSM) pentru perioada 2018-2020, document publicat recent în Monitorul Oficial. Autoritățile au mai identificat probleme de SSM la microîntreprinderi și la întreprinderile mici și mijlocii (IMM), acestea urmând să fie sprijinite pentru aplicarea legislației. Citește articolul
Acordarea rapidă a primului ajutor poate reduce gravitatea leziunilor în urma unui accident, ceea ce poate duce la mai puține daune și, implicit, la costuri mai mici legate de asigurări și despăgubiri.
Primul ajutor acordat corect poate salva vieți. Citește articolul
Informațiile despre siguranța pe plajă și eliminarea pericolelor sunt relevante pentru evaluarea riscurilor și potențialelor despăgubiri, precum și pentru gestionarea polițelor de asigurare.
Sezonul turistic estival pe litoralul Mării Negre începe la data de 1 mai şi se încheie la data de 30 septembrie 2018, iar operatorii plajelor cu destinaţie turistică au obligaţia să amenajeze plaja şi să asigure serviciile necesare, în conformitate cu legislaţia în vigoare. Citește articolul
Acest departament ar fi interesat de informații care ar putea declanșa cereri de despăgubire sau care ar activa clauze din polițele de asigurare specifice (de exemplu, asigurări cibernetice), în cazul unei încălcări a securității datelor.
Anunțarea Autorității de Supraveghere în situația în care sistemul de securitate a datelor personale a fost compromis este al optulea pas de pregătire pentru implementarea Regulamentului general pentru protecția datelor (GDPR). Documentul se va aplica tuturor statelor Uniunii Europene de la 25 mai 2018. Citește articolul
Abilitățile de comunicare explicate în articol, cum ar fi ascultarea activă, pozitivismul și asumarea responsabilității, sunt vitale pentru gestionarea relațiilor cu clienții și a reclamațiilor, contribuind la rezolvarea amiabilă și la păstrarea satisfacției acestora.
Ce au in comun un soldat de 1,57 m, un fumator inrait, betiv, dependent de pastile care sta la birou in chiloti, un avocat indian mediocru si bolnavicios, un detinut de culoare, un detinator al premiului Oscar, un presedinte de tara demisionar, o calugarita catolica albaneza, un boxer cu IQ 70 si un IT-ist fara facultate? In mod absolut contraintuitiv si chiar paradoxal – abilitatea de a se face placuti, respectati, admirati. Charisma. Ciudat? Atunci inlocuiti descrierile cu numele lor: Napoleon Bonaparte, Winston Churchill, Mahatma Ghandi, Nelson Mandela, Al Pacino, Bill Clinton, Maica Tereza, Muhhamad Ali si Steve Jobs. Acum e mai bine? Citește articolul
Acest departament se ocupă direct de gestionarea și soluționarea reclamațiilor și cererilor clienților, iar procedura SAL este o modalitate formală importantă în care acestea pot fi tratate.
Consumatorii nemulţumiţi de produsele sau serviciile unui comerciant, care aleg procedura de soluţionare alternativă a litigiilor (SAL) în loc să se adreseze instanţei, trebuie să ştie care sunt paşii necesari pentru deschiderea procedurii SAL şi cum se desfăşoară aceasta. Citește articolul
Acesta e departamentul care se ocupă direct de plângerile și cererile de despăgubire ale clienților. SAL este o metodă directă și eficientă de a soluționa aceste plângeri, ușurând presiunea de pe sistemul judiciar și, posibil, reducând costurile.
Dacă eşti nemulţumit de serviciile sau produsele unui comerciant, te poţi adresa justiţiei, pentru a-l trage la răspundere pe aceasta sau pentru a-ţi recupera banii, însă un proces civil poate dura foarte mult şi poate fi destul de costisitor. În schimb, poţi alege să rezolvi conflictul fără a ajunge în instanţă, într-un timp mai scurt şi fără cheltuieli. Citește articolul
Riscurile crescute de accidente și probleme legale menționate în articol înseamnă mai multe cereri de despăgubire și costuri mai mari cu asigurările pentru firmele care folosesc, oferă sau asigură servicii de transport.
Avem cele mai periculoase drumuri, iar o călătorie cu microbuzul, pe o rută aleasă la întâmplare, poate fi extrem de riscantă. Transportatorii trag de maşini până cazi din ele. Citește articolul
Acest departament se ocupă direct de gestionarea plângerilor și reclamațiilor clienților, iar cunoașterea mecanismelor de soluționare alternativă a litigiilor este esențială pentru munca lor.
În cele mai multe cazuri, consumatorii nemulţumiţi de anumite produse sau servicii se adresează justiţiei, în vederea tragerii la răspundere şi a sancţionării comercianţilor vinovaţi. Deoarece soluţionarea unui conflict în instanţă poate dura un timp îndelungat şi poate presupune cheltuieli mari, consumatorii au posibilitatea de a apela la soluţionarea alternativă a litigiilor (SAL), conform legislaţiei în vigoare. Citește articolul
Acest departament se asigură că bunurile achiziționate cu banii de la stat sunt asigurate pe toată durata proiectului, așa cum cere acordul de finanțare.
O nouă sesiune pentru depunerea cererilor de finanțare se va lansa în curând, iar antreprenorii care încep noi afaceri vor avea ocazia să solicite până la 200.000 de lei prin intermediul programului Start-up Nation 2018. Din momentul în care proiectul depus este aprobat, beneficiarii fondurilor nerambursabile vor avea mai multe obligații de respectat în relația cu finanțatorul. Citește articolul